קואצ'ר

אם המטרה לא ברורה, אם הדרך לא סלולה, ואם אתם מרגישים תקיעות והדרדרות - קואצ'ר יכול לסייע לכם בדרך החדשה. עם עשרות לקוחות קודמים, ביחד נפעל, נתרגש, נלמד ונצליח. אני כאן כדי לסייע לכם לצאת ממצב של תקיעות ובלבול ולהעניק לכם ליווי וכלים מעולים שיסייעו לכם לעשות שינוי אמיתי בחיים ולהגיע ליעדים שתמיד חלמתם עליהם.
קואצ'ר - מאמן אישי

מצד אחד, קואצ'ר הוא אדם עם ידע וניסיון שמשקף לכם את ההתנהלות שלכם, נותן כלים ותובנות ומצד שני, מדובר באיש שיחה שנפתחים אליו רגשית ונתמכים בו, עד ליציאה מהמשבר או השגת המטרות. 

היי, אני ערן, ובנימה אישית, אני כאן כדי לעזור לכם ברגע המאתגר והמורכב הזה. אני כאן כדי להבין יחד איתכם מה הקשיים שאתם חווים ולאן הייתם מאחלים לעצמכם להגיע ולהיות.

יחד איתכם מפגש אחרי מפגש, נבנה אמון, נחזק את החוזקות שלכם, נציב מטרות שירגשו אתכם, נעצים את תחושת המסוגלות ונעשה דרך כדי להגיע לאן שאתם רוצים, ולמי שאתם רוצים להיות.

 

אז איך נעשה את זה?

במסגרת אימוני הקואצ'ינג שלנו נעבוד ב"גישה המשולבת"

על מנת לעשות שינוי משמעותי בחיינו, הגישה המשולבת כשמה – משלבת בין שני עולמות "העולם הפנימי" ו-"עולם העשייה".

מצד אחד, נלמד ונתרגל את הכלים המתקדמים ביותר לבניית חזון, הצבת מטרות, בניית לו"ז וקבלת החלטות על מנת שנוכל ליצור מומנטום חיובי בחיים שלך.

ומצד שני, נחקור את העולם הפנימי שלך ונכיר את הערכים האמיתיים שלך, החוזקות הייחודיות שלך וכן את האמונות שלך, כדי שאת הדרך נעשה מתוך מקום של ביטחון עצמי גבוה יותר והכרות מעמיקה יותר עם "האני".

  1. מישור ההתקדמות – נציב מטרות, נבנה חזון, ונתחיל לנוע לעבר המטרות. צעד אחר צעד, תוך התמודדות עם אתגרים והצלחות, ותוך למידה של טכניקות וכלים פרקטים ויעילים: מעגל החיים, בניית לו"ז, הצבת מטרות בשיטת מודל SMART, בניית אסטרטגיה וכו'.
  2. מישור העבודה הפנימית – על מנת להתקדם חשוב מאוד גם לעבוד על העולם הפנימי. במסגרת האימונים יחד, נכיר את החוזקות והערכים שלך, נבין מה חשוב לך, מה תוקע אותך ועל אילו אמונות עלינו לעבוד. במסגרת העבודה הפנימית נכיר את החוזקות של ארגון גאלופ העולמי, נבצע מבחן אינטליגנציה על מנת לזהות פוטנציאל בתחומי חיים שונים (ריאלי, הומני, מוזיקה, עבודה עם אנשים, יצירתיות ועוד), ניגע בסיפורים אישיים מהעבר, מההווה והעתיד ונשתמש בטכניקות NLP על מנת ליצור שינוי אמיתי בחייך.

בימים אלו, אני מנחה סדנאות, קורסים ופגישות אחד על אחד.ת

 

רוצה לראות אם זה מתאים לך? אני מזמין אותך להשאיר פרטים, ואצור איתך קשר תוך 48 שעות, לשיחה קצרה לראות איך אני יכול לעזור.

