fbpx

תזונאי ספורט - בניית תפריט דיאטה וייעוץ תזונה

תזונת ספורט זו המומחיות שלנו

כל ספורטאי, תזונאי ספורט ומאמן כושר אישי יבטיחו לכם כי למזון שאנחנו צורכים יש השפעה אדירה על הביצועים, התחושות והרגשות שלנו. המזון הוא האנרגיה שלנו למהלך היום ולכן יש לו משמעות אדירה.

אנו, בסטרונגר, מציעים מגוון אפשרויות על מנת להרחיב את הידע ולקבל כלים פרקטיים בעולם התזונה והבריאות.

 

אחד על אחד – פגישה עם תזונאי ספורט

בין אם זה לצורך הורדה במשקל, פיתוח גוף, שמירה על אורח חיים בריא או כל אפשרות אחרת. פגישה עם תזונאי ספורט, מומחה לענייני תזונה, תגביר את הסיכויים שתתנו את הטוב ביותר עבור הגוף שלכם, תגיעו ליעד שלכם וגם תשמרו עליו.

 

מה תקבלו בפגישה עם תזונאי ספורט: 

  • תפריט שמותאם לכם אישית, שמתאים לצרכים, לרצונות, לאהבות, לזמנים ולגוף שלכם.
  • ידע מקצועי אודות התזונה שמתאימה לכם.
  • הכוונה מקצועית אודות השילוב הנכון בין האימונים שלכם לבין התזונה.
  • הכרות מעמיקה עם מצבכם הפיזיולוגי: מדידות משקל, היקף, אחוז שומן, חישוב הוצאת הקלוריות האישית שלכם והצריכה היומית המומלצת.
  • טיפים לשילוב תזונה ואימונים: דגשים לארוחות לפני ואחרי אימון, מזונות מומלצים ומזונות שמומלץ להמנע ועוד.
  • המלצות למאמן כושר אישי בסביבתכם
תזונאי ספורט

לשיחת הכרות חינם

הכירו את ניר שלזינגר – דיאטן קליני ומאמן כושר

ניר הינו דיאטן קליני וספורט (RD) שהגיע לתחום לאחר שהוריד בעצמו לא פחות מ – 40 ק”ג ובנה לעצמו אורח חיים בריא. ניר סייע למאות מתאמנים להגיע ליעדים ולמטרות שלהם.

רקע מקצועי:

  • תואר ראשון B.Sc, מדעי התזונה.
  • תואר שני MAN, תזונה בריאות והתנהגות, אוניברסיטת חיפה.
  • חבר בעמותת הדיאטנים של ישראל – עמותת עתיד.
  • ביצע את ההתמחות הקלינית בבית החולם איכילוב.

אם אתם כבר תקופה מנסים ללא הצלחה לרדת או לעלות במשקל, אם אתם רוצים לצאת לדרך חדשה עם תוצאות והצלחות, אם אתם רוצים אדם מקצועי ואכפתי שיידע ללוות, לתמוך ולדחוף קדימה – ניר, התזונאי שלנו, הוא הכתובת הנכונה.
 

כמות המפגשים:

עם תזונאי ספורט ניתן לבחור בין מספר אופציות עבודה:

  1. סידרה בת 3 – 6 מפגשים, שמאפשרת בניית תפריט, מעקב, התאמות, תמיכה בדרך והתייעצות.
  2. אופציה לפגישה חד-פעמית לבניית תפריט וקבלת המלצות.
  3. ליווי הזהב – מיועד לאנשים וספורטאים אשר מעוניינים בעבודה צמודה עם תזונאי אשר יעקוב אחר ההתקדמות, ייתן דגשים ויבצע התאמות נדרשות. במסגרת הליווי יתקיימו פגישות על בסיס שבועי / דו-שבועי/ חודשי / תלת-חודשי וזאת בהתאם לצרכי המתאמן.
 

