fbpx

תזונאי ספורט - בניית תפריט דיאטה וייעוץ תזונה

תזונת ספורט זו המומחיות שלנו

כל ספורטאי, תזונאי ספורט ומאמן כושר אישי יבטיחו לכם כי למזון שאנחנו צורכים יש השפעה אדירה על הביצועים, התחושות והרגשות שלנו. המזון הוא האנרגיה שלנו למהלך היום ולכן יש לו משמעות אדירה.

אנו, בסטרונגר, מציעים מגוון אפשרויות על מנת להרחיב את הידע ולקבל כלים פרקטיים בעולם התזונה והבריאות. אם כבר ניסית להצליח לבד, אם כבר ניסית תפריטים מהאינטרנט או אפילו ניסית אנשי מקצוע אחרים, אנחנו נדאג שבפעם הזאת – ביחד, נגיע למטרות ולחלומות שלך

אחד על אחד – פגישה עם תזונאי ספורט

בין אם זה לצורך הורדה במשקל, פיתוח גוף, שמירה על אורח חיים בריא או כל אפשרות אחרת. פגישה עם תזונאי ספורט, מומחה לענייני תזונה, תגביר את הסיכויים שתתנו את הטוב ביותר עבור הגוף שלכם, תגיעו ליעד שלכם וגם תשמרו עליו.

מה תקבלו בפגישה עם תזונאי ספורט: 

  • תפריט שמותאם לכם אישית, שמתאים לצרכים, לרצונות, לאהבות, לזמנים ולגוף שלכם.
  • ידע מקצועי אודות התזונה שמתאימה לכם.
  • הכוונה מקצועית אודות השילוב הנכון בין האימונים שלכם לבין התזונה.
  • הכרות מעמיקה עם מצבכם הפיזיולוגי: מדידות משקל, היקף, אחוז שומן, חישוב הוצאת הקלוריות האישית שלכם והצריכה היומית המומלצת.
  • טיפים לשילוב תזונה ואימונים: דגשים לארוחות לפני ואחרי אימון, מזונות מומלצים ומזונות שמומלץ להמנע ועוד.
  • המלצות למאמן כושר אישי בסביבתכם
תזונאי ספורט
לשיחת הכרות חינם

צוות התזונאים והדיאטניות

תזונאי ספורט - מומלץ

הכירו את דיאטן הספורט שלנו - רונן גילזברג

רונן הינו דיאטן קליני וספורט (RD) שהגיע לתחום לאחר שהוריד בעצמו לא פחות מ - 32 ק"ג ובנה לעצמו אורח חיים בריא. רונן סייע למאות מתאמנים להגיע ליעדים ולמטרות שלהם.
רקע מקצועי:תואר ראשון B.Sc, מדעי התזונה. תואר שני MAN, תזונה בריאות והתנהגות, אוניברסיטת תל אביב. חבר בעמותת הדיאטנים של ישראל . ביצע התמחות קלינית בבית חולים. אם אתם כבר תקופה מנסים ללא הצלחה לרדת או לעלות במשקל, אם אתם רוצים לצאת לדרך חדשה עם תוצאות והצלחות, אם אתם רוצים אדם מקצועי ואכפתי שיידע ללוות, לתמוך ולדחוף קדימה - הצוות שלנו ורונן הם הכתובת הנכונה.

דיאטנית ספורט

הכירו את דיאטנית הספורט שלנו - הדס כרמלוב

הדס הינה דיאטנית קלינית וספורט (RD) שהגיעה לתחום לאחר שסבלה מדימוי עצמי נמוך ומהשמנת יתר. לאחר שינוי תזונתי וליווי פסיכולוגי, הדס שינתה את חייה וכעת פועלת על מנת לסייע לנשים וגברים נוספים לעשות זאת.
רקע מקצועי: תואר ראשון B.Sc, מדעי התזונה. תואר שני, תזונה בריאות והתנהגות, אוניברסיטת תל אביב. חברה בעמותת הדיאטנים של ישראל . ביצעה התמחות קלינית בבית חולים. אם המראה ומצבכם הגופני מעורר בכם אי נוחות, ומשפיע על תחושת הביטחון העצמי שלכם, הדס והצוות שלנו, ישמחו לעזור.

