מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי

אם החלטתם שהפעם אתם רוצים שהתוצאה תהיה אחרת, אם החלטתם שהפעם אתם רוצים שההשקעה, ההתמדה והאימונים יובילו לתוצאות – מאמן כושר אישי יסייע לכם בדיוק בשביל זה.

היי, אני ערן. עם למעלה מ – 10 שנים בעולם האימונים באופן אישי, עם מאות מתאמנים שסייעתי להם לעשות שינוי קטן וגדול, אני יודע שביחד, נוכל להתאמן כשהפעם – זה יהיה אחרת.

כמאמן כושר אישי, מוטלת עליי האחריות להביא אותך למקום שחלמת עליו. להתגבר על הקשיים, הפחדים והדאגות, ולהחליף אותם בהצלחות, שמחה, בכי וצחוק.

במסגרת האימונים נשלב מוזיקה, ריצות, משקולות, קפיצות ותרגילים שיעשו לגוף שלך רק טוב.

עם ידע נוסף מעולם התזונה, עם ניסיון רב בתור קואצ'ר שעובד עם מתאמנים על המימד המנטלי בכל תחומי החיים, האימונים שלנו יביאו אותך הכי רחוק שאפשר.

מה החלום שלך? מה המטרות שלך? ויאללה ביחד, נצא לדרך!

אימון כושר אישי

החיים הזוהרים של עולם הכושר – מאמן כושר אישי

זה לא סתם שמפורסמים, פוליטיקאים ואנשים מהאלפיון העליון שוכרים מאמן כושר אישי. מדובר באחת הדרכים הכי יעילות, מהירות ואפקטיביות לשיפור הכושר הגופני, העלייה בדימוי הגוף התקין וכמובן השגשוג של הבריאות ואורח החיים הבריא. 

למרות שבעבר הלא רחוק השיטה הייתה שמורה אך ורק למי שיש לו את התנאים הסביבתיים והכסף כדי לקיים אותה, היום אין צורך להיות כוכבי קולנוע כדי ליהנות מאימון שהמרכז בו הוא אתם והמטרות שלכם.

אנשים בכל גיל ובכל יכולת כלכלית בוחרים באימון הכושר האישי כדי להשיג את המטרות שלהם וממכלול כמעט אינסופי של סיבות. אנחנו חיים בעולם די אינדיבידואלי ולכן בכל מה שנוגע לתרבות החיים הפרסונלית, אפשר לבחור פחות בחדרי הכושר וחוגי הספורט השונים ולהתחיל לנהל זוגיות מוצלחת עם מאמן כושר פרטי בדרך והגישה שמתאימה לכם.

מאמן כושר אישי מחיר

כמה שווה לכם הבריאות? כמה שווה לכם להשיג את התוצאות ולא לבזבז את הזמן מבלי לראות שינוי? כמה שווה לכם כל 1 ק"ג שעליתם או ירדתם במשקל?
מחיר מאמן כושר אישי הוא בוודאי פקטור שעוזר בבחירה, אך חשוב לזכור, שעדיף לשלם קצת יותר ולקבל תמורה וערך, מאשר לחסוך בכסף, אבל לא לראות תוצאות.

להלן פירוט המחיר:

אימון בודד – 200 ש"ח

אימון חודשי קבוע למשך 3 חודשים – 160 ש"ח

אימון חודשי קבוע למשך 6 חודשים ומעלה – 150 ש"ח

שני אימונים בשבוע באופן קבוע: 140 ש"ח

אימון קואצ'ינג  – 250 ש"ח. באימון זה עובדים על הפן המנטלי של הכושר. הגדרת מטרות, הגברת המוטיבציה בדיקת אמונות מגבילות ועוד.

אז מהן הסיבות שבזכותן אנשים מעדיפים מאמן כושר אישי?

מאמן כושר אישי משפר את התפקוד הגופני

מחקרים בתחום הבריאות הוכיחו כי קיים קשר בין היחס האישי שמוענק למתאמן לבין הגשמת היכולות שלו. בינינו, לא צריך להיות דוקטור כדי להבין זאת לבד.

