מאמן כושר אישי בחיפה

מאמן כושר אישי בחיפה

היי, אני ערן, מאמן כושר אישי בחיפה. לאחר כ – 10 שנים בעולם הכושר: אימוני משקולות, ריצה, טיפוס הרים ושחייה, אני גאה לסייע למאות מתאמנים לבצע שינוי באורח החיים, להשיג תוצאות ובעיקר – להנות מהדרך.

 

ביחד נחווה אימונים בצורה ייחודית ושונה

  1. התאמה של האימון אליכם – לכל מתאמן או מתאמנת יש מטרות שונות, צרכים שונים ויכולות שונות, ה "אני מאמין שלי" הוא שיש הרבה דרכים להצליח, ואתם לא חייבים להכנס למשבצת שכולם הולכים אליה. ביחד, נגלה מה האימון הכי אפקטיבי עבורכם ולמה אתם הכי מתחברים.
  2. גיוון – תוכלו להנות ולחוות מגוון רחב של אימונים וסוגי אימונים: אימוני משקולות, ריצות קצרות וארוכות, TRX, קיקבוקס, אינטרוולים ועוד.
  3. מוטיבציה והצבת מטרות – בתור קואצ'ר אני עובד עם אנשים על הצד המנטלי בחיינו. לכושר יש הרבה פסיכולוגיה מאחורי הקלעים. ביחד, נלמד להציב מטרות בצורה נכונה, נבין איפה הקשיים והאתגרים, ובעיקר נצבור הצלחות ותוצאות.
  4. "להתמיד להנות ולראות תוצאות" – זה המשפט על פיו אני פועל. על מנת להתפתח ולהגיע לאן שאתם רוצים, עליכם להתמיד, עליכם להנות מהדרך ואיך לא – לראות תוצאות. בעזרת ניסיון עם מאות מתאמנים אסייע לכם להפוך את המשפט מחלום למציאות.

 

אימון כושר אישי

מה אימון כושר בחיפה כולל:

בתור מאמן אישי בחיפה, המטרה שלי היא לתת לכם תמיכה וליווי מקיף ככל הניתן. ועל כן זה מה שתקבלו במסגרת האימונים שלנו

  1. אימון הכרות והצבת מטרות – בעזרת כלים פרקטים ויעילים מאוד להצבת מטרות, נהפוך את "להראות טוב" לתכנית מעשית, מרגשת ואפשרית.
  2. בניית תכנית אימון – נבנה תכנית אימון אשר מתאימה לרצונות, לצרכים וללוח הזמנים שלכם. את תכנית האימון נבצע באימונים האישיים שלנו וכן תינתן תכנית לאימונים אשר תרצו לבצע לבד.
  3. תזונה – בכל אימון, אעניק לכם מספק דגשים חשובים בעולם התזונה. כמה, למה ואיך לאכול כדי לראות תוצאות. ניתן לעשות סשן בניית תפריט אשר כולו מוקדש אך ורק לנושא התזונה.
  4. ליווי אישי – במסגרת האימונים האישיים בחיפה, ינתן לכם מספר הטלפון האישי שלי והווטסאפ. המתאמנים שלי משתפים אותי בארוחות היום יומיות שלהם, בתחושות, בשאלות ובהישגים. אני כאן עבורכם מעבר ל 60 דקות האימון.

אלו השירותים שלנו:

 

 

מאמן כושר אישי בחיפה – מחיר

על מנת שתוכלו לבחור את האימון המתאים ביותר עבורכם, יצרתי מספר תכניות ומסלולים מומלצים:

  1. אימונים שבועיים 60 דק' – אימונים אישיים בני 60 דק', אשר כוללים חימום, אימון ושחרור. עלות האימון השבועי – 150 ש"ח לאימון.
  2. אימונים שבועיים 45 דק' – אימונים אישיים בני 45 דק', אשר כוללים חימום קצר ואימון. עלות האימון השבועי – 120 ש"ח לאימון.
  3. אימון VIP – אימונים אישיים המשלבים אימון כושר וכן התפתחות אשית. משך האימון הינו שעה וחצי, ובמהלכו נבצע אימון כושר וכן נעשה אימון מנטלי – 220 ש"ח לאימון.

