fbpx

טיפים לפיתוח גוף

Weights

99% שהסיבה לכך שאתם לא רואים תוצאות מופיעה בטיפים הבאים. לכן, קחו את הטיפים לפיתוח גוף ברצינות וחישבו, מה עליכם להתחיל וליישם.

כל הטיפים הבאים, מתבססים על ניסיון אישי, ניסיונם של שותפי וניסיונם של מתאמנים שסייעתי להם כמאמן כושר אישי:

טיפים לפיתוח גוף

6 טיפים לפיתוח גוף

1. אני יכול להשיג  את התוצאה שאני רוצה !

משפט נפוץ: “אימון כושר זה לא בשבילי, אני לא יכול להשתנות”

משפט נכון: “אני יכול לעשות הכל, אני רק צריך להשקיע ולהבין קצת יותר בתחום”

הטיפ: הדבר הכי חשוב בספורט, ובכלל בכל דבר בחיים, זה אמונה בעצמך.

אני אומר את זה חד וחלק, מבלי להכיר אתכם, אתם יכולים להרגיש ולהראות כמו שאתם רוצים! כל סיבה (למעט סוגיות רפואיות בודדות) הינה לא יותר מאשר תירוץ. אני מאמין בכם ואני רוצה לוודא שאתם מאמינים בעצמכם.

2. תזונה תזונה תזונה

משפט  נפוץ: “אני בכלל לא אוכלת, ועדיין, אני לא יורדת במשקל”

משפט נכון: “אני אוכלת באופן מסודר, אני יודעת כמה קלוריות אני צריכה ביום, ואני יודע מה, למה וכמה לאכול ”

הטיפ: יש סיבה שהטיפ על תזונה בא לפני הטיפ על האימונים . ברוב המקרים, כאשר פגשתי מתאמן שאמר שהוא לא רואה תוצאות, היתה לו בעיה בתזונה.

התזונה היא הדלק שלנו לאימונים ובעזרתה הגוף בונה את עצמו. דעו מה אתם אוכלים , העזרו בתזונאי ספורט במידת הצורך. בדקו כמה אתם צריכים לאכול וכמה אתם באמת אוכלים.

3. עקבו אחר ההתקדמות שלכם

משפט נפוץ: “ירדתי 2 קילו בחצי שנה”

משפט נכון: “אני שוקל את עצמי כל יום שלישי, וכבר שבועיים שלא ירדתי. סימן, שאני צריך לשנות משהו בתפריט”

הטיפ: המה שמדהים בספורט, בשונה מתחומים אחרים, זה שאת התוצאות אנחנו רואים יחסית מהר ! בין אם זה על הגוף שלנו, בין אם זה על מד המשקל עליו אנחנו עומדים ובין אם זה המשקל שאנו מרימים.

שימו לב  שמשבוע לשבוע, אתם רואים התקדמות כלשהי. במידה וכן, מדהים ! במידה ולא, אל תחכה עוד חודש, בדקו איך אתם חוזרים כבר מחר למסלול הנכון.

כי גם נמר צריך להתאושש ולנוח

4. התאוששות

משפט נפוץ:  ” יש לי מוטיבציה מטורפת, אני מתאמן כל יום”

משפט נכון: “אני מתאמן 3-4 פעמים בשבוע, ושאר הזמן, אני יושן, נח ומתאושש”

הטיפ: הגוף שלנו נהרס בזמן אימון ונבנה מחדש במנוחה. כן, קראתם נכון. כשאנחנו מתאמנים, נוצרים קרעים קטנים בשריר ושברים קטנים בעצם, כשרק מנוחה טובה בשילוב עם תזונה תבנה את השריר והעצם בצורה טובה יותר.

כשמבינים את זה, מבינים ששינה, שימי מנוחה בין אימון לאימון, ואימונים הדרגתיים ולא אימונים עם עומס יתר, הם חובה ולא המלצה.