צוות הדיאטניות

הדיאטניות והתזונאים שלנו יעזרו לך להצליח!

בזכות צוות איכותי וליווי מקצועי, אנו נשמח לתת לך ליווי מקיף להצלחה שלך. בין אם אתם מגיעים מספורט תחרותי ובין אם אתם מעוניינים להגיע למראה, משקל או תוצאה מסוימים, הצוות שלנו עובר הכשרה מיוחדת על מנת לתת לך - את הטוב ביותר.

תכניות התזונה שלנו

אנחנו מאמינים שלכל אדם מתאימה תכנית אחרת, ועל כן מתוך ניסיון עם מאות ואף אלפי לקוחות, יצרנו את המסלולים שהוכיחו את עצמם בצורה הטובה ביותר.

בעזרת שיחת ייעוץ ללא עלות, אנו נשמח לדעת מה כבר ניסית, מה חשוב לך, מה שגרת החיים שלך – ובהתאם לכך לבנות לך את התכנית הטובה ביותר. 

כמות המפגשים:

עם תזונאי ספורט ניתן לבחור בין מספר אופציות עבודה:

  1. ליווי תזונתי קבוצתי – אם אתם אוהבים להיות חלק מקבוצה ומחפשים קהילה שתתמוך בכם, ניתן להצטרף לקבוצה שלנו. מה תקבלו? בניית תפריט אישי על ידי תזונאי ספורט מומחה, מפגשים שבועיים LIVE ONLINE, קהילה תומכת וטיפים שבועים.
  2. ליווי אישי תזונתי – סידרה בת 3 – 6 מפגשים, שמאפשרת בניית תפריט, מעקב, התאמות, תמיכה בדרך והתייעצות.
  3. פגישה חד פעמית – אופציה לפגישה חד-פעמית לבניית תפריט וקבלת המלצות.
  4. ליווי הזהב – מיועד לאנשים וספורטאים אשר מעוניינים בעבודה צמודה עם תזונאי אשר יעקוב אחר ההתקדמות, ייתן דגשים ויבצע התאמות נדרשות. במסגרת הליווי יתקיימו פגישות על בסיס שבועי / דו-שבועי/ חודשי / תלת-חודשי וזאת בהתאם לצרכי המתאמן.
 

מיקום:

תל אביב

חיפה

באר שבע

ירושלים

הכנות לפגישה עם תזונאי ספורט

על מנת שתזונאי ספורט יוכל להעניק לכם את הידע, הכלים, התפריט והמיומנויות הטובות ביותר מומלץ להכין מראש:

  • תפריט קיים – במידה וישנו תפריט שכיום אתם פועלים על פיו, מומלץ להגיע עימו. במידה ולא, מומלץ לתעד ולכתוב באחד הימים הקרובים את האוכל שצרכתם.
  • מטרות – מה השאיפות והמטרות שלך? 3 חודשים, חצי שנה, שנה מעכשיו?
  • בדיקות דם – במידה ובצעתם בדיקות דם, מומלץ להביא אותן איתך.
  • היסטוריה רפואית – במידה ויש אלרגיה, מחלה, מיגרנה או חילופין תרופות קבועות, חשוב שנדע זאת. על כן, מומלץ להגיע מסודרים עם ההיסטוריה הרפואית.
 

מידע כללי על תזונת ספורט

הקשר בין תזונה לספורט, הודק מאוד בשניים האחרונות. באופן כללי החל משנות ה – 50, החלו מחקרים מקיפים על הקשר בין תזונה וספורט (ראו מאמר של מכללת וינגייט).

