קורס מיינדפולנס בתל אביב – במרכז

קורס מיינדפולנס בתל אביב

כל אחד ואחת מאיתנו חווה רגעים לא פשוטים בחייו. כן, במציאות שבה הכל משתנה במהירות הבזק, אף אחד מאיתנו לא יודע בדיוק מה יהיה איתו בעתיד, איך יגדלו ילדיו, מה יהיה מצבו הכלכלי, כמה זמן הוא יחזיק בעבודה ואיך ישלם את החשבונות הקרובים. היות וכולנו טרודים כל כך במגוון ענק של בעיות יום יומיות, אנחנו לא מוצאים את הזמן להתמקד בעצמנו, ברגשות שלנו, בתחושות שלנו ובדברים שעושים לנו טוב. על מנת לשנות את אורח החיים שלכם ולהפוך אותו לרגוע, שלו ונעים יותר, קורס מיינדפולנס בתל אביב הוא בדיוק בשבילכם.

מה בין קורס מיינדפולנס בתל אביב לבין בריאות הנפש?

קורס מיינדפולנס יכול לתת לכם את הכלים כדי לחיות את החיים שלכם בצורה הרבה יותר רגועה ושלווה. למה? פשוט מאוד – כי הכלים האלו נותנים לכם את האפשרות לעצור את מירוץ החיים ולהתמקד בעצמכם. כן, זה אולי נשמע הזוי או תלוש, אבל זה ממש לא הסיפור כאן.

בין הכלים שקורס מיינדפולנס נותן לאדם לבין בריאות הנפש שלו יש קשר ישיר. התמקדות בנשימות שלנו, באיברי הגוף השונים שלנו, בישיבה שלנו ובאלמנטים נוספים היא התמקדות חשובה. לרוב אנחנו נוטים לקחת את החיים שלנו כמובנים מאליהם, ופעולות פשוטות כמו הליכה, נשימה או היכולת לראות הופכות ללא מוערכות עבורנו. קורס מיינדפולנס בתל אביב יתן לכם את הכלים כדי להפוך את הפעולות האלו למוערכות, מקודשות ומלאות בטוב.

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי

קורס מיינדפולנס ועולם המיינדפולנס נולד מתוך עולם המדיטציה. אי שם במאה ה-15 לספירה בארצות המזרח. מדברים על המדינות סין והודו כמקורה של המיינדפולנס, אולם לצערנו עד היום אף חוקר לא יכול לשים את האצבע על המדינה הספציפית שבה המיינדפולנס נוסדה. המדיטציה, שהיא חלק בלתי נפרד מדת הבודהיזם, נולדה מתוך ההבנה שהאדם צריך להרחיק עד כמה שניתן את הסבל מחייו. היות והחיים, בסופו של דבר, מלאים ברגעי סבל קטנים כגדולים – המשימה הזו בהחלט לא פשוטה. מיינדפולנס לעומת זאת, מניח בצד את הגישה הרוחנית, ומתמקד בפרקטיקות שמסייעות לנו בחיי היום יום. קורס המיינדפולנס הראשון ידוע בתור קורס MBSR אותו הגהה הפרופסור ג'ון קבט זין.

כאן בדיוק המיינדפולנס נכנסת לתמונה. הרחקה של הסבל מתחילה בהתבוננות של האדם בעצמו, היכולת שלו להסתכל פנימה, להבין מהם צרכי הגוף שלו ואיך הוא יכול להגיע למצב של אושר, שלווה והשלמה. קורס מיינדפולנס הוא הצעדים הראשונים שלכם בדרך לשלווה המדוברת, ובינינו – ברור לנו שאתם רוצים להגיע אליה.

קורס מיינדפולנס – מה בינו לבין החיים המערביים?

העולם המערבי הפך עם השנים לחובב מושבע של קורס מיינדפולנס ושיטות תרגול נוספות ושונות כמו מיינדפולנס, יוגה ועוד. כל אלו הגיעו מאיזורי המזרח, ולאט לאט הלכו ונהיו מרכז חייהם של אזרחים רבים של מדינות המערב. כך גם דת הבודהיזם, שהלכה והתפשטה במרבית איזורי העולם ונתנה לאנשים רבים כלים לשיפור אורח החיים שלהם.

המיינדפולנס עשתה את העלייה שלה למדינות המערב לקראת סוף המאה ה-19, והיא מקבלת היום מקום של כבוד גם במסגרת טיפולים שונים כמו פסיכותרפיה, טיפולים רגשיים, טיפולים פסיכולוגים ועוד.

תחביבים זה טוב, אבל זה פשוט לא מספיק

אנשים רבים מנסים להתמודד עם החרדות, הלחצים, הפחדים והדכאונות שלהם באמצעות ביצוע התחביבים שלהם. אנשים רבים לוקחים חלק בפעילויות ספורט שעוזרות להם להפיג מתחים, מתמקדים בדברים כמו ציור או כתיבה ודואגים לשמוע מוזיקה שמרגיעה אותם.