אימון הכושר האישי מאפשר לכם לקבל מסגרת סיוע מקצועית שמשגיחה עליכם מקרוב ומשפרת בשלל דרכים ואמצעים את בריאות מערכות הגוף – הלב, הדם, הנשימה, השרירים והעצמות. האימון מפתח על פי הקצב האישי שלכם את החוזק והגמישות, שיווי המשקל, היציבה, הקואורדינציה והסיבולת. המאמן מנטר את הפעולות ומעודד אתכם לייצר התקדמות ככל שהאימונים נמשכים וכך תוכלו להתקדם אל עבר המטרות ולשפר על הדרך את אורח החיים.

אימון כושר אישי עוזר להשגת משקל גוף תקין

כדי להפחית במשקל הגוף בצורה יעילה מאוד וגם לשמור על הקיים, אתם זקוקים למסגרת שתאפשר זאת.

מאמן הכושר ידאג לקבוע מסלול אימונים מותאם אישית שיעזור לכם להפחית במשקל, לעצב ולחטב את הגוף וגם לנהל את מה שכבר הושג בצורה נכונה, ללא רגרסיות או חזרה להרגלים המזיקים בצורה מוגזמת. מאמן מקצועי ומנוסה יעזור לכם לקבוע מטרות מציאותיות ובטוחות וגם לעודד אתכם על כל יעד קטן שהושלם בדרך.

מאמן כושר אישי משפר את ההתמדה לטווח ארוך

אנשים שמתאמנים ואינם עושים זאת כהרגל כבר הרבה שנים, בדרך כלל מתקשים לעמוד במשמעת האימונים כעבור תקופה ונוטים להפחית בהרגלים הבריאים. מדוע זה קורה?

ברוב המקרים מפני שטכניקת האימונים פשוט איננה מתאימה עוד. כשהמאמן קשוב לקצב האישי שלכם ותהליכי הבריאות שאתם עוברים, הוא יוכל לא רק לפקח על התהליך אלא למצוא את הקו הנכון לצעוד בו, על מנת שתסגלו מודעות גבוהה יותר לאורח החיים הבריא ותעדיפו אותו על פני כל דבר אחר. מאמן כושר אישי יוכל לעזור לכם להתעלות מכל האתגרים והמכשולים שנמצאים בפניכם בדרך ולהישאר שם גם בתקופות של דעיכה.

מעבר לזה, הגן האנושי מקשה עלינו לאכזב אנשים שרוצים בטובתנו… תחשבו על זה.

אימון כושר אישי מתמקד בבריאות של המתאמן

לפחות 50% מהמתאמנים בגישת האימונים הפרטית הם אנשים בעלי צורך בריאותי מיוחד.

אנשים אלה ברוב המקרים מנועים מלהתאמן בסביבה מסוימת עם אנשים אחרים, נמצאים בשיקום או אשפוז ביתי אחרי תקופת חולי ממושכת, סובלים מבעיה רפואית כמו דלקת פרקים, לחץ דם גבוה או סוכרת ולא מקבלים את אישור הרופא המטפל להתאמן בחדר הכושר, בעלי בלטים או פריצות דיסק שחוששים לקבל תרגילים פחות מתאימים ממאמנים בקבוצה ועוד

. המאמן האישי במצב זה פועל מול הרופא המטפל והתזונאי שלכם ושואב מהם את המידע הרלוונטי לגבי מצבכם כדי להחליט על תוכנית אימונים יעילה אך גם בטוחה. כזו שתאפשר לכם להחלים בצורה אידיאלית ולשפר את בריאותכם מבלי להזיק לה.

אימון כושר אישי מחנך לעבודה נכונה

איך בדיוק מבצעים כפיפות בטן? למה אף אחד מאיתנו לא מבצע סקווטים בצורה נכונה?

ולמה לימדו אותנו כל החיים לנשום בצורה לא נכונה? מסגרות אימונים רבות שבהן לא קיים דגש על דיוק התנועה, המנחים, עמידת המוצא לתרגיל או הנחיה מעמיקה תוך כדי הביצוע מקבעות דרכי עבודה שגויות ועלולות להזיק בטווח הארוך.

לדוגמה – אם אדם מסוים מעולם לא למד איך להתכופף נכון, הוא עלול להתכופף באופן שגרתי כדי להרים חפץ בגיל מאוחר ולהזיק מאוד לגב או הצוואר. מאמן כושר אישי נמצא שם למענכם ובשבילכם ונכון ללמד אתכם כיצד לבצע תנועות ממקום נכון ומדויק כדי להימנע מפציעות עתידיות, כיצד להשתמש נכון בציוד הנלווה ואיך לווסת את הכוח או את עוצמת הנשימה על פי רמת הקושי של התרגיל או סוג האימון.