*אימוני הכושר כוללים מגוון ציוד ומכשירים, הסברים, מוזיקה ובעיקר – אנרגיה.

*אימון מנטלי מכיל כלים מעולם הקואצ'ינג, NLP ומדיטציה, בהתאם לצרכים שלכם נבצע עבודה על מנת שתחוו התקדמות, הצלחה והבנה בחייכם האישיים והעסקיים.

היכן מתקיימים האימונים בחיפה

  1. אימונים בחוף הים – אימונים באזור החוף דדו, הפארק מול סרף קלאב חיפה.
  2. אימונים במקום סגור – אימון ביתי אצלי, בשכונת נוה דוד, בחדר בעל כל הציוד הנדרש לאימון.

הכירו את מאמני הכושר שלנו

רוצים להשיג את הגוף שחלמתם? להשתפר באימונים? בואו לקבל עזרה של מומחים.
לקבלת פרטים על שירותי ייעוץ תזונה וספורט - הרשמו בטופס

מידע מקצועי בתחום הספורט ואימוני כושר

אימון פילאטיס מזרן

קורס פילאטיס מזרן מומלץ

קורס פילאטיס מזרן מומלץ: פעמים רבות כאבי גב הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ורבים מאיתנו מתמודדים איתם לפחות פעם בחיים. שכיחותם של כאבי הגב

קרא עוד »
מדרסים לריצה

האם כדאי להשקיע במדרסים לריצה?

בעשורים האחרונים נעשו המדרסים פריט חיוני בחייהם של אנשים העוסקים בפעילות גופנית בקביעות, ובמיוחד אנשים שהספורט העיקרי שלהם הוא ריצה. יש סיבות רבות לביקוש למדרסים

קרא עוד »
עיסוי אחרי אימון

עיסוי אחרי אימון

ספורטאים וספורטאיות, אנשים בעלי משמעת גבוהה, התמדה ועקביות בצורה יוצאת דופן והמון המון המון עבודה קשה, לעיתים מעמיסים על עצמם יתר על המידה, ובכך מסתכנים

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה

מאמן כושר אישי בעפולה, יכול לעזור לכם לא פחות מלהגשים חלום – להגיע לגוף שתמיד חלמתם עליו, להשתפר באימונים, להתחזק, להרגיש ולהראות טוב. אז אם

קרא עוד »
טריאתלון

טריאתלון

מתכוננים לתחרות הטריאתלון הראשונה שלכם? מתלבטים מה זה דורש ממכם מבחינת ציוד, אימונים, כסף וזמן? הגעתם למקום הנכון! אני זוכר את תחרות הטריאתלון הראשונה שלי,

קרא עוד »
מקבילים

מקבילים

היום, לא נדבר באופן כללי על עולם הפיטנס והספורט והחשיבות של פעילות ספורטיבית ואכילה בריאה אלא נתמקד בדבר אחד: בבנית ממסה, פיתוח שרירי ידיים וכתפיים.

קרא עוד »
עמידת ידיים

עמידת ידיים

עמידת ידיים עשויה להראות קשה בהתחלה ואפילו לחלקנו בלתי אפשריים, אבל אנחנו כאן כדי לומר לכם שעמידת ידיים היא מטרה אפשרית לכל אדם אקטיבי עם

קרא עוד »
איך לעשות מתח

איך לעשות מתח

אם תעקבו אחרי הטיפים וההדרכות הבאות, תוכלו להצליח לעשות מתח תוך תקופה לא ארוכה. איך לעשות מתח – טיפים, דגשים וטבלת עבודה לכל יום אימון – בחינם!

קרא עוד »
חיטוב הגוף

חיטוב הגוף

כמה חשוב לכם חיטוב הגוף? אנחנו כאן כדי לעזור. מיטב התרגילים שניתן לעשות בבית, במכון ובפראק. בנוסף, טיפים חשובים שיסייעו לכם בתהליך חיטוב הגוף. מוכנים? כנסו!

קרא עוד »

תרגילי כושר בבית

מי בכלל אמר שרק בחדר הכושר אפשר להתחטב, לשרוף קלוריות ולחזק את הגוף? סדרת תרגילי כושר בבית שיסייעו לבנות שריר, להוריד שומן ובעיקר להרגיש טוב. מוכנים? כנסו.