מיקום:

תל אביב – פרופסור שור/אבן גבירול

גבעתיים – לכיש 14 

חיפה

באר שבע

הכנות לפגישה עם תזונאי ספורט

על מנת שתזונאי ספורט יוכל להעניק לכם את הידע, הכלים, התפריט והמיומנויות הטובות ביותר מומלץ להכין מראש:

  • תפריט קיים – במידה וישנו תפריט שכיום אתם פועלים על פיו, מומלץ להגיע עימו. במידה ולא, מומלץ לתעד ולכתוב באחד הימים הקרובים את האוכל שצרכתם.
  • מטרות – מה השאיפות והמטרות שלך? 3 חודשים, חצי שנה, שנה מעכשיו?
  • בדיקות דם – במידה ובצעתם בדיקות דם, מומלץ להביא אותן איתך.
  • היסטוריה רפואית – במידה ויש אלרגיה, מחלה, מיגרנה או חילופין תרופות קבועות, חשוב שנדע זאת. על כן, מומלץ להגיע מסודרים עם ההיסטוריה הרפואית.
 

מידע כללי על תזונת ספורט

הקשר בין תזונה לספורט, הודק מאוד בשניים האחרונות. באופן כללי החל משנות ה – 50, החלו מחקרים מקיפים על הקשר בין תזונה וספורט (ראו מאמר של מכללת וינגייט).

במסגרת אותם מחקרים עלו הממצאים שמוכרים לרבים מאיתנו:

  • חלבון הינו חלק חשוב בתזונה על מנת לסייע לבניית שריר ועצם.
  • פחמימות הן לאו דווקא תזונה לקויה כפי שדיאטות רבות טוענות. פחמימות הן חלק חשוב בתזונת האדם בכלל והספורטאי בפרט על מנת להגיע להישגים.
  • סמים הפכו ללא חוקיים לשימוש במסגרת תחרויות ספורט רשמיות.
 

4 טיפים מתזונאי ספורט אליכם

  1. חשיבות הרכב התפריט – נכון, רובנו יודעים שחלבון זה חשוב, שומן זה לאו דווקא מזיק וצריכת פחמימות פשוטות לפני אימון כדוגמת בננה או פרוסת לחם וריבה יכולה להועיל. ועם זאת, התפריט לא מסתיים שם. היחס בין הפחמימות, החלבון והשומנים הינו גורם מפתח בתפריט שלנו, בין אם לשם עלייה במסת שריר, חיטוב או הכנה למרתון. בנוסף, חשוב להתייחס למרכיבים נוספים לא פחות חשובים בבריאות שלנו כדוגמת ויטמנים ומלחים.
  2. תזמון ארוחות – באופן כללי, ובמיוחד אם אינכם ספורטאים תחרותיים הדבר הכי חשוב הוא הצריכה היומית והשבועית הסופית. כלומר, אכילת ארוחה חצי שעה אחרי אימון או שעתיים אחרי אימון, לא תוביל להבדל משמעותי ומורגש. למרות זאת, תזמון ארוחות נכון, יכול להוביל לשיפור הביצועים, למשל, ארוחה גדולה כשעתיים עד שלוש לפני אימון והקפדה על צריכת פחמימות לאחר אימון על מנת למנוע פירוק שריר.
  3. מים – 70% מהגוף שלנו זה מים. זה פקטור כל כך חשוב שנדגיש זאת שוב – מרבית הגוף שלנו מורכב ממים. השרירים בגוף שלנו והמח בפרט זקוקים למים על מנת לתפקד באופן מיטבי ותקין. צריכה נכונה של מים, היא לעצמה, יכולה להוביל להתאוששות מהירה יותר ולתפקוד טוב יותר. הרחבנו על כך במאמר על שתיית מים.
  4.  התאמה אישית – כל אדם שונה מרעהו. זה שחברכם צורך כמות מסוימת של פחמימות איננה משקפת את צריכת הפחמימות המומלצת אליכם. התאמה אישית הינה הנחת יסוד חשובה מאוד בעת בניית תפריט. כתזונאי ספורט אנו דוגלים בכך, שהתפריט לא רק יתאים לצרכי הגוף שלכם, אלא להתאים אותו גם למאכלים מועדפים (עד כמה שאפשר), אדיאולוגיות שונות (צמחוני, טבעוני, פלאו), אלרגיות ובקשות מיוחדות.