חיסכון משמעותי בזמן

לא רק הזמן בהגעה עד האימון עצמו כאשר מדובר במאמן כושר אישי עד הבית, אלא גם קיצור תהליך ההגעה לתוצאות. האימון הפרטי מייעל את התהליך ויכול להפיק מקסימום תוצאות במינימום זמן. מדובר ביתרון עצום לאנשים שרוצים להשיג מטרות אישיות ומהר ולא כתהליך ארוך ומתיש שבדרך כלל גורם להם לוותר עליו באמצע.

יעילות גם בפאן המנטלי

הקשר בין ספורט ותנועה להשפעה חיובית פסיכולוגית הוא מוכר וידוע. מעבר אליו, מאמן הכושר האישי הוא המתווך שלכם לעולם של חוויות ואתגרים שמתבצע בצורה חיובית, דרך חיזוק תחושת המסוגלות והמוטיבציה ושיפור הצמיחה האישית. דרך האימון האישי אפשר לגלות תובנות חדשות לגבי עצמך, לקבל מקור השראה, לחשוף פוטנציאל ולקבל ביטחון גבוה.

תוכנית אימונים מותאמת אישית

בשורה התחתונה, מאמן הכושר האישי עובד בקצב שלך. נכון, הוא לא ירחם עליך ויקצר את החזרות על התרגיל, הוא לא יאפשר לך להתפנק ולהתלונן המון, אבל הוא כן יהיה קשוב אליך ויגבש תוכנית אימונים שהולכת לצידך ולא מאיימת על תחושת המסוגלות שלך.

דרך התוכנית ניתן להחליט לגבי סגנון האימונים, המקום שבו הם מתבצעים, התדירות השבועית או החודשית ועוד. אם תבחרו מאמן אישי מקצועי שאתם מרגישים איתו בנוח גם כאדם, תוכלו לפתח עוד ועוד את הכושר והבריאות ולקחת אחריות מלאה על המחויבות לתהליך והגשמת כל המטרות.

איך לבחור מאמן כושר

איך לבחור מאמן כושר

כאשר אתם ניגשים לבחור מאמן כושר אישי, עליכם לקחת בחשבון מספר אלמנטים אשר עשויים להיות משמעותיים בעת קבלת ההחלטות.

בשביל שתוכלו לבחור את מאמן הכושר הטוב עבורכם החלטנו להרים את הכפפה על מנת לתת לכם את הדגשים החשובים. כך מיד כאשר תשאלו את עצמכם איך לבחור מאמן כושר אישי? יעמוד לרשותכם סל שלם של אפשרויות אשר ישרת אתכם בעת קביעת המטרה. כך בסופו של יום תדעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, זאת שתניב עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

בדקו אפשרות של אימון בקבוצות

כל אחד יודע כי העלויות של מאמן כושר אישי הן אינן באות ברגל, וברוב המקרים מדובר בהוצאה משמעותית מאוד אשר יכולה לעשות לכם חור בכיס.

לכן על מנת שתוכלו למקסם את התוצאות שלכם, אך עדיין להתאמן עם מאמן אישי בקבוצות קטנות – באפשרותכם לבדוק את האפשרות להיכנס להתאמן עם קבוצה. מדובר בקבוצה קטנה והיחס עדיין יישאר יחס אישי, אך העלויות עשויות להיחתך בחצי ולעיתים אף יותר מכך. 

כמובן שאתם צריכים לוודא מראש כי מדובר בקבוצה קטנה, ותראו איך אתם משתלבים בתוך הקבוצה. אם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד, תמיד תוכלו לחזור להתאמן באופן פרטני עם המאמן האישי שלכם.

בדקו היכן מתקיימים האימונים

עוד טעות נפוצה שמתאמנים רבים לא דואגים לעשות זה לברר מראש את המקום שבו מתקיימים האימונים. תבדקו כי האימון מתבצע במקום שקרוב אליכם על מנת שיהיה לכם קל להגיע, הרי התירוץ הנפוץ ביותר הוא שאין לכם זמן או כוח להגיע לאימון.

תשתדלו אפילו לבקש כי האימון יתבצע בבית שלכם או בפארק הנמצא בסמוך אליכם, זה עדיף מאשר אימון שמתבצע במקום סגור ויכול להיות קצת מחניק עבורכם.