כל אלו הם מצד אחד נהדרים, מצד שני הם לא ממש מספיקים. למה? ובכן, התחביבים הם מעין "משקיטי חרדה". ממש כמו פלסטר שמסתיר את הפצע אך לא באמת מטפל בו, כך גם התחביבים באים כדי לכסות את הבעיה מבלי באמת לטפל בה. קורס מיינדפולנס בא לפתור בדיוק את העניין הזה.

מה עושים בקורס מיינדפולנס?

קורס מיינדפולנס הוא עולם ומלואו. ניתן לקחת קורסים באורכים שונים, במסגרות שונות ובמקומות שונים. קורס מיינדפולנס בתל אביב משלב בין חלקים תיאורטים לבין חלקים פרקטים. מה זה אומר בפועל? ובכן, אתם עומדים להנות כאן גם מלמידה מעמיקה שקשורה בהשתלשלות של המיינדפולנס, מקורות המיינדפולנס ועקרונות נוספים של הבודהיזם, וכמובן גם מחלק נרחב של תרגול על פי התמקדויות שונות.

מה נלמד:

בקורס נחשף, נלמד, נכיר ונתרגל מיינדפולנס. נקבל תאוריות וכלים פרקטיים לתשומת לב למה שקורה בתוכינו וסביבנו. נפתח מיומנות שמאפשרת לנו להתמקד היכן שאנחנו בוחרים, להיות נינוחים יותר עם המחשבות והתחושות שלנו ולעשות הפרדה בין אירוע חיצוני שקורה לבין התחושות והמחשבות שעולות בעקבותיו.

סילבוס קורס מיינדפולנס – MBSR

  1. הכרות עם מיינדפולנס – מה זה מיינדפולנס, מהיכן הוא מגיע, יתרונות + תרגול.
  2. סריקת גוף – הכרות עם תרגול סריקת גוף, תנוחות ישיבה + תרגול.
  3. תשומת לב לנשימה – הכרות עם עוגן הנשימה + תרגול.
  4. מיינדפולנס בהליכה – הכרות עם מיינדפולנס בהליכה + תרגול.
  5. תקשורת מודעת – כיצד ניתן לשלב מיינדפולנס בחיי היום וביחסים הבין-אישיים + תרגול
  6. מודל אפר”ת – כיצד מדיטציה מסייעת בקריירה, בזוגיות, בהורות ובלימודים + תרגול
  7. הרגע הזה – על משמעות התרגול ולמה חשוב להיות נוכחים בהווה ולא בעבר או  בעתיד + תרגול.
  8. ההבדל בין הוויה לעשייה – הקשר ההדוק בין BEING לבין DOING, והמשמעות של הדבר בחיינו + תרגול.
  9. מפגש סיום – מפגש ארוך בין 6 שעות. תרגול מיינדפולנס, אכילה מודעת וכן טיפים להמשך הדרך.

רוצים להעמיק עוד יותר? ספרי מיינדפולנס הם בדיוק בשבילכם

במקביל לקורס מיינדפולנס בתל אביב, אנשים רבים מעוניינים לחקור את תחום המיינדפולנס עוד יותר לעומק ולמצוא עוד מידע רלוונטי ומעניין. ספרי מיינדפולנס רבים מהווים היום מקור נפלא לחקר, העמקה והרחבת ארסנל תרגולי המיינדפולנס, וניתן לרכוש אותם בחנויות הספרים השונות.

אפליקציות מיינדפולנס

עוד לפני שתירשמו לקורס מיינדפולנס בתל אביב, תוכלו להוריד לטלפון הנייד שלכם אפליקציות מיינדפולנס שיוכלו לתת לכם טעימה מהעולם המדהים הזה. תרגולים שונים בליווי והדרכה קולית, תכנים מעניינים לקריאה ונעימות מוזיקליות לליווי התרגול עם רק חלק מהאפליקציות האלו, שאפשר, כמובן, לקחת אותן לכל מקום. ולמה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים "לכל מקום"?

תרגולי מיינדפולנס על חוף הים, תרגולי מיינדפולנס על גג הבניין, תרגולי מיינדפולנס על שפת הבריכה ואפילו תרגולי מיינדפולנס באמצע היער הם רק חלק מאפשרויות התרגול עם הנופים הכי מהממים בארץ.

איפה עושים קורס מיינדפולנס?

קורס מיינדפולנס ניתן היום במסגרות שונות. ניתן לקחת קורס מיינדפולנס של מרכזי גוף ונפש, קורס מיינדפולנס אצל מאמנים אישיים ואפילו קורס מיינדפולנס אונליין שיגרום לכם להנות מאותן השפעות מבלי לצאת מהבית. הכל תלוי בנוחות שלכם ובמסגרת שתגרום לכם להרגיש הכי בנוח בעולם.

כמה עולה קורס מיינדפולנס בתל אביב?