 

 

על המאמן האישי – ערן שני

נעים להכיר, אני ערן, וכיום אני משלב בחיי שני תחומים עיקריים – קואצ'ינג NLP ועסקים. בזכות רקע רחב במספר תחומי חיים, יש ביכולתי להתאים את סגנון האימון למטרות ולצורת החשיבה האישית והייחודית לך:

  • אימון והנחיית קבוצות:
    • אני עובד בעיקר אחד על אחד, עם בוגרים בגילאים 18-40 אשר מעוניינים לבצע שינוי משמעותי בחייהם.
    • אני מנחה סדנאות לבני נוער ובוגרים בשנות ה – 20  בין היתר לאוכלוסיות בסיכון.
    • אני מנחה קורס מיינדפולנס אשר מסייע בהפחתת לחצים ובהכרות פנימית עמוקה.
  • עסקים וטכנולוגיה:
    • בבעלותי עסק לכתיבת תוכן (קופירייטינג) – אני והצוות שלי מסייעים לעסקים לקבל לקוחות חדשים דרך כתיבה באינטרנט.
    • עבדתי בתור מנהל פרויקטים בבית תכנה לפיתוח אפליקציות.
    • יוצא 8200, שם שירתתי בין היתר כבקר מחלקתי ומנהל פרויקטים.
  • לימודים:
    • תואר ראשון במדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה וחברה) באוניברסיטת בן גוריון
    • למדתי NLP וקואצ'ינג בשיטת NLP.
    • מדיטציה ומיינדפולנס – למדתי בין היתר אצל כריסטופר טיטמוס, נזיר אנגלי ידוע. לקחתי חלק בקורס מיינדפולנס ומספר ריטריטים ארוכים (תרגול בשתיקה).
    • שיפור הזיכרון – למדתי טכניקות לשיפור הזיכרון אצל שיאן הגינס בזיכרון, ערן כץ וכן אצל אחד ממאמני הזיכרון הטובים בעולם, ג'ים קוויק.
  • ספורט:
    • בתור ספורטאי ומאמן כושר אישי שמתאמן מגיל 14, סייעתי למאות אנשים לרדת במשקל, לרוץ ולאמץ שגרת אורח חיים בריא.
    • טיפסתי על הר הפוטוסי, שפסגתו מגיעה ל 6,088 מטר ודרך חווית הטיפוס למדתי המון על עצמי ועל החיים.

 

מספרים על ההרצאות והסדנאות

Aviv Zafrani
Aviv Zafrani
2023-08-12
ערן מדהים, מומלץ בחום!
לבנה אלאופר
לבנה אלאופר
2023-06-07
מורה בזכות סובלני וקשוב מלא נתינה יודע להעביר את החומר הנדרש כראוי נתן ביטחון בכיתה מורה משכמו ומעלה
דיקלה בוחבוט
דיקלה בוחבוט
2023-06-07
ערן שני למד אותי באוניברסיטה בעם בארשבע מבוא לפסוכליגיה ערן עביר את החומר בהבנה רבה היעה מאוד קשוב גם לאחר הלימודים ערן הייה מענה . ממליצה בחום
zila Daniel
zila Daniel
2023-06-01
שלום. ברצוני להביע את הערכתי לערן שני התותח.מרצה מצויין ומיוחד.סבלני וסובלני.יודע להקשיב ולפרגן.הרים ברגעים קשים ובכלל.כל הכבוד ויישר כח. עלה והצלח בהמשך דרכך.תודה רבה.
חן יטמנו
חן יטמנו
2023-01-22
מדהים! נהנתי מאוד ולמדתי קצת על עצמי ושיטות מעולות להתמודד עם המצב הקיים. תודה רבה!
Rachely Lalush
Rachely Lalush
2023-01-22
מרצה מקסים ,מעביר את הנושא בצורה עניינית ומראה לכל אחד את האופציה הצמית שלו למצוא פתרונות צעד אחר צעד - מעלה את המודעות שלנו על עצמנו. תודה רבה רבה !
Lihi Sabag
Lihi Sabag
2023-01-22
החוויה הציפה דברים מהתת מודע, הייתה משמעותית וממוקדת. ממליצה מאד

 

 

מה זה קואצ'ר?