ברגע שתדעו היכן מתקיים האימון יהיה לכם הרבה יותר קל להבין האם אתם מסוגלים להתחייב לכמות גדולה של אימונים או שמא המרחק עשוי להוות עבורכם בעיה.

בדקו את רמת האינטראקציה

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב זה רמת האינטראקציה בניכם ובין המאמן האישי שלכם. מתאמנים רבים נוטים לחשוב כי זה לא משהו שאמור להוות בעיה, אך בחלק נכבד מהמקרים אינטראקציה לקויה עשויה להיות בעיה רצינית. אתם צריכים להרגיש בנוח עם המאמן שלכם, והוא כמובן צריך לרצות לסייע לכם להתקדם בתהליך.

לכן עליכם לוודא כי התקשורת בניכם ובין המאמן היא טובה, ואתם מבינים האחד את השני. ברגע שתהיה תקשורת טובה בין המאמן ובין המתאמן השמיים הם הגבול מבחינת היכולת להגיע לתוצאות בתוך זמן קצר.

לשמחתכם כבר בפגישה הראשונה עם המאמן האישי שלכם תוכלו להבין עד כמה האינטראקציה בניכם היא טובה, ובנוסף תוכלו לבקש אימון ניסיון על מנת לראות את הדינאמיקה במהלך האימון עצמו. לשלב הזה יש חשיבות עליונה, והוא יכול לעשות את כל ההבדל בין הצלחה בתהליך ובין כישלון בתהליך. לכן תשתדלו מאוד שלא לוותר עליו על מנת שתוכלו להגיע לתוצאה הרצויה בתוך זמן קצר.

הכירו את מאמני הכושר שלנו

רוצים להשיג את הגוף שחלמתם? להשתפר באימונים? בואו לקבל עזרה של מומחים.
לקבלת פרטים על שירותי ייעוץ תזונה וספורט - הרשמו בטופס

מידע מקצועי בתחום הספורט ואימוני כושר

אימון פילאטיס מזרן

קורס פילאטיס מזרן מומלץ

קורס פילאטיס מזרן מומלץ: פעמים רבות כאבי גב הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ורבים מאיתנו מתמודדים איתם לפחות פעם בחיים. שכיחותם של כאבי הגב

קרא עוד »
מדרסים לריצה

האם כדאי להשקיע במדרסים לריצה?

בעשורים האחרונים נעשו המדרסים פריט חיוני בחייהם של אנשים העוסקים בפעילות גופנית בקביעות, ובמיוחד אנשים שהספורט העיקרי שלהם הוא ריצה. יש סיבות רבות לביקוש למדרסים

קרא עוד »
עיסוי אחרי אימון

עיסוי אחרי אימון

ספורטאים וספורטאיות, אנשים בעלי משמעת גבוהה, התמדה ועקביות בצורה יוצאת דופן והמון המון המון עבודה קשה, לעיתים מעמיסים על עצמם יתר על המידה, ובכך מסתכנים

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה, יכול לעזור לכם לא פחות מלהגשים חלום – להגיע לגוף שתמיד חלמתם עליו, להשתפר באימונים, להתחזק, להרגיש ולהראות טוב. אז אם

קרא עוד »
טריאתלון

טריאתלון

מתכוננים לתחרות הטריאתלון הראשונה שלכם? מתלבטים מה זה דורש ממכם מבחינת ציוד, אימונים, כסף וזמן? הגעתם למקום הנכון! אני זוכר את תחרות הטריאתלון הראשונה שלי,

קרא עוד »
מקבילים

מקבילים

היום, לא נדבר באופן כללי על עולם הפיטנס והספורט והחשיבות של פעילות ספורטיבית ואכילה בריאה אלא נתמקד בדבר אחד: בבנית ממסה, פיתוח שרירי ידיים וכתפיים.

קרא עוד »
עמידת ידיים

עמידת ידיים

עמידת ידיים עשויה להראות קשה בהתחלה ואפילו לחלקנו בלתי אפשריים, אבל אנחנו כאן כדי לומר לכם שעמידת ידיים היא מטרה אפשרית לכל אדם אקטיבי עם

קרא עוד »
איך לעשות מתח

איך לעשות מתח

אם תעקבו אחרי הטיפים וההדרכות הבאות, תוכלו להצליח לעשות מתח תוך תקופה לא ארוכה. איך לעשות מתח – טיפים, דגשים וטבלת עבודה לכל יום אימון – בחינם!