עלות של קורס מיינדפולנס בתל אביב משתנה בהתאם למקום שבו תעשו את הקורס, אורך הקורס, אופי הקורס וגורמים נוספים. באופן כללי מדובר כאן על טווח של בין 300 ש"ח ועד 700 ש"ח עבור קורס אונליין, ואילו כאשר מדובר על קורס מיינדפולנס פרונטלי הטווח הוא בין 2,400-3,300 ש"ח.

קורס מיינדפולנס בתל אביב

8 מפגשים

במקום 3,497  ש”ח –> 1997 ש”ח +

בונוסים:

קורס אונליין מתנה בשווי 1,200 ש”ח

חודש מתנה לאחר סיום הקורס בקבוצת התרגול שלנו “לקחת נשימה” בשווי 400 ש”ח

והפתעות נוספות 🙂

 

התמודדות עם חרדות

איך להתמודד עם חרדות?

מיליוני אנשים ברחבי העולם סובלים מחרדות ומתמודדים איתן. חרדה מוגדרת כהפרעת הנפש הנפוצה ביותר בעולם, וזה לא מפליא. אומנם לעולם המודרני יש יתרונות רבים, אך

קרא עוד »
משפטי מיינדפולנס

משפטי מיינדפולנס

הכנו לכם רשימה של משפטי מיינדפולנס וציטוטי מיינדפולנס, שיכניסו לכם ולכן ליום – רוגע, שלווה, יצירתיות והכרת תודה. מיינדפולנס זו היכולת שלנו להיות בכאן ובעכשיו,

קרא עוד »
קורס מיינדפולנס בירושלים

קורס מיינדפולנס בירושלים

במסגרת קורס מיינדפולנס בירושלים נלמד כלים, תאוריות ותרגולים שיסייעו לנו להכיר את עצמנו טוב יותר, להוריד בצורה משמעותית לחץ, לפתח יכולות תקשורת פתוחות ומקבלות יותר,

קרא עוד »
קורס מיינדפולנס אונליין

קורס מיינדפולנס אונליין

קורס מיינדפולנס אונלייןתוכן ענייניםמה בין קורס מיינדפולנס בתל אביב לבין בריאות הנפש?זה שאתה נושם לא אומר שאתה חיקורס מיינדפולנס – מה בינו לבין החיים המערביים?תחביבים

קרא עוד »
מיינדפולנס בארגונים

מיינדפולנס בארגונים

חברות כמו אפל, גוגל ו IBM אשר היו מהראשונות אשר יצרו את מה שנקרא מיינדפולנס בארגונים. רוצים גם? בעזרת הדרכה, תרגולים וליווי מקצועי – אנו נהיה כאן עבורכם.

קרא עוד »
קבוצת תרגול מיינדפולנס

קבוצת תרגול מיינדפולנס בחיפה

לפחות אחת לשבוע אנו נפגשים בתור קבוצת תרגול מיינדפולנס. ביחד, נוכל להעמיק ביסודות התרגול, לפתח שיח קשוב אחד כלפי השני ולשלב את התרגול באופן שבועי כך שיחזק אותנו

קרא עוד »
מיינדפולנס הרצאה

מיינדפולנס הרצאה

בעזרת הרצאת מיינדפולנס המשלבת תאוריה לצד תרגול אתם תצאו מהרצאה אחרי שאתם יודעים מה זה מיינדפולנס, מה העקרונות המנחים את התרגול ואפילו עם חווית תרגול..

קרא עוד »
קשיבות

קשיבות

המילה קשיבות מוכרת לרוב בתור מיינדפולנס. קשיבות הינה הליך פסיכולוגי במהלכו מתחזקת היכולת לשים לב לרגע הזה, בחמלה ולא שיפוטיות. כל המידע על קשיבות.

קרא עוד »
סדנת מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס נועדה לבצע הכרות ולהעמיק את ההכרות עם גישת המיינדפולנס.
מיינדפולנס הוא עניין של תרגול. תרגול תשומת הלב שלנו לתחושות, לרגשות ולנשימה שלנו.

קרא עוד »
אפליקצית מיינדפולנס

אפליקציות מיינדפולנס

הכירו 4 אפליקציות מיינדפולנס שיאפשרו לכם לתרגל מיינדפולנס בכל מקום ובכל זמן. לכל אפליקציה יש את הפיצ'רים המיוחדים שלה וכך תוכלו לבחור את האחת שמתאימה לכם.

קרא עוד »
קורס מיינדפולנס

קורס מיינדפולנס

קורס מיינדפולנס נועד להעניק ולשפר יכולות חשובות בחיינו. בעזרת 8 מפגשים ותרגול, תזכו לקבל בחייכם – רוגע, ריכוז, מודעות עצמית, הנאה ושינה טובה. פרטים בפנים

קרא עוד »
מיינדפולנס

מיינדפולנס

מיינדפולנס מחולל מהפכה בעולם המודרני ומסייע לרבים להתמודד עם לחץ, כאב ודיכאון. המדריך המלא למיינדפולנס – מהו, השפעותיו, איך מבצעים, מחקרים וטיפים חשובים.

קרא עוד »