מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית

יכול להיות כי מאמן כושר אישי עד הבית זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

כי כולנו יפים, כולנו חכמים וכולנו רוצים לעשות ספורט. באמת רוצים.

רק מה, החיים בדרך כלל מפריעים לנו באמצע: צריך להישאר שעות נוספות בעבודה, צריך לקחת את הילדים לחוגים, צריך לבקר את המשפחה, לעשות קניות, סידורים, תוכניות, חברים, בני זוג, אירועים ועוד ועוד…

בנוסף, זה לא שלכולם אין שעה פנויה ביום כדי להתאמן. חלק מהאנשים יודעים לומר בוודאות שחדר הכושר פשוט לא בשבילם. אחרים מעדיפים את האימון שלהם סולו ולכן לא מצטרפים גם לשום חוג אירובי. אחרים בכלל מרותקים לצערם לבית, בעקבות מחלה או שיקום רפואי שמונע מהם להצטרף לפעילויות פחות מפוקחות והם זקוקים למישהו שיעזור להם להחלים ולשפר את מידת התנועה שלהם.

אפשר להכליל את כולם ולומר שהם זקוקים למישהו שמלווה אותם אישית, מחזיק להם את היד אפילו. נותן טיפים מקצועיים ומתאים את האימון ספציפית למטרות של המתאמן, עם מלוא תשומת הלב רק אליו. ואין מוצלח יותר מאימון עם מאמן כושר אישי עד הבית כדי לבצע זאת.

נגמרו התירוצים! קבלו את כל היתרונות של מאמן כושר אישי עד הבית:

אימון כושר אישי עד הבית מתרחש למעשה בסביבה הביתית עצמה או אפילו בפארק סמוך, בבריכת השחייה או בכל מקום אחר שהמאמן רואה לנכון להגשים דרכו את המטרות של המתאמן שלו. אפשר לבצע את כלל התנועות והתרגילים בחוץ או אינהאוס.

המאמן מגיע חמוש בכל האביזרים הדרושים ויכול להפתיע בכל אימון עם משהו אחר: משקולות, גומיה, רצועות TRX, חבל קפיצה, כדור פיזיו ועוד עשרות רעיונות שגם יגוונו את שגרת האימונים וגם ימשיכו לאתגר את היכולות הפיזיות.

פיתוח הגוף

מאמן הכושר אמור לפקח עליכם מהרגע שהאימון מתחיל ועד שהוא נגמר. הוא ידרוש מכם לבצע תרגילי כוח, סיבולת לב-ריאה, גמישות, רוטציה ועוד, כאשר כל תרגיל מלווה בהנחיה ודיוק ביצוע התרגיל שלכם כמתאמנים, עד שתצליחו לבצע אותו כנדרש.

פיתוח המוטיבציה

המאמן האישי משתמש בכלים מנטליים כדי להחדיר בכם מוטיבציה. תראו למשל את האלפיון העליון או הביצה של תעשיית הבידור – גם שם יש אנשים שחווים תקופות במשקל גבוה, אשפוז אחרי מחלה או תאונה, חולי ממושך, רצון להנחיל אורח חיים בריא וכד'. אנחנו זוכים לראות אותם במצבם ה"ישן" ותוך תקופה יחסית קצרה פוגשים אותם במראה "חדש". אמנם הם עשו עבודה פיזית מאומצת, אבל דבר מזה לא היה מתרחש ללא המאמן המקצועי שמאמין בהם ודוחף אותם להצלחה מהרגע הראשון.

רוצים להנות משירות מקצועי? הזמינו את השירות שלנו אונליין וקבלו הנחה ובונוסים!