אם אתם תפוסים במשך מספר ימים לאחר האימון, אם אתם מגיעים לאימון הבא, ואותו המשקל שאתם מרימים קשה לכם, סיכוי טוב, שהגוף שלכם לא נח כמו שצריך או לחילופין באימון הקודם, ביצעתם עומס יתר (כלומר העמסתם על הגוף, בצורה שכבר מזיקה לו ולא עוזרת לו להתחזק).

אם זה קורה, ענו על השאלות הבאות, שיסייעו לכם להבין מה עליכם לשפר:

אתם ישנים טוב? אתם נותנים לגוף לנוח? האימון שלי מתאים לרמה שלי כמתאמן?

5. אימונים

משפט נפוץ:  ” אני עושה תכנית שראיתי שבחור עשה ביוטיוב”

משפט נכון: “אני עושה תכנית SS כי אני מעוניין להתחזק”

הטיפ: בשנותיי במכון ומחוצה לו, יצא לי לראות תרגילים הזויים שאנשים עושים, שבמקרה הטוב לא מזיקים (ומהצד אף משעשעים) ובמקרה הרע פוגעים במתאמן.

עבור כל מטרה שאתם רוצים יש תכנית או תכניות אימונים מתאימות. לא צריך להמציא את הגלגל בשביל להשיג תוצאות. חשוב שתוודאו שהתכנית תואמת למטרה שאליה אתם שואפים, התייעצו עם מאמן כושר מקצועי במידת הצורך.

לדוגמה: אם אנחנו רוצים לפתח שריר (מקצועית – היפרטרופיה),  טווח החזרות המומלץ הינו בין 5 ל – 12 חזרות. לעשות 15+ חזרות באופן קבוע, לא ישיג את המטרה.

6. התמדה ועקביות

משפט נפוץ: “אני מתאמן שנתיים ולא רואה תוצאות, בממוצע אני פעם בשבועיים עושה אימון”

משפט נכון: “אני יודע שאימונים זה לא קסם, תוך שבועיים לא ארד 20 קילו, אך תוך 8 חודשים, זאת המטרה שלי”

הטיפ: רומא לא נבנתה ביום אחד וכך גם הגוף שלנו. חשוב שתייצרו שגרת אימונים ותזונה קבועים, על מנת שהם יהפכו לחלק מחייכם. ההתחלה היא תמיד החלק הקשה ביותר, שבו עושים הרבה טעויות, ולא רואים ישר תוצאות, אבל ברגע שפועלים נכון ומתמידים, מהר מאוד, אתם תראו שניתן להשיג כל מטרה.

אלו היו 6 טיפים לפיתוח גוף. קחו לעצמכם 5 דק’ , חישבו היכן כל טיפ פוגש אתכם, ובדקו האם יש טיפ שעליכם להתרכז בו.

”עולם האימונים הוא אינסופי. יחד עם תשוקה, התמדה וידע אני יכול לעשות הכל”

צוות STRONGER,

ערן

איך לעשות מתח

איך לעשות מתח

אם תעקבו אחרי הטיפים וההדרכות הבאות, תוכלו להצליח לעשות מתח תוך תקופה לא ארוכה. איך לעשות מתח – טיפים, דגשים וטבלת עבודה לכל יום אימון – בחינם!

קרא עוד »
חיטוב הגוף

חיטוב הגוף

כמה חשוב לכם חיטוב הגוף? אנחנו כאן כדי לעזור. מיטב התרגילים שניתן לעשות בבית, במכון ובפראק. בנוסף, טיפים חשובים שיסייעו לכם בתהליך חיטוב הגוף. מוכנים? כנסו!

קרא עוד »

תרגילי כושר בבית

מי בכלל אמר שרק בחדר הכושר אפשר להתחטב, לשרוף קלוריות ולחזק את הגוף? סדרת תרגילי כושר בבית שיסייעו לבנות שריר, להוריד שומן ובעיקר להרגיש טוב. מוכנים? כנסו.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בחיפה

מאמן כושר אישי בחיפה

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
תוכנית אימון בחדר כושר

תוכנית אימון בחדר כושר

בין אם אתם מתאמנים ותיקים או מתחילים, מעוניינים לרדת במשקל או לעלות במשקל. הכנו עבורכם תוכנית אימון בחדר כושר – מעל 10 תכניות מושקעות שיעזרו לכם להשיג את המטרה.