במסגרת אותם מחקרים עלו הממצאים שמוכרים לרבים מאיתנו:

  • חלבון הינו חלק חשוב בתזונה על מנת לסייע לבניית שריר ועצם.
  • פחמימות הן לאו דווקא תזונה לקויה כפי שדיאטות רבות טוענות. פחמימות הן חלק חשוב בתזונת האדם בכלל והספורטאי בפרט על מנת להגיע להישגים.
  • סמים הפכו ללא חוקיים לשימוש במסגרת תחרויות ספורט רשמיות.
 

4 טיפים מתזונאי ספורט אליכם

  1. חשיבות הרכב התפריט – נכון, רובנו יודעים שחלבון זה חשוב, שומן זה לאו דווקא מזיק וצריכת פחמימות פשוטות לפני אימון כדוגמת בננה או פרוסת לחם וריבה יכולה להועיל. ועם זאת, התפריט לא מסתיים שם. היחס בין הפחמימות, החלבון והשומנים הינו גורם מפתח בתפריט שלנו, בין אם לשם עלייה במסת שריר, חיטוב או הכנה למרתון. בנוסף, חשוב להתייחס למרכיבים נוספים לא פחות חשובים בבריאות שלנו כדוגמת ויטמנים ומלחים.
  2. תזמון ארוחות – באופן כללי, ובמיוחד אם אינכם ספורטאים תחרותיים הדבר הכי חשוב הוא הצריכה היומית והשבועית הסופית. כלומר, אכילת ארוחה חצי שעה אחרי אימון או שעתיים אחרי אימון, לא תוביל להבדל משמעותי ומורגש. למרות זאת, תזמון ארוחות נכון, יכול להוביל לשיפור הביצועים, למשל, ארוחה גדולה כשעתיים עד שלוש לפני אימון והקפדה על צריכת פחמימות לאחר אימון על מנת למנוע פירוק שריר.
  3. מים – 70% מהגוף שלנו זה מים. זה פקטור כל כך חשוב שנדגיש זאת שוב – מרבית הגוף שלנו מורכב ממים. השרירים בגוף שלנו והמח בפרט זקוקים למים על מנת לתפקד באופן מיטבי ותקין. צריכה נכונה של מים, היא לעצמה, יכולה להוביל להתאוששות מהירה יותר ולתפקוד טוב יותר. הרחבנו על כך במאמר על שתיית מים.
  4.  התאמה אישית – כל אדם שונה מרעהו. זה שחברכם צורך כמות מסוימת של פחמימות איננה משקפת את צריכת הפחמימות המומלצת אליכם. התאמה אישית הינה הנחת יסוד חשובה מאוד בעת בניית תפריט. כתזונאי ספורט אנו דוגלים בכך, שהתפריט לא רק יתאים לצרכי הגוף שלכם, אלא להתאים אותו גם למאכלים מועדפים (עד כמה שאפשר), אדיאולוגיות שונות (צמחוני, טבעוני, פלאו), אלרגיות ובקשות מיוחדות.

 

תזונאי ספורט – מחיר

טווח המחירים של תזונאי ספורט או תזונאי ספורט, תלוי בסוג התהליך שאתם בוחרים לקחת. באופן כללי בשוק הישראלי, המחיר נע בין 400-800 ש"ח לפגישה. הדבר תלוי בניסיון ובמקצועיות הדיאטן, במעטפת שתקבלו, במידת התמיכה ובמשך תקופת הליווי.

 

לשיחת הכרות חינם

300+ לקוחות מספרים ומספרות

"ניסיתי לא מעט אימונים ותכניות. אבל הייתי צריך מישהו שיראה לי את הדרך. ערן היה שם בשבילי, ואני ממליץ בהחלט" אביב רודסקי

"החלום שלי היה לרוץ. רונן ליווה אותי מהצעד הראשון ובנה לי תפריט תזונתי שיסייע לי לרדת במשקל ולהתחיל להגשים את החלום. זה לא היה פשוט, אבל  בעזרת תכנית אימונים מתאימה ותפריט תזונתי שמותאם לדברים שאני אוהבת, אחרי 4 חודשים , השגתי את המטרה !" עדי כהן

"בתור שחקן כדורגל, חיפשתי את הטוב ביותר, בלי להתפשר. הגעתי לסטרונגר דרך המלצה של חבר, והתוצאות מדברות בעד עצמן" גיל קונשאלוב

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין דיאטן לתזונאי ספורט?