 

 

אימוני כושר ביתיים

המאמנ/ת ימשיך לתמוך גם כשקשה

מסגרת קבועה בלי רגרסיות

האימון האישי הוא מקום שבו קשה מאוד לחזור אחורה. בחוגים או חדרי כושר למשל, קל לקחת לעצמנו רגעי נחמה משום שאנחנו לא לבד ופיזור האחריות של המאמנים הוא גדול. לא נורא אם נחטא שבוע שלם בג'אנק פוד וזה בכלל לא פוגע באף אחד אם נפספס כמה אימונים החודש. מאמן כושר אישי עד הבית קובע איתכם לימים וזמנים מסוימים ומקדיש לכם את כל כולו.

אם תבטלו את האימון, הוא יכעס ובצדק, הרי מבחינתו ביטלתם את זמן עבודתו. מותר להיות חולים וגם מצבים לא מתוכננים הם לגיטימיים, אבל זה לא המקום שבו תוכלו להתחיל לזלזל או להתעצל. תעשו זאת קצת מעבר לגבול הסביר – והמאמן כבר ידאג לעשות לכם שיחת הבהרה שאתם לא רוצים להגיע אליה.

מילה לגבי מה שקשור לפיתויים טעימים – שום מאמן לא יבטל את הצורך שלכם במתוק או בארוחת הקידוש של ערב שישי. המטרה היא להביא אתכם להשגת המטרות האישית ולהחדיר בכם רצון לפתח הרגלים בריאים, אך לא להפוך אתכם לנזירים.

המאמן יעניק לכם תפריט אישי שמתאים למטרות וההעדפות התזונתיות שלכם, גם בהתחשבות לאלרגיה או מצב רפואי (צליאק למשל) כלשהו. למרות זאת, אין תחושה קשה יותר מלעמוד בפני המאמן האישי שמשקיע בכם, מטפח אתכם וכל כך רוצה לראות אתכם מצליחים ולהסביר למה עליתם במשקל השבוע, משום שהוספתם שטויות לצלחת.

חוסך נסיעות וזמן יקר

עוד יתרון בולט הוא החיסכון שלכם בזמן. אנשים עצמאיים למשל, אמהות במשרה מלאה, מנכ"לים ובכירים, אנשי קבע וכד' בדרך כלל מתקשים לשלב את שעות היום עם הגעה למכון או החוג שנמצאים מחוץ לבית. הנסיעה היא תוספת זמן קריטית וכך גם כל הרגעים הקטנים שהם לא האימון עצמו כמו מציאת החניה, שיחת החולין עם המאמן בסיום השיעור או השיחה עם נציגת הקבלה במכון הכושר לגבי התשלום.

מאמן כושר אישי עד הבית מגיע אליכם בזמן והולך בזמן מבלי שתצטרכו בכלל לטרוח לצאת מהבית. כך תוכלו לעשות את כל מה שדרוש לכם עד הדקה האחרונה ממש, מבלי לחשוש מפני איחורים לשיעור.

מתאים לאנשים שזקוקים לפרטיות

עוד לא דיברנו על נושא הפרטיות, אבל גם הוא חלק לא קטן מהסיפור. אימון כושר אישי נועד להיות פרטי ועל כן מתאים גם לאנשים שמסיבה כלשהי מעדיפים שלא להיחשף. לא בהכרח מדובר פה על סלב'ס ופוליטיקאים (למרות שהם דוגמה טובה) אלא גם על אנשים שזהותם צריכה להישאר חסויה בעקבות עבודה בתפקיד בטחוני מסווג, אנשים שסובלים מפגם פיזי בולט או מבעיה נפשית כלשהי (אגורפוביה – פחד ממקומות צפופים למשל) ועוד.

האימון, ככל שמתבצע אצלכם בבית או בחצר הבית, הוא סטרילי מאוד ומתאים בריאותית גם לאנשים בשיקום או כאלה שצריכים הקפדה מיוחדת ולא יכולים להימצא בקרב אנשים אחרים מסיבה כלשהי.

מאמן כושר אישי עד הבית – המפתח לאורח חיים בריא ואיכותי

אם המטרה שלכם היא להנחיל אורח חיים בריא ולבסס אותו בשלב ההתחלתי עם מאמן כושר אישי ואז להתקדם לבד, תוכלו תמיד לקבל גם ייעוץ לגבי אימונים עצמאיים או הקמת חדר כושר בביתכם שיתאימו לכל שלב עתידי.