היום כבר הרבה יותר קל להסביר או להבין, מה קואצ'ר באמת עושה. התהליך שהוא מעביר נקרא קואצ'ינג או אימון אישי והוא נועד לסייע לאנשים להציב ולהגשים מטרות תוך כדי עמידה באתגרים ושימור המוטיבציה. המטרה של הקואצ'ר היא שהמתאמנים שלו ירכשו לאורך הדרך כלים יעילים להצלחה ויחזקו עוד ועוד את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות שתעזור להם להגשים את אותה הצלחה.

כן, כפי שאתם מבינים, הקואצ'ר הוא בעל ידע, חבר, מדריך, מנטור, מרצה, פסיכולוג, רס"ר המשמעת והכל באותו אדם. המקצוע מבוקש ומוכר מאוד בישראל. לכן כדי למצוא אדם באמת טוב בתחום ההתפתחות האישית, חשוב להתמקד בבעלי הניסיון הטובים ביותר לתחום שאתם זקוקים לו, מבלי להתפשר על החיבור האישי ביניכם, השיחות והגישה הנעימים. 

 

הרצאה ערן שני - מעודכן

ארגונים וחברות שהזמינו אותי:

 

מידע על פגישות האימון שלנו

  • משך הפגישות – מספר הפגישות משתנה ותלוי במטרות, בהתקדמות וברצונות שלך. אין התחייבות וכשהגעת למטרות – זה הזמן לצאת לדרך עצמאית.
  • תחום ההתמקדות – ניתן לבחור ולהתמקד בכל תחום שתרצו לעשות בו שינוי: קריירה, זוגיות, משפחה, תחביבים, התפתחות אישית, ביטחון עצמי רכוש וכסף.

קואצ'ר בתל אביב

למה תל אביב?

אחד ממקומות העבודה המרכזיים שלי הוא איך לא – תל אביב. העיר שמשלבת תרבות תוססת לצד ים מרגיע, משמשת כמקום מפגש מעולה, לאנשים ברחבי המרכז.

מתי ניתן לקבוע אימון?

את הפגישות בתל אביב ניתן לקיים לאורך שעות היום ועד 21:00, כמובן בתיאום מראש.

מיקום הפגישות בתל אביב

מתחם שרונה

קואצ'ר בבאר שבע

למה בבאר שבע?

כמרכזניק לשעבר, עברתי לבאר שבע לצורך לימודים ומאז אני שם. אני על ציר דרום-מרכז על בסיס קבוע.

מתי ניתן לקבוע אימון?

את הפגישות בבאר שבע ניתן לקיים לאורך שעות היום ועד 21:00 , כמובן בתיאום מראש.

מיקום הפגישות בבאר שבע

במשרד שלי בווי-וורק

קואצ'ר אונליין

למה אונליין?

נועד למי שרוצה לחסוך את הפקקים והנסיעות, ואולי למצוא שעות נוחות שלא מסתדרות. מתאים גם למי שנמצא בחוך

מתי ניתן לקבוע אימון?

את הפגישות אונליין ניתן לקיים לאורך שעות היום ועד 21:00 (שעון ישראל), כמובן בתיאום מראש.

מיקום הפגישות

בזום

קואצ'ר מחיר – מאמן אישי מחיר

הגענו תרתי משמע, למאני טיים. העלות של כל העסק הזה משתנה ממאמן למאמן, מתחום לתחום וחשוב שתבינו זאת היטב.

כל מאמן גובה בהתאם למקצועיות והוותק, המוניטין וכמובן רציפות העבודה מולכם, גיבוש תוכנית העבודה, משך תקופת האימונים ועוד.

מובן מאליו שקואצ'ר מתחיל לא יגבה לשעה את אותו המחיר שגובה אלון גל למשל ולכן שווה לקחת בחשבון את מגבלות התקציב שלכם ולהבין מה תוכלו להשיג תמורתו. 

ובכל זאת, נענה על השאלה – כמה עולה קואצ'ר?

בדרך כלל בתחום, נהוג לגבות בתעריף שעתי, כאשר אלה שגובים 1,000 ₪ ומעלה לשעה מתאימים ללקוחות מהאלפיון העליון, או אנשים שממש רוצים להשקיע בתהליך הקואוצ'ינג שלהם ללא פשרות.