לשיחת הכרות חינם

בלוג תזונת ספורט

שייק טחינה

שייק הטחינה המפורסם

השייק הבא מושלם בתור קינוח טעים, אך שלא יהיה לכם ספק – מדובר בשייק בריא שיכול להוות ארוחה משביעה. הטחינה שבשייק תורמת לנו באזור ה 4.5 גרם חלבון, 100 מ”ג סידן ועוד.

קרא עוד »
שייק ירוק

שייק ירוק מתכון

שייק ירוק הפך להיות בעיני רבים לתרופת הקסם. שייק שמנקה את הבטן, מחזק את הבריאות ושומר עלינו צעירים. שייק ירוק מתכון – מרכיבים, טיפים, יתרונות וטעמים שווים..

קרא עוד »

בננה לפני אימון

נדמה כי כולם שמעו על ההמלצה לאכול בננה לפני אימון. האם היא נכונה? ואם כן, למה? במדריך הקצר הבא, נסביר בדיוק מדוע כדאי לאכול בננה לפני אימון – אל תפספסו.

קרא עוד »
שתיית מים

שתיית מים

8 כוסות? 3 ליטר? בקבוק מים מינרליים גדול? כוס לפני ואחרי כל ארוחה? כל המידע שחובה לדעת על שתיית מים, נוסחא לחישוב, דוגמאות, זמנים, שתייה בזמן מאמץ, תזונה ועוד.

קרא עוד »
איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן

לרדת במשקל ולעלות במסת שריר זן משימה אפשרית, אך דורשת עבודה קפדנית, תכנית נכונה ותזונה מתאימה. אז למה צריך לשים לב, ומה ההיגיון מאחורה? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »
האם שומן הופך לשריר

האם שומן הופך לשריר

רבים מבקשים ממאמן הכושר שיעזור להם בזה – להפוך את השומן המציק לשריר חלומי. אבל האם זה באמת אפשרי? האם שומן הופך לשריר? כל התשובות בפנים על השאלה המבוקשת.

קרא עוד »
ירידה במשקל בעזרת תפריט תזונה

10 טיפים לירידה במשקל

כשאנחנו מחליטים לרדת במשקל, לפעמים אפילו לעצמנו קשה להאמין. גלו את 10 הטיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל מסבל מתמשך לתהליך מהנה,מחזק והכי חשוב – אפשרי.

קרא עוד »
ספגטי בולונז מפנק

כמה קלוריות שורפים ביום

איך זה שלכולנו יש את החבר שטוחן ולא עולה במשקל ואנחנו שאוכלים רק חסה ומלפפון פשוט ל-א מצליחים לרדת. בואו נפתור את זה אחת ולתמיד במדריך לכמה קלוריות שורפים ביום.

קרא עוד »
אבקת חלבון - Whey

אבקת חלבון – המדריך המלא

אבקת חלבון הינה מוצר שנתפס בעיני רבים באחת משתי הדרכים: הסוד לגוף המושלם או רעל עכברים. אז מה נכון עבור אבקת חלבון ומה היתרונות שלה, כל התשובות בפנים.

קרא עוד »

רוצים לראות תוצאות?

אימוני כושר וסדנאות תזונה אונליין ללא עלות

הצטרפו ללמעלה מ – 100 אנשים בקבוצת ווטסאפ, וקבלו בחינם מדי יום:

V סדנאות בנושא תזונה ובריאות

V אימוני כושר ביתיים

V סדנאות להתפתחות אישית

אל תעשו את זה לבד! הצטרפו לקבוצה תומכת, מפרגנת וחזקה! שתיצור לכם מומנטום חיובי בחיים.