fbpx

דמיון מודרך להצלחה

דמיון מודרך להצלחה

דמיון מודרך להצלחה הוא כלי יעיל, אפקטיבי ומעורר מוטיבציה שנועד לסייע לכולנו לחוות הצלחה בכל אחד מתחומי החיים. בין אם בפן הבריאותי, המשפחתי, הזוגי, הספורטיבי, התעסוקתי וכן לאה. בכתבה הזו תמצאו מספר סקריפטים אשר יאפשרו לעצמכם לתרגל בעצמכם, או להנחות דמיון מודרך להצלחה.

 

מה זה דמיון מודרך להצלחה?

דמיון מודרך הוא כלי שזמין לכולנו. הכלי הזה שרובנו משתמשים בו באופן לא מודע, למעשה מלמד אותנו להשתמש באופן מודע בדמיון שלנו כדי להשיג הצלחה בתחום מסוים. דמיון מודרך יכול לשמש להספקטים רבים לרבות דמיון מודרך לרגיעה, דמיון מודרך לחרדה וכן הלאה.

דמיון מודרך להצלחה מתמקד כשמו הוא בתרגול ספציפי של דמיון מודרך לשם השגת הצלחה בתחום מסוים.

 

מתי לתרגל דמיון מודרך להצלחה?

הדמיון המודרך יכול להתאים לנו בתחילת כל בוקר, בסוף כל יום, במהלך היום, או אחרי ולפני אירועים שאנו רוצים להצליח בהם.

 

סקריפט #1 – הצלחה באירוע ספציפי

הסקריפט הבא מתאים למי שמעוניין לתרגל דמיון מודרך להצלחה, באירוע ספציפי.

כפי שסטיבן קובי אמר, מחבר רב-מכר של הספר “7 הרגלים של אנשים אפקטבים במיוחד: “כל דבר קל יותר בפעם השנייה”. בפעם הראשונה עלינו לעשות זאת בדמיון ובפעם השנייה לעשות זאת במציאות.

מדובר בטכניקה שיזמים, מנהלים, מנטורים וספורטאים עושים בהם שימוש לפני שעליהם לבצע משהו מיוחד.

שנתחיל?

  • התרווחו בנינוחות. אתם מוזמנים לשכב או לשכב, כרצונכם. אם אתם בישיבה אפשרו לגוף להיות זקוף ועם זאת רפוי. אם אתם בשכיבה אתם מוזמנים לשים את הידיים בצדי הגוף או להניחם על אזור הבטן זו על זו.
  • קחו 3 נשימות עמוקות כאשר אתם מכניסים אוויר דרך האף ומוציאים אוויר דרך הפה. בכל פעם, אפשרו לנשימה להיות עמוקה יותר ואיטית יותר.
  • עצמו את העיניים.
  • אני מזמין אתכם בקצב שלכם, להתחיל ולהריץ את האירוע, כאילו הוא מתרחש ממש עכשיו. אתם רואים אותו מתרחש בדיוק כמו שרציתם שהוא יקרה. 
  • שימו לב מה אתם רואים.
  • שימו לב איך אתם מתנהגים ומה אתם עושים.
  • שימו לב איך הסביבה מגיבה אליכם.
  • שימו לב להתפתחויות האירועים.
  • אם עולה התנגדות או אתגר, שימו לב איך אתם מתגברים על זה בלי שום בעיה.
  • המשיכו כך, עד שתגיעו לשעה אחרי האירוע. שימו לב איך אתם מרגישים. שעה אחרי. כשהצלחתם. האירוע עבר בהצלחה אפילו יותר ממה שציפיתם. איך זה מרגיש?
  • קחו נשימה עמוקה ופתחו את העיניים.

 

סקריפט #2 – הצלחה בעזרת חזון

הסקריפט הבא מתאים למי שמעוניין לתרגל דמיון מודרך להצלחה, בעזרת חזון וראיית העתיד. חזון, על פי המחקר, מסייע לנו בבחירות ובהחלטות השונות ומעלה את המוטיבציה שלנו לפעול. במחקר באוניברסיטת הרווארד, ראו שיפור ניכר בציונים אצל סטודנטים אשר עברו סדנת חזון.

שנתחיל?

  • התרווחו בנינוחות. אתם מוזמנים לשכב או לשכב, כרצונכם. אם אתם בישיבה אפשרו לגוף להיות זקוף ועם זאת רפוי. אם אתם בשכיבה אתם מוזמנים לשים את הידיים בצדי הגוף או להניחם על אזור הבטן זו על זו.
  • קחו 3 נשימות עמוקות כאשר אתם מכניסים אוויר דרך האף ומוציאים אוויר דרך הפה. בכל פעם, אפשרו לנשימה להיות עמוקה יותר ואיטית יותר.
  • עצמו את העיניים.
  • דמיינו שאתם בבית שלכם. עסוקים כרגיל במה שאתם עושים.
  • לפתע. אתם שומעים קול בחוץ. קול מוזר.
  • אתם יוצאים החוצה, ומגלים מכונית מיוחדת שנמצאת ליד הבית שלכם. עם הדלת פתוחה. המכונית הזו נראת משוכלתת ומתקדמת, היא נראת מהעתיד. שימו לב לאיך המכונית נראת, מה הצבעים שלה?
  • לפתע. הדלת נפתחת. יש בכם משהו, שמושך אתכם להכנס לתוך המכונית, לתא הנהג. פנימה. 
  • הדלת נסגרת. אתם לוחצים על כפתור “התנעה” שבולט במכונית. המכונית מתעוררת לחיים. מבלי שתעשו דבר נוסף, היא מתחילה לנסוע. אין רכבים. הרחוב ריק. לאט לאט המכונית מתחילה להגביר מהירות. המכינות במהירות שיא, ולפתע נפתח חור גדול באמצע הדרך ואתם טסים פנימה.
  • אתם מתעוררים. חושבים שזה חלום. אך אתם מגלים שמשהו השתנה. אתם בודקים את הטלפון ומגלים שעברו 5 שנים מאז אותו יום. 
  • אתם מגלים שנסעתם בזמן 5 שנים קדימה. 5 שנים שבהם המשכתם לחיות, ולפתח את הדברים שכל כך רציתם.
  • אתם נמצאים עכשיו בבית שלכם. שימו לב איך הוא נראה. כמה חדרים יש בו. איך הוא בנוי. אתם עוברים בין החדרים השונים. אתם רואים תמונות של המשפחה שלכם. את מי אתם רואים בתמונה? מי נמצא במשפחה שלכם עכשיו
  • אתם חוזרים למיטה, ומגלים יומן שמונח ליד המיטה. אתם פותחים את הכריכה, ומזהים את כתב היד שלכם. זה היומן שלכם.
  • אתם מתחילים לקרוא. אתם מבינים שאתם מתארים בו את כל מה שקרה ב – 5 שנים האחרונות. שימו לב מה כתוב. אילו אירועים התרחשו במהלך הדרך. מה השגתם ב 5 שנים האחרונות. למי הפכתם להיות? מה בניתם? איזה תחביבים פתחתם? איזה חוויות צברתם?
  • אתם מבינים שאלו היו 5 שנים משמעותיות. כי השגתם הרבה מהדברים שכל כך רציתם בתחומים השונים.
  • ולפתע תוך כדי הקריאה, אתם מבינים שכדי שכל זה יקