fbpx

קורס מיינדפולנס - קורס MBSR

רוצים לחזק את הקשר שלכם עם עצמכם, לפתח תשומת לב לתחושות בגוף, למחשבות, לרגשות? הגעתם למקום הנכון.

קורס מיינדפולנס ו-קורס המדיטציה שלנו מעניקים כלים פרקטיים שמסייעים לנו להכיר את עצמנו טוב יותר. בזכות תרגול מתמשך, סבלנות, והכרת תודה, נקבל את היכולת שלנו להתחבר לגוף ולנפש בחזרה.

תוכן עניינים
 

קורס מיינדפולנס – קורס MBSR על התכנית:

MBSR – Mindfulness Based Stress Reduction

התכנית פותחה על ידי ג’ון קבט-זין, בארצות הברית והוכחה כיעילה בהורדת הסטרטס, התמודדות עם מחלות וקשיים ובעלת השפעות חיוביות רבות: שינה טובה יותר, שיפור יכולת הריכוז, סובלנות ותקשורת.

קורס מיינדפולנס

למי הקורס מתאים:

  • הקורס מתאים לכל אדם שמעוניין להיות קשוב יותר לעצמו.
  • למי שמעוניין לשפר את יכולת הריכוז, הנחת, והיכולת להיות ב “כאן ועכשיו”.
  • לכל מי שחווה סטרטס ומעוניין להפחית את הלחץ, החרדה, ותחושת המרדף.
  • למי שמעוניין לשפר את איכות השינה.
  • למי שמעוניין לפתח מודעות עצמית גבוהה יותר ולשפר את היחסים הבין-אישיים.

בין קהל המשתתפים שלנו ניתן למצוא –

הורים, סטודנטים, הייטקיסטים, בעלי עבודה אינטנסיבית וכן אנשים שאוהבים ורוצים להכיר לעומק את עולם הגוף והנפש.

מה נלמד:

בקורס נחשף, נלמד, נכיר ונתרגל מיינדפולנס. נקבל תאוריות וכלים פרקטיים לתשומת לב למה שקורה בתוכינו וסביבנו. נפתח מיומנות שמאפשרת לנו להתמקד היכן שאנחנו בוחרים, להיות נינוחים יותר עם המחשבות והתחושות שלנו ולעשות הפרדה בין אירוע חיצוני שקורה לבין התחושות והמחשבות שעולות בעקבותיו.

סילבוס קורס מיינדפולנס – MBSR

  1. הכרות עם מיינדפולנס – מה זה מיינדפולנס, מהיכן הוא מגיע, יתרונות + תרגול.
  2. סריקת גוף – הכרות עם תרגול סריקת גוף, תנוחות ישיבה + תרגול.
  3. תשומת לב לנשימה – הכרות עם עוגן הנשימה + תרגול.
  4. מיינדפולנס בהליכה – הכרות עם מיינדפולנס בהליכה + תרגול.
  5. תקשורת מודעת – כיצד ניתן לשלב מיינדפולנס בחיי היום וביחסים הבין-אישיים + תרגול
  6. מחצית הדרך – על החוויות, השאלות והמסקנות שצברנו עד כה + תרגול
  7. מודל אפר”ת – כיצד מדיטציה מסייעת בקריירה, בזוגיות, בהורות ובלימודים + תרגול
  8. הרגע הזה – על משמעות התרגול ולמה חשוב להיות נוכחים בהווה ולא בעבר או  בעתיד + תרגול.
  9. תרגול ארוך – שילוב מספר סוגי מדיטציות.
  10. ההבדל בין הוויה לעשייה – הקשר ההדוק בין BEING לבין DOING, והמשמעות של הדבר בחיינו + תרגול.
  11. מיינדפולנס שירים ומאמרים + תרגול.
  12. מפגש סיום – מפגש ארוך בין 6 שעות. תרגול מיינדפולנס, אכילה מודעת וכן טיפים להמשך הדרך.

משך זמן הקורס: 

10 מפגשים – 12 מפגשים בני שעתיים למפגש. ומפגש אחד ארוך יותר בן 6 שעות.

מיקום:

קורס מיינדפולנס מחיר

סוג הקורס מחיר

קורס מיינדפולנס בתל אביב

12 מפגשים + קורס אונליין מתנה!

היות ורובנו טרודים כל כך במגוון ענק של בעיות יום יומיות, אנחנו לא מוצאים את הזמן להתמקד בעצמנו, ברגשות שלנו, בתחושות שלנו ובדברים שעושים לנו טוב. על מנת לשנות את אורח החיים שלכם ולהפוך אותו לרגוע, שלו ונעים יותר, קורס מיינדפולנס בתל אביב הוא בדיוק בשבילכם. בתוך תל אביב, העיר שפועלת 24/7, אנחנו מציעים לכם הזדמנות להגיע למקום שקט, נעים ולהכניס מיינדפולנס לתוך חייכם.

במקום 3,497  ש”ח –> 2,797 ש”ח

קורס מיינדפולנס בחיפה

12 מפגשים + קורס אונליין מתנה!

אם אתם מחיפה והסביבה, קורס המיינדפולנס שלנו בחיפה הוא המקור הראשון שיוכל לפתוח אתכם אל עולם המיינדפולנס. הוא משלב לימודים תיאורטים שמתייחסים למקורה של המיינדפולנס, להתפתחות של המיינדפולנס ולהיכרות עם דמויות בולטות בבודהיזם, ובמקביל לימודים פרקטים המשלבים תרגול מעשי והתעסקות בחומרי הנלמדים.

במקום 3,197 ש”ח –> 2,497 ש”ח

קורס מיינדפולנס בבאר שבע

12 מפגשים + קורס אונליין מתנה!

קורס מיינדפולנס בבאר שבע הוא אחת הדרכים הטובות להתחיל ולסלול את הדרך לתרגול תשומת לב, הפחתת לחצים, פיתוח מודעות עצמית ושיפור היחסים עם עצמנו ועם הסביבה. 

במקום 3,197 ש”ח –> 2,497 ש”ח
קורס מיינדפולנס אונליין – 28 ימים של אתגר מיינדפולנס. תרגול + תאוריה.

מהיום, הזכות לפתח רוגע, נחת, ריכוז, יצירתיות – איננה כרוכה בהוצאה של אלפי שקלים ואינה שמורה לנזירים בהודו.

אם אתם רוצים ללמוד איך להתמודד עם לחץ טוב יותר,

אם אתם רוצים להכיר את עצמכם לעומק, 

אם אתם רוצים לחוות רגעים של שקט, נוכחות, יציבות, יצירתיות והבנה – הקורס הזה עבורכם. ללמוד ולתרגל מיינדפולנס, מכל מקום, בכל זמן וללא הגבלה.


במקום 697 ש”ח –> 297 ש”ח

קורסי מיינדפולנס - תאריכים קרובים

קורס מיינדפולנס בתל אביב - מלא!

מועד:  16/3

ימים: יום ראשון בערב

שעות: 19:00-21:00

מספר מפגשים: 12

מנחה: ערן שני

קורס מיינדפולנס בתל אביב

מועד:  6/4

ימים: יום שני בערב

שעות: 19:00-21:00

מספר מפגשים: 12

מנחה: ערן שני

קורס מיינדפולנס בחיפה

מועד:  1/4

ימים: יום רביעי בערב

שעות: 19:00-21:00

מספר מפגשים: 12

מנחה: ערן שני

קורס מיינדפולנס בבאר שבע

מועד:  1/6

ימים: יום ראשון בערב

שעות: 19:00-21:00

מספר מפגשים: 12

מנחה: אילנה גולן

לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני

מה מחקרים מראים על קורס MBSR – קורס מיינדפולנס

אם בעבר ייחסו לתרגול המדיטציה, סגולות רוחניות בלבד, היום, ברור יותר מאי פעם כי לתרגול מיינדפולנס בכלל ולקורס MBSR בפרט יש השפעות בריאותיות משמעותיות:

  1. קורס מיינדפולנס מסייע להפחית את רמות הסטרס – סטרס נחשב לאחת המגפות הכי גדולות בעולם המערבי. על פי ההערכות באמריקה בלבד, עסקים סופגים נזק של למעלה מ 300 מליארד בשל מחלות וחיסורים של עובדים כתוצאה מסטרס מתמשך.
  2. התמודדות עם מחלות וכאב – נמצא כי מיינדפולנס מסייע למתרגלים להתמודד עם כאב באופן כללי ובפרט עם כאבים כרוניים. 
  3. הפחתת תסמיני דיכאון – תרגול מיינדפולנס מסייע להתמודד עם סימפטומי חרדה וכן סימפטומי דיכאון בצורה בריאה ומיטיבה יותר.
  4. שיפור יכולות הלמידה והריכוז – מיינדפולנס מסייע להתמודד טוב יותר עם מבחנים ולימודים עמוסים.
  5. השפעה ישירה על המוח – תרגול מתמשך של מיינדפולנס יוצר שינויים פיזיולוגים במוח. מיינדפולנס מוביל לעיבוי של אזור קליפת המוח (האחראי על הפעילות הקוגנטיבית שלנו), על הגדלת כמות החומר האפור (האחראי על יכולת למידה ויכולת זיכרון) וכן על פעילות נמוכה יותר באזור האמיגדלה (האזור שמקושר להצפת רגשות, מנגנוני חירום וסטרס).
  6. השפעות נוספות כמו – שיפור איכות השינה, שיפור התקשורת, פיתוח הרגלי אכילה בריאים יותר ועוד.

 

תרגול מיינדפולנס למתחילים

אם אתם חוששים שתרגול מיינדפולנס הוא מסובך ולא בשבילכם. נשמח להראות לכם כמה הוא פשוט. כמובן, כמו כל מיומנות חדשה, עלינו לתרגל אותה לאט ובהדרגה. אך אין צורך ביכולות מיוחדות, בתארים ובניסיון קודם. בואו נצא ביחד לכמה דקות של תרגול ממש עכשיו:

מוזמנים להעזר בסרטון כאן או לעקוב אחר ההדרכה הכתובה מתחת לסרטון

התרגול הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם, קחו את הרגעים הבאים כדי לתרגל מיינדפולנס.

צעד #1 – להתמקם בנוחות

הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא למצוא פינה שקטה שתאפשר לנו לתרגל באופן נינוח. זה יכול להיות בבית, בפארק, בגינה או בכל מקום שתרצו. ניתן לתרגל בשכיבה, בישיבה ואפילו בעמידה.

צעד #2 – קחו 3 נשימות עמוקות

נתחיל את התרגול בשלוש נשימות עמוקות. ניקח נשימה עמוקה דרך האף במשך 5 שניות. נחזיק את הנשימה בגוף למשך 5 שניות ואז נשחרר את נשימה במשך 5 שניות. נחזור על הפעולה הזו 3 פעמים.

צעד #3 – נפתח מודעות לסביבה

נאפשר לנשימה לחזור לקצב שלה. וכעת נשים לב לסביבה שלנו. נשים לב לקולות, לצלילים, לריחות, ולמראות שאנו קולטים מהסביבה. למה אתם שמים לב?

צעד #4 – נתמקד בגוף שלנו

נשים לב איך אנחנו מרגישים ממש עכשיו. אילו אזורים בגוף רפויים ואלו מכווצים. האם נוח לנו? האם אנחנו יכולים להרגיש את המגע של הגוף עם המשטח? עם הבגדים עם האוויר?