קואצ'רים מתחילים יגבו בדרך כלל את המינימום, בין 100-200 ₪ לשעה והיתר ינועו אי שם בתוך טווח האמצע.

זכרו שהמחיר לא תמיד מעיד על איכות המאמן וגם מאמנים מתחילים עשויים להתגלות כמטאורים, בעוד שמאמני סלבס למיניהם לא ישביעו את רצונכם.

בדקו מה עומד מאחורי מחיר הקואצ'ר או המאמן האישי, וחשוב מכך – מי האדם, המנטור והמנחה האישי שעומד מאחוריו. 

המחירים שלי:

סוג האימון
טווח מחירים
אימון למבוגרים
280 – 350 ש"ח
אימון לילדים ונוער
250 – 400 ש"ח
אימון לקבוצות
450 – 1,600 ש"ח

קואצ'ר – מה הוא עושה? 

כל מצב שבו אתם מרגישים תקועים, מבולבלים, לא מצליחים להתקדם לשום מקום הוא קרקע פורייה לקואוצ'ינג. כל שנותר לכם כעת הוא למצוא את המאמן  המתאים והאיכותי ביותר למלאכה.

רק מה, השוק כהרגלו, רווי, מנעד האנשים שהופכים להיות קואצ'רים אחרי הכשרה מינימלית הוא רחב מאוד מבחינת גילאים ומאפייני חיים ולא בדיוק ברור אם אתם מחפשים קואצ'ר צעיר, מבוגר, ספציפי לתחום מסויים או מישהו שיתן לכם כיוון והוראות נסיעה כלליים. 

איך מוצאים את הקואצ'ר שלכם בארבעה שלבים?

 

  • הגדירו מראש את המטרה

 

נכון, אתם נמצאים בשלב מאוד מבלבל בהוויה שלכם, אבל זהו הזמן להתחיל להבין מה אתם רוצים. מה השאיפות, המטרות או החזון שאתם רוצים להגשים. כיום יש לכל נושא ונישה מאמנים מתאימים כך שתוכלו למצוא המון נושאים לדון בהם עם הקואצ'ר הנבחר: ירידה במשקל שתניב קואצ'ר תזונה וספורט, שינוי קריירה שיחייב אימון עסקי, מצוקה כלכלית שמיועדת למאמנים בכלכלת הבית והמשפחה (בדיוק כמו אלון גל) וכו'. 

 

  • בדקו המלצות חברים ומשפחה על קואצ'ר

 

מכיוון שלא בדיוק ברור מהרשת מי עושה מה או מי המאמן הטוב ביותר בתחום הדרוש לכם, עדיף להגיע מכיוון מעט שונה: פרסמו בעצמכם בפייסבוק שאתם מחפשים קואצ'ר טוב ומומלץ, שלחו מייל או ספרו על כך לחברים ובני משפחה. תוך יום אחד כבר תוגש לכם אל המסך רשימה של מאמנים טובים ומומלצים מהסביבה הקרובה, בלי להסתמך על המלצות רשת שמקורן לא ידוע. אל תשכחו תמיד לציין מהו התחום שאתם מחפשים בו מאמן, אחרת זה כמו להגיע למסעדה ולהגיד למלצר שאתם רוצים לאכול, בלי שום בחירה מהתפריט. 

ניתן כמובן להעזר גם בגוגל ולחפש המלצות על קואצ'ר. גם הפעם זכרו את מטרות העל שלכם. אם למשל אתם מחפשים להתפתח בתחום העסקי, התמקדו בכך בעת החיפוש וחפשו למשל "קואצ'ר עסקי", "קואצ'ר פיננסי" וכד'. 

