הרגלים של אנשים בריאים

לכולנו יש אדם קרוב או רחוק, שאנחנו נדהמים לראות כיצד הוא שומר על הגוף והנפש שלנו. אז איך הוא ואחרים עושים זאת? נחשוף את ההרגלים של אנשים בריאים.
הרגלים של אנשים בריאים

כשאנחנו חושבים על הרגלי בריאות, אנחנו מיד נזכרים בטיפים קטנים כמו לשתות כוס מים עם לימון בבוקר ולהימנע משינה עם טלוויזיה דלוקה. אבל כדי להיות בריאים, באמת בריאים בגוף ובנפש, נצטרך לרדת לרבדים עמוקים יותר. הרבה יותר.

כולנו רוצים להיות בריאים, מאושרים ומוצלחים. אך הרצון שלנו מתנגש לא מעט בנסיבות החיים הקיימות ולכן אנחנו זקוקים להרגלים כלליים שקשורים יותר לחשיבה שלנו ופחות לפעולות עצמן.

אז נתחיל.

 

אנשים בריאים לא נוטרים טינה

לא סתם מחילה וסליחה נקשרות גם בדת. היכולת שלנו למחול לאחרים וגם לעצמנו פוטרת אותנו מעול, מנטל מיותר, ממחשבות מעיקות כדי שנוכל להתקדם הלאה. ככל שתתמקדו פחות בעבר ומי עשה מה ולמי, כך תצליחו להתבונן לאופקים חדשים ולראות יותר את העתיד. עדיף בוורוד.

בריאות טובה מחסנת מפני השליליות

אויב העולם מס' 1 הוא הפסימיות. השליליות. אופי החשיבה הזה של "לא אצליח". אל תבזבזו זמן יקר כדי להבין עד כמה לא תצליחו לבצע משהו. אם יש לכם את הכלים לביצוע, את המעגל התומך ואת הרצון, אין שום סיבה שזה ייכשל. אולי תצטרכו לפעמים לעבור דרך החלון במקום מהדלת, אבל זוהי בדיוק מהותה של שאפתנות, נחישות ומצוינות.

פיתוח יכולת לחשוב מחוץ לקופסה

זה לא סתם שיצירתיות, המצאות ורעיונות חדשים הם דברים מוערכים. אנשים שמצליחים להגשים רעיונות או יוזמות ולהפתיע אחרים, לא הולכים בדרכים הידועות והם ממציאים את עצמם בכל הזדמנות מחדש. אל תתקבעו למה שכבר מקובל וידוע ואם התחושה הפנימית שלכם אומרת לכם לבחור בדרך אחרת, אולי פחות אטרקטיבית או מקובלת, אל תהססו לצעוד בה. מקסימום תצליחו.

הרגלים בריאים נוצרים מכוחו של אתגר

זה נשמע כמו הקלישאה הכי גדולה שיש, אבל היא אמיתית. אנשים בריאים לא מסתכלים על מכשולים ורואים בעיה, אלא אתגר, כהזדמנות להשתפר, להוכיח את עצמם לעולם, כרכישת מיומנות חדשה. זהו חלק מאוד גדול מטיפוח המיומנות של חשיבה חיובית וכבר הזכרנו קודם לכן עד כמה השלילית לעומתה מזיקה מאוד. על מנת ללמוד את המנטליות הזו ולהציב לכם אתגרים חדשים, ניתן להעזר באיש מקצוע מומחה – קואצ'ר.

אתם שולטים בבריאות שלכם

ולא אף אחד אחר, גם אם אתם פוגשים יום יום את הרופא. אתם אדונים לעצמכם ויכולים להחליט שאתם עוברים לתזונה נכונה בעזרת תזונאי ספורט, נרשמים לקורס חדש כמו קורס NLP או קורס מיינדפולנס, נפטרים מהרגלים מזיקים ומתמסרים לתחביב חדש.

אנשים בריאים הם אנשים רוחניים

זה לא אומר שהם בהכרח בעלי אורח חיים דתי, אלא שהם מאמינים במשהו מסוים ודבקים בו. זה יכול להיות יוגה או ללמוד איך עושים מדיטציה, תרגול נשימות עמוקות, השלמה עם מצבי חיים מסוימים, נטילת סיכונים והליכה בעקבות האינטואיציה, בלי לפחד ממה שיגידו.

בריאות = חיים לפי ערכים

אם יש לכם תהליך חשוב שברצונכם לעבור ולהצליח בו עד הסוף, רעיון שאתם רוצים להגשים או מטרה שתעשה אתכם מאושרים, אל תשתיקו אותה. החיים קצרים מידי כדי שתזניחו דברים שהייתם רוצים לעשות.

לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני

כתבות נוספות על קואצ'ינג והתפתחות אישית:

ספרים על זוגיות ואהבה

כפי שכתב ויליאם שייקספיר פעם: "דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה".אין ספק כי מדובר בתובנה אשר נוגעת בנקודה רגישה אצל רבים מאיתנו, ועם

קרא עוד »

קורס מנהיגות

קורס מנהיגותתוכן ענייניםאנשים בריאים לא נוטרים טינהבריאות טובה מחסנת מפני השליליותפיתוח יכולת לחשוב מחוץ לקופסההרגלים בריאים נוצרים מכוחו של אתגראתם שולטים בבריאות שלכםאנשים בריאים הם

קרא עוד »

ראפור – מה זה ראפור

ראפור זה היכולת לייצר תקשורת המאפשרת פתיחות, אמון ותחושת כימיה. מדובר ביכולת שלכולנו יש אותה במידה זו או אחרת, אך לא תמיד קל לנו ליישם

קרא עוד »

איך להתמודד עם פחד?

איך להתמודד עם פחד? האם נועדו להסתגר בחדר, לוותר על חלומות, לוותר על זוגיות, על הזדמנויות עסקיות, רק כי אנחנו חשים פחד? חד משמעית לא.

קרא עוד »

אימון עסקי

ניתן לראות כי כל סביבת עבודה עסקית כיום הינה תחרותית במיוחד, דורשנית ודינאמית אשר מחייבת בראש ובראשונה פיתוח שוטף של חשיבה יצירתית, יכולות, וכמובן הצבת

קרא עוד »

רשימת רגשות

עצב, שמחה, אושר, ייאוש, אכזבה, ציפייה, חמלה ואהבה – הן רק חלק קטן מרשימת הרגשות שלנו. כנסו וקבלו את הרשימה המלאה מחולקת בצורה מסודרת, יפה, צבעונית וברורה.

קרא עוד »

מנהיגות

מנהיגות: אפשר ללמוד את זה או שפשוט נולדים עם זה? האם יש תכניות לפיתוח מנהיגות שבאמת עובדות? מה זה מנהיגות? אילו סוגי מנהיגים קיימים? כל המידע.

קרא עוד »