מאמן הכושר האישי שלכם הוא חבר, מנטור ומקור השראה. ככל שתפעלו על פי השיטה שלו והעצות הטובות, תוכלו להגשים את כל המטרות ולפתח חדשות, להתפתח ולשפר את היכולות, להקנות לעצמכם דימוי עצמי חיובי ולחוות חיים איכותיים ומלאי עניין.

הכירו את מאמני הכושר שלנו

רוצים להשיג את הגוף שחלמתם? להשתפר באימונים? בואו לקבל עזרה של מומחים.
לקבלת פרטים על שירותי ייעוץ תזונה וספורט - הרשמו בטופס

מידע מקצועי בתחום הספורט ואימוני כושר

אימון פילאטיס מזרן

קורס פילאטיס מזרן מומלץ

קורס פילאטיס מזרן מומלץ: פעמים רבות כאבי גב הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ורבים מאיתנו מתמודדים איתם לפחות פעם בחיים. שכיחותם של כאבי הגב

קרא עוד »
מדרסים לריצה

האם כדאי להשקיע במדרסים לריצה?

בעשורים האחרונים נעשו המדרסים פריט חיוני בחייהם של אנשים העוסקים בפעילות גופנית בקביעות, ובמיוחד אנשים שהספורט העיקרי שלהם הוא ריצה. יש סיבות רבות לביקוש למדרסים

קרא עוד »
עיסוי אחרי אימון

עיסוי אחרי אימון

ספורטאים וספורטאיות, אנשים בעלי משמעת גבוהה, התמדה ועקביות בצורה יוצאת דופן והמון המון המון עבודה קשה, לעיתים מעמיסים על עצמם יתר על המידה, ובכך מסתכנים

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה, יכול לעזור לכם לא פחות מלהגשים חלום – להגיע לגוף שתמיד חלמתם עליו, להשתפר באימונים, להתחזק, להרגיש ולהראות טוב. אז אם

קרא עוד »
טריאתלון

טריאתלון

מתכוננים לתחרות הטריאתלון הראשונה שלכם? מתלבטים מה זה דורש ממכם מבחינת ציוד, אימונים, כסף וזמן? הגעתם למקום הנכון! אני זוכר את תחרות הטריאתלון הראשונה שלי,

קרא עוד »
מקבילים

מקבילים

היום, לא נדבר באופן כללי על עולם הפיטנס והספורט והחשיבות של פעילות ספורטיבית ואכילה בריאה אלא נתמקד בדבר אחד: בבנית ממסה, פיתוח שרירי ידיים וכתפיים.

קרא עוד »
עמידת ידיים

עמידת ידיים

עמידת ידיים עשויה להראות קשה בהתחלה ואפילו לחלקנו בלתי אפשריים, אבל אנחנו כאן כדי לומר לכם שעמידת ידיים היא מטרה אפשרית לכל אדם אקטיבי עם

קרא עוד »
איך לעשות מתח

איך לעשות מתח

אם תעקבו אחרי הטיפים וההדרכות הבאות, תוכלו להצליח לעשות מתח תוך תקופה לא ארוכה. איך לעשות מתח – טיפים, דגשים וטבלת עבודה לכל יום אימון – בחינם!

קרא עוד »
חיטוב הגוף

חיטוב הגוף

כמה חשוב לכם חיטוב הגוף? אנחנו כאן כדי לעזור. מיטב התרגילים שניתן לעשות בבית, במכון ובפראק. בנוסף, טיפים חשובים שיסייעו לכם בתהליך חיטוב הגוף. מוכנים? כנסו!