קרא עוד »
חיטוב הגוף

חיטוב הגוף

כמה חשוב לכם חיטוב הגוף? אנחנו כאן כדי לעזור. מיטב התרגילים שניתן לעשות בבית, במכון ובפראק. בנוסף, טיפים חשובים שיסייעו לכם בתהליך חיטוב הגוף. מוכנים? כנסו!

קרא עוד »

תרגילי כושר בבית

מי בכלל אמר שרק בחדר הכושר אפשר להתחטב, לשרוף קלוריות ולחזק את הגוף? סדרת תרגילי כושר בבית שיסייעו לבנות שריר, להוריד שומן ובעיקר להרגיש טוב. מוכנים? כנסו.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בחיפה

מאמן כושר אישי בחיפה

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
תוכנית אימון בחדר כושר

תוכנית אימון בחדר כושר

בין אם אתם מתאמנים ותיקים או מתחילים, מעוניינים לרדת במשקל או לעלות במשקל. הכנו עבורכם תוכנית אימון בחדר כושר – מעל 10 תכניות מושקעות שיעזרו לכם להשיג את המטרה.

קרא עוד »
יוגה למתחילים

יוגה למתחילים

תמיד רציתם לתרגל יוגה ואף פעם לא העזתם להתחיל? כולי תקווה שהמאמר הזה ייתן לכם את התנופה שקיוויתם לקבל. הדף קצר מלהכיל את כל היתרונות שמעניקה היוגה לגוף והנפש.

קרא עוד »
אימון כושר ביתי

אימוני כושר בבית

בא לכם לבצע אימון לבד בפרטיות והקצב האישי שלכם, בלי להוציא על מכון כושר וציוד? אין שום בעיה. אימוני כושר בבית מתאימים לכל אחד. כל התרגילים לאימון כושר בבית – בפנים.

קרא עוד »
מאמן כושר לילדים

מאמן כושר לילדים

אימון כושר לילדים בגילאי 6 – 16. שילוב של משחקי כדור, ספורט, אימוני משקל גוף וקורדינציה. ערן, מאמן כושר לילדים, כאן כדי לגרום לילדים שלכם להתאהב בספורט ולהנות.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים. שילוב של נוחות, הנאה ומקצועיות יעזרו לכם להגיע לחלום שתמיד רציתם. אימון כושר אישי בזמן ובמקום שמתאים לכם.

קרא עוד »
מתיחות לגוף

מתיחות לגוף

מתיחות לגוף מסייעות לנו לשפר ביצועים באימונים, להמנע מפציעות ולהפחית כאב. כמה זמן יש לבצע מתיחה? לפני אימון או אחרי? ואילו תרגילים מומלצים? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

מחיר מאמן כושר אישי

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי, שיהיה איתכם לאורך כל הדרך.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
5 יתרונות לאימוני כושר

5 יתרונות לאימוני כושר

אומרים לנו להתאמן. להתמיד. להשקיע. להאמין בעצמנו. לא לוותר. כבר שמענו מאות פעמים את המשפט "ספורט זה בריא" אז מה באמת היתרונות? גלו 5 יתרונות לאימוני כושר.

קרא עוד »
אימון כושר

אימון כושר

בחרו את האימון המתאים לכם ביותר, ויחד נצא לדרך כדי להגשים את החלום והמטרה. עם ליווי מקצועי, ידע והרבה הנאה תצליחו לעלות במסת שריר, לרדת במשקל, לרוץ ועוד.

קרא עוד »
ברוך הבא לעולם האימונים

המדריך השלם למתאמן המתחיל

אם אתם רוצים לראות תוצאות באימונים – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך נסביר על הצבת מטרות, בחירת תכנית מתאימה, מעקב, מיתוסים וטיפים שמתאמן מתחיל חייב להכיר.

קרא עוד »
אימון טבטה

טבטה (TABATA)

יכול להיות ש4 דקות זה כל מה שצריך? טבטה היא אחת מהתכניות שהוכחו כאפקטיביות. אז מה זו התכנית הזו, כמה זמן אימון טבטה מצריך ומה חייב לדעת – כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

טיפים לפיתוח גוף

99% שהסיבה לכך שאתם לא רואים תוצאות מופיעה בטיפים הבאים. לכן, קחו את הטיפים לפיתוח גוף ברצינות וחישבו, מה עליכם להתחיל וליישם. כל הטיפים הבאים,

קרא עוד »