קרא עוד »
תוכנית אימון בחדר כושר

תוכנית אימון בחדר כושר

בין אם אתם מתאמנים ותיקים או מתחילים, מעוניינים לרדת במשקל או לעלות במשקל. הכנו עבורכם תוכנית אימון בחדר כושר – מעל 10 תכניות מושקעות שיעזרו לכם להשיג את המטרה.

קרא עוד »
יוגה למתחילים

יוגה למתחילים

תמיד רציתם לתרגל יוגה ואף פעם לא העזתם להתחיל? כולי תקווה שהמאמר הזה ייתן לכם את התנופה שקיוויתם לקבל. הדף קצר מלהכיל את כל היתרונות שמעניקה היוגה לגוף והנפש.

קרא עוד »
אימון כושר ביתי

אימוני כושר בבית

בא לכם לבצע אימון לבד בפרטיות והקצב האישי שלכם, בלי להוציא על מכון כושר וציוד? אין שום בעיה. אימוני כושר בבית מתאימים לכל אחד. כל התרגילים לאימון כושר בבית – בפנים.

קרא עוד »
מאמן כושר לילדים

מאמן כושר לילדים

אימון כושר לילדים בגילאי 6 – 16. שילוב של משחקי כדור, ספורט, אימוני משקל גוף וקורדינציה. ערן, מאמן כושר לילדים, כאן כדי לגרום לילדים שלכם להתאהב בספורט ולהנות.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית

מאמן כושר אישי עד הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים. שילוב של נוחות, הנאה ומקצועיות יעזרו לכם להגיע לחלום שתמיד רציתם. אימון כושר אישי בזמן ובמקום שמתאים לכם.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי

מאמן כושר אישי

מה תהיה התחושה ברגע שתגיעו למטרה שלכם? תרגישו טוב נכון? מאמן כושר אישי יעזור לכם בזה. סוף לדיאטות וסוף לתירוצים – להנות, להתמיד ולראות תוצאות.

קרא עוד »
מתיחות לגוף

מתיחות לגוף

מתיחות לגוף מסייעות לנו לשפר ביצועים באימונים, להמנע מפציעות ולהפחית כאב. כמה זמן יש לבצע מתיחה? לפני אימון או אחרי? ואילו תרגילים מומלצים? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

מחיר מאמן כושר אישי

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי, שיהיה איתכם לאורך כל הדרך.

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב

עם עשרות מתאמנים שעשו שינוי בחייהם ומעל 10 שנות ניסיון, קבלו הזדמנות לעשות את השינוי והצעד שכל כך רציתם! ערן שני, מאמן כושר אישי בתל אביב, כאן בשבילכם.

קרא עוד »
5 יתרונות לאימוני כושר

5 יתרונות לאימוני כושר

אומרים לנו להתאמן. להתמיד. להשקיע. להאמין בעצמנו. לא לוותר. כבר שמענו מאות פעמים את המשפט "ספורט זה בריא" אז מה באמת היתרונות? גלו 5 יתרונות לאימוני כושר.

קרא עוד »
אימון כושר

אימון כושר

בחרו את האימון המתאים לכם ביותר, ויחד נצא לדרך כדי להגשים את החלום והמטרה. עם ליווי מקצועי, ידע והרבה הנאה תצליחו לעלות במסת שריר, לרדת במשקל, לרוץ ועוד.

קרא עוד »
ברוך הבא לעולם האימונים

המדריך השלם למתאמן המתחיל

אם אתם רוצים לראות תוצאות באימונים – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך נסביר על הצבת מטרות, בחירת תכנית מתאימה, מעקב, מיתוסים וטיפים שמתאמן מתחיל חייב להכיר.

קרא עוד »
אימון טבטה

טבטה (TABATA)

יכול להיות ש4 דקות זה כל מה שצריך? טבטה היא אחת מהתכניות שהוכחו כאפקטיביות. אז מה זו התכנית הזו, כמה זמן אימון טבטה מצריך ומה חייב לדעת – כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »

טיפים לפיתוח גוף

99% שהסיבה לכך שאתם לא רואים תוצאות מופיעה בטיפים הבאים. לכן, קחו את הטיפים לפיתוח גוף ברצינות וחישבו, מה עליכם להתחיל וליישם. כל הטיפים הבאים,

קרא עוד »