קרא עוד »

תרגילי כושר בבית

מי בכלל אמר שרק בחדר הכושר אפשר להתחטב, לשרוף קלוריות ולחזק את הגוף? סדרת תרגילי כושר בבית שיסייעו לבנות שריר, להוריד שומן ובעיקר להרגיש טוב. מוכנים? כנסו.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בחיפה

מאמן כושר אישי בחיפה

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
תוכנית אימון בחדר כושר

תוכנית אימון בחדר כושר

בין אם אתם מתאמנים ותיקים או מתחילים, מעוניינים לרדת במשקל או לעלות במשקל. הכנו עבורכם תוכנית אימון בחדר כושר – מעל 10 תכניות מושקעות שיעזרו לכם להשיג את המטרה.

קרא עוד »
יוגה למתחילים

יוגה למתחילים

תמיד רציתם לתרגל יוגה ואף פעם לא העזתם להתחיל? כולי תקווה שהמאמר הזה ייתן לכם את התנופה שקיוויתם לקבל. הדף קצר מלהכיל את כל היתרונות שמעניקה היוגה לגוף והנפש.

קרא עוד »
אימון כושר ביתי

אימוני כושר בבית

בא לכם לבצע אימון לבד בפרטיות והקצב האישי שלכם, בלי להוציא על מכון כושר וציוד? אין שום בעיה. אימוני כושר בבית מתאימים לכל אחד. כל התרגילים לאימון כושר בבית – בפנים.

קרא עוד »
מאמן כושר לילדים

מאמן כושר לילדים

אימון כושר לילדים בגילאי 6 – 16. שילוב של משחקי כדור, ספורט, אימוני משקל גוף וקורדינציה. ערן, מאמן כושר לילדים, כאן כדי לגרום לילדים שלכם להתאהב בספורט ולהנות.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי

מה תהיה התחושה ברגע שתגיעו למטרה שלכם? תרגישו טוב נכון? מאמן כושר אישי יעזור לכם בזה. סוף לדיאטות וסוף לתירוצים – להנות, להתמיד ולראות תוצאות.

קרא עוד »
מתיחות לגוף

מתיחות לגוף

מתיחות לגוף מסייעות לנו לשפר ביצועים באימונים, להמנע מפציעות ולהפחית כאב. כמה זמן יש לבצע מתיחה? לפני אימון או אחרי? ואילו תרגילים מומלצים? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

מחיר מאמן כושר אישי

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי, שיהיה איתכם לאורך כל הדרך.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
5 יתרונות לאימוני כושר

5 יתרונות לאימוני כושר

אומרים לנו להתאמן. להתמיד. להשקיע. להאמין בעצמנו. לא לוותר. כבר שמענו מאות פעמים את המשפט "ספורט זה בריא" אז מה באמת היתרונות? גלו 5 יתרונות לאימוני כושר.

קרא עוד »
אימון כושר

אימון כושר

בחרו את האימון המתאים לכם ביותר, ויחד נצא לדרך כדי להגשים את החלום והמטרה. עם ליווי מקצועי, ידע והרבה הנאה תצליחו לעלות במסת שריר, לרדת במשקל, לרוץ ועוד.

קרא עוד »
ברוך הבא לעולם האימונים

המדריך השלם למתאמן המתחיל

אם אתם רוצים לראות תוצאות באימונים – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך נסביר על הצבת מטרות, בחירת תכנית מתאימה, מעקב, מיתוסים וטיפים שמתאמן מתחיל חייב להכיר.

קרא עוד »
אימון טבטה

טבטה (TABATA)

יכול להיות ש4 דקות זה כל מה שצריך? טבטה היא אחת מהתכניות שהוכחו כאפקטיביות. אז מה זו התכנית הזו, כמה זמן אימון טבטה מצריך ומה חייב לדעת – כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

טיפים לפיתוח גוף

99% שהסיבה לכך שאתם לא רואים תוצאות מופיעה בטיפים הבאים. לכן, קחו את הטיפים לפיתוח גוף ברצינות וחישבו, מה עליכם להתחיל וליישם. כל הטיפים הבאים,

קרא עוד »