ההבדל בין דיאטנית לבין תזונאית ספורט הוא בהתמחות שהן עוברות. תזונאית ספורט הינה דיאטנית אשר עברה הכשרה נוספת המתמקדת בתחום תזונת הספורט. תזונאי ספורט לומד את העקרונות מארגוני בריאות וספורט עולמיים כמו ISSN – International Society Of Sports Nutrition. בנוסף, תזונאי ספורט נחשף בצורה מעמיקה יותר לפיזיולוגיה בעת מאמץ כמו גם נחשף לסוגי הספורט השונים בארץ ובעולם.

למה לא לקחת פשוט תפריט חינם באינטרנט?

היום ברחבי האינטרנט ניתן למצוא שפע של תפריטים גנריים בשפה העברית והאנגלית. "תפריט 1,000 קלוריות", "תפריט לבטן חטובה", "תפריט ללא פחמימות". על אף, שאנחנו בטוחים שכוונת הכותבים הינה חיובית, העקרון החשוב ביותר שמתפספס כאן הוא ההבנה שאנו שונים אחד מהשני ואחת מהשנייה. זה שתפריט אחד עזר לחבר או לחברה לרדת במשקל, לא אומר שזה יעשה טוב לנו. ולכן, להשתמש בתפריט גנרי שלא מותאם למבנה הגוף האישי שלך ולמטרות שלך, יכול להוביל לחוסר תוצאות, ובמקרים מסוימים אף לפגיעה בבריאות.

"האם אתם מציעים שירות לספורטאים מקצועיים?"

בהחלט כן. התזונאים שלנו עבדו ועובדים עם ספורטאים בכל הענפים ובכל הרמות. שחקני כדורגל, כדורסל, טניס, שחייה, פאוורליפטינג ועוד. חלק מהצוות שלנו, אף עבד כתזונאיים אישיים של הקבוצות. 

"האם אתם מציעים שירות למתאמנים בחוץ ובמכון כושר, שרוצים לעלות או לרדת במשקל?"

בהחלט כן. אנחנו מאמינים שלכל האוכלוסיה מגיע לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר. ולכן, התזונאים שלנו שמחים לתת שירות גם למתאמנים ומתאמנות שמעוניינים להגיע להישגים אישיים ו/או ליצור אורח חיים מסוים.

בלוג תזונת ספורט

פנקייק חלבון - מתכון

פנקייק חלבון: מתכון טעים ומנצח

פנקייק חלבון טעימים ופריכים במיוחד יכולים להיות גם בריאים וגם מלאים בחלבון! בעזרת 5 מרכיבים בסיסיים, אתם הולכים להכין פנקייקים שווים וממלאים! מה דרוש לנו?

קרא עוד »
שייק פירות

שייק פירות – 4 מתכונים מנצחים

לאחרונה אנחנו נחשפים לטרנד הולך ומתחזק של משקאות שייק פירות שונים, או מה שנקרא קערות "סמוד'יז", כמנות החולשות לכלל הארוחות ביום. החל משייק פירות לארוחת

קרא עוד »
תוספי תזונה

תוספי תזונה

בין אם בעבור ספורט תחרותי, בין אם בעבור שיפור איכות התזונה, בין אם בעבור הרזייה ובין אם בעבור פיתוח גוף, אנו עדים לשוק המגלגל מליארדי