 

  • בדקו את המאמן לפני השיחה הראשונה

 

אין היום מאמנים ללא אתר אינטרנט אישי או עמוד פייסבוק לכל הפחות. היכנסו פנימה, קראו קצת על מי הם, מה פועלם ומהו הניסיון שהם מביאים איתם, חפשו את הבידול – אותו הדבר שמייחד אותו מקואצ'רים אחרים והאם אתם מתחברים לנימה האישית, הסגנון, הדעות, ההשקפות, טון המסרים המועבר אליכם דרך המסך.  זה המקום לבדוק גם את ההמלצות הוירטואליות ולהשלים את ההרגשה הטובה (או הרעה) לגבי אותו מאמן. אם הבדיקה שלכם עברה בהצלחה, אתם מזדהים עם כוונות המאמן והגישה, אפשר להשאיר פרטים באתר וכמובן לבצע שיחת טלפון.

 

  • קחו אימון בדיקה

 

זה הזמן לבדוק האם הקואצ'ר הנבחר שלכם מתאים לתקציב, לזמנים שלכם, למטרות והיעדים. אמנם הקשר ביניכם ייפתח בשיחת טלפון, אך אין טובה יותר מפגישה ראשונה ביניכם כדי להחליט האם זה זה. בשיחה עם המאמן חשוב מאוד לקבל מעט מידע לגבי האישיות שלו: האם הוא קשוב לכם? האם הוא קופץ עם תחילת המשפט שלכם וכבר מציע פתרונות? האם הוא מייצר תחושה נוחה? מספר על עצמו באריכות מוגזמת? מגיע בזמן שקבעתם? נראה מאורגן ומסודר? מתאמן בעצמו? מנהל מולכם את הפגישה בצורה מקצועית? בעל גישה לחיים שאתם מזדהים איתה או מעריכים? 

מכיוון שקיימים המון מאמנים, קיימות להם גם המון גישות. יש מאמנים עם גישה קשוחה יותר ולעומתם מאמנים עם גישה רכה יותר. גם השירותים שהם יכולים להציע לכם משתנים זה מזה בפרטים הקטנים לאורך התהליך. אם לא הצלחתם לגבש החלטה סופית, ראיינו מספר מועמדים. זה עדיף מאשר מצב שבו ההרגשה שלכם לא תהיה מושלמת ויתברר בהמשך שצדקתם ואף זרקתם לא מעט כסף וזמן לפח. 

מידע נוסף בתחום הקואצ'ינג והאימונים האישיים:

כתבות נוספות על קואצ'ינג והתפתחות אישית:

איך להתמודד עם פחד?

איך להתמודד עם פחד? האם נועדו להסתגר בחדר, לוותר על חלומות, לוותר על זוגיות, על הזדמנויות עסקיות, רק כי אנחנו חשים פחד? חד משמעית לא.

קרא עוד »

שנות העשרים

8 מתוך 10 הרגעים הכי חשובים בחיים מתרחשים עד גיל 35. 66% מהעלייה בשכר מתרחשת ב10 השנים הראשונות בעבודה. כל המידע שחובה לדעת על שנות העשרים ולמה הן כה חשובות

קרא עוד »

טכניקות שכנוע

אנחנו לא שמים לב לזה, אבל אנו נתקלים הרבה פעמים במהלך היום 'בקרב' שכנוע. תלמיד- מורה, הורה- ילד, מוכר-קונה ובמיוחד אנשי עסקים, לרוב מטרת המפגש

קרא עוד »

סדנת קבלת החלטות

במסגרת סדנת קבלת החלטות נפצח שלב אחר שלב את התהליך המלא לקבלת החלטות. במסגרת הסדנה נדון על טעויות נפוצות בקבלת החלטות, על המנגנונים הקוגנטיביים (מוחיים)

קרא עוד »

הרגלים של אנשים בריאים

לכולנו יש אדם קרוב או רחוק, שאנחנו נדהמים לראות כיצד הוא שומר על הגוף והנפש שלנו. אז איך הוא ואחרים עושים זאת? נחשוף את ההרגלים של אנשים בריאים.

קרא עוד »

כאב כרוני – איך לטפל בכאב

מה זה כאב כרוני, האם יש טיפולים שיכולים לעזור, מה המחקר מראה על כאב? מאמר שנכתב על ידי מרצ'לה, מנהלת מכון פיזתורפיה שתוציא אתכם עם גישה חדשה ואופטימית לכאב.

קרא עוד »