צעד #5 – התמקדות בנשימה

נמקד את תשומת הלב שלנו בנשימה. פשוט נשים לב איך האוויר נכנס ויוצא, למשך 10 נשימות.

צעד #6 – לאט לאט נפתח את העיניים 🙂

הצטרפו ללמעלה מ 1,000 משתתפים בקורסים ובסדנאות שלנו

קודם כל נהנתי ולמדתי מהמדיטציות מיינדפולנס. מכולן נהנתי מהמקום לשחרר, לשתף וללמוד. ובעיקר בעיקר מהרוח של הדברים, של הנתינה באהבה

תומר

זוג - המלצה (1)

תרגול "האיחול לטוב" הרגיש כמו רגע מבורך שאפשר לברך את הכל ואת כולם

מורן

המלצה למיינדפולנס - 1

זו תקופה לא פשוטה לכולם וכשאני חוזרת הביתה רוצה כל כך לשבת. לנשום. להרגע. להתאפס. אז תודה על המקום. תודה על ההזדמנות. תודה על ההכלה.

מבשרת

מידע נוסף בנושא מיינדפולנס:

קורס מיינדפולנס אונליין

קורס מיינדפולנס אונליין

קורס מיינדפולנס אונליין – Stronger Mindfulness מהיום, הזכות לפתח רוגע, נחת, ריכוז, יצירתיות – איננה כרוכה בהוצאה של אלפי שקלים ואינה שמורה לנזירים בהודו. אם

קרא עוד »
מיינדפולנס בארגונים

מיינדפולנס בארגונים

חברות כמו אפל, גוגל ו IBM אשר היו מהראשונות אשר יצרו את מה שנקרא מיינדפולנס בארגונים. רוצים גם? בעזרת הדרכה, תרגולים וליווי מקצועי – אנו נהיה כאן עבורכם.

קרא עוד »
קבוצת תרגול מיינדפולנס

קבוצת תרגול מיינדפולנס בחיפה

לפחות אחת לשבוע אנו נפגשים בתור קבוצת תרגול מיינדפולנס. ביחד, נוכל להעמיק ביסודות התרגול, לפתח שיח קשוב אחד כלפי השני ולשלב את התרגול באופן שבועי כך שיחזק אותנו

קרא עוד »
מיינדפולנס הרצאה

מיינדפולנס הרצאה

בעזרת הרצאת מיינדפולנס המשלבת תאוריה לצד תרגול אתם תצאו מהרצאה אחרי שאתם יודעים מה זה מיינדפולנס, מה העקרונות המנחים את התרגול ואפילו עם חווית תרגול..

קרא עוד »
קשיבות

קשיבות

המילה קשיבות מוכרת לרוב בתור מיינדפולנס. קשיבות הינה הליך פסיכולוגי במהלכו מתחזקת היכולת לשים לב לרגע הזה, בחמלה ולא שיפוטיות. כל המידע על קשיבות.

קרא עוד »
סדנת מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס נועדה לבצע הכרות ולהעמיק את ההכרות עם גישת המיינדפולנס.
מיינדפולנס הוא עניין של תרגול. תרגול תשומת הלב שלנו לתחושות, לרגשות ולנשימה שלנו.

קרא עוד »
אפליקצית מיינדפולנס

אפליקציות מיינדפולנס

הכירו 4 אפליקציות מיינדפולנס שיאפשרו לכם לתרגל מיינדפולנס בכל מקום ובכל זמן. לכל אפליקציה יש את הפיצ’רים המיוחדים שלה וכך תוכלו לבחור את האחת שמתאימה לכם.

קרא עוד »
מיינדפולנס

מיינדפולנס

מיינדפולנס מחולל מהפכה בעולם המודרני ומסייע לרבים להתמודד עם לחץ, כאב ודיכאון. המדריך המלא למיינדפולנס – מהו, השפעותיו, איך מבצעים, מחקרים וטיפים חשובים.

קרא עוד »