קרא עוד »
יוגה למתחילים

יוגה למתחילים

תמיד רציתם לתרגל יוגה ואף פעם לא העזתם להתחיל? כולי תקווה שהמאמר הזה ייתן לכם את התנופה שקיוויתם לקבל. הדף קצר מלהכיל את כל היתרונות שמעניקה היוגה לגוף והנפש.

קרא עוד »
אימון כושר ביתי

אימוני כושר בבית

בא לכם לבצע אימון לבד בפרטיות והקצב האישי שלכם, בלי להוציא על מכון כושר וציוד? אין שום בעיה. אימוני כושר בבית מתאימים לכל אחד. כל התרגילים לאימון כושר בבית – בפנים.

קרא עוד »
מאמן כושר לילדים

מאמן כושר לילדים

אימון כושר לילדים בגילאי 6 – 16. שילוב של משחקי כדור, ספורט, אימוני משקל גוף וקורדינציה. ערן, מאמן כושר לילדים, כאן כדי לגרום לילדים שלכם להתאהב בספורט ולהנות.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים. שילוב של נוחות, הנאה ומקצועיות יעזרו לכם להגיע לחלום שתמיד רציתם. אימון כושר אישי בזמן ובמקום שמתאים לכם.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי

מה תהיה התחושה ברגע שתגיעו למטרה שלכם? תרגישו טוב נכון? מאמן כושר אישי יעזור לכם בזה. סוף לדיאטות וסוף לתירוצים – להנות, להתמיד ולראות תוצאות.

קרא עוד »
מתיחות לגוף

מתיחות לגוף

מתיחות לגוף מסייעות לנו לשפר ביצועים באימונים, להמנע מפציעות ולהפחית כאב. כמה זמן יש לבצע מתיחה? לפני אימון או אחרי? ואילו תרגילים מומלצים? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

מחיר מאמן כושר אישי

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי, שיהיה איתכם לאורך כל הדרך.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
5 יתרונות לאימוני כושר

5 יתרונות לאימוני כושר

אומרים לנו להתאמן. להתמיד. להשקיע. להאמין בעצמנו. לא לוותר. כבר שמענו מאות פעמים את המשפט “ספורט זה בריא” אז מה באמת היתרונות? גלו 5 יתרונות לאימוני כושר.

קרא עוד »
אימון כושר

אימון כושר

בחרו את האימון המתאים לכם ביותר, ויחד נצא לדרך כדי להגשים את החלום והמטרה. עם ליווי מקצועי, ידע והרבה הנאה תצליחו לעלות במסת שריר, לרדת במשקל, לרוץ ועוד.

קרא עוד »
ברוך הבא לעולם האימונים

המדריך השלם למתאמן המתחיל

אם אתם רוצים לראות תוצאות באימונים – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך נסביר על הצבת מטרות, בחירת תכנית מתאימה, מעקב, מיתוסים וטיפים שמתאמן מתחיל חייב להכיר.

קרא עוד »
אימון טבטה

טבטה (TABATA)

יכול להיות ש4 דקות זה כל מה שצריך? טבטה היא אחת מהתכניות שהוכחו כאפקטיביות. אז מה זו התכנית הזו, כמה זמן אימון טבטה מצריך ומה חייב לדעת – כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

רוצים להצטרף בחינם לקבוצת האימונים שלנו אונליין?

אימוני כושר ביתיים עם מאמן מקצועי ללא עלות

קבוצת ווטסאפ שמסייעת ללמעלה מ 100 + מתאמנים חדשים וותיקים ליצור שגרת אימונים טובה ועם תוצאות!

אימונים אונליין מבלי לצאת מהבית ומבלי להוציא אלפי שקלים בחודש

להתמיד. להנות – לראות תוצאות!