קרא עוד »
פירמידת המזון

פירמידת המזון

פירמידת המזון מתייחסת ל-6 קבוצות המזון אשר אנו צורכים כבני אדם. מתוך 6 הקבוצות קיימות 5 קבוצות אשר מומלצות לצריכה יומית קבועה ואילו קבוצה שישית

קרא עוד »
שייק אבטיח

שייק אבטיח

כל אחד שתשאלו אותו מה מזכיר לו הקיץ הישראלי מיד ישיב: ״שמש, ים ואבטיח״. אז הקיץ והחום שכל כך מאפיין אותו כבר הגיעו, אבל אל תדאגו

קרא עוד »
חטיפי בריאות מתכון

חטיפי בריאות מתכון

חטיפי בריאות הם נשנוש טעים ומקור אנרגיה נהדר לאמצע היום או לאחר פעילות גופנית. הם מזינים את גופנו בערכים תזונתיים כגון: חלבונים (העוזרים לפיתוח השרירים

קרא עוד »
שייק טחינה

שייק הטחינה המפורסם

השייק הבא מושלם בתור קינוח טעים, אך שלא יהיה לכם ספק – מדובר בשייק בריא שיכול להוות ארוחה משביעה. הטחינה שבשייק תורמת לנו באזור ה 4.5 גרם חלבון, 100 מ"ג סידן ועוד.

קרא עוד »
שייק ירוק

שייק ירוק מתכון

שייק ירוק הפך להיות בעיני רבים לתרופת הקסם. שייק שמנקה את הבטן, מחזק את הבריאות ושומר עלינו צעירים. שייק ירוק מתכון – מרכיבים, טיפים, יתרונות וטעמים שווים..

קרא עוד »

בננה לפני אימון

נדמה כי כולם שמעו על ההמלצה לאכול בננה לפני אימון. האם היא נכונה? ואם כן, למה? במדריך הקצר הבא, נסביר בדיוק מדוע כדאי לאכול בננה לפני אימון – אל תפספסו.

קרא עוד »
שתיית מים

שתיית מים

8 כוסות? 3 ליטר? בקבוק מים מינרליים גדול? כוס לפני ואחרי כל ארוחה? כל המידע שחובה לדעת על שתיית מים, נוסחא לחישוב, דוגמאות, זמנים, שתייה בזמן מאמץ, תזונה ועוד.

קרא עוד »
איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן

לרדת במשקל ולעלות במסת שריר זן משימה אפשרית, אך דורשת עבודה קפדנית, תכנית נכונה ותזונה מתאימה. אז למה צריך לשים לב, ומה ההיגיון מאחורה? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »
האם שומן הופך לשריר

האם שומן הופך לשריר

רבים מבקשים ממאמן הכושר שיעזור להם בזה – להפוך את השומן המציק לשריר חלומי. אבל האם זה באמת אפשרי? האם שומן הופך לשריר? כל התשובות בפנים על השאלה המבוקשת.

קרא עוד »
ירידה במשקל בעזרת תפריט תזונה

10 טיפים לירידה במשקל

כשאנחנו מחליטים לרדת במשקל, לפעמים אפילו לעצמנו קשה להאמין. גלו את 10 הטיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל מסבל מתמשך לתהליך מהנה,מחזק והכי חשוב – אפשרי.

קרא עוד »
ספגטי בולונז מפנק

כמה קלוריות שורפים ביום

איך זה שלכולנו יש את החבר שטוחן ולא עולה במשקל ואנחנו שאוכלים רק חסה ומלפפון פשוט ל-א מצליחים לרדת. בואו נפתור את זה אחת ולתמיד במדריך לכמה קלוריות שורפים ביום.

קרא עוד »
אבקת חלבון - Whey

אבקת חלבון – המדריך המלא

אבקת חלבון הינה מוצר שנתפס בעיני רבים באחת משתי הדרכים: הסוד לגוף המושלם או רעל עכברים. אז מה נכון עבור אבקת חלבון ומה היתרונות שלה, כל התשובות בפנים.

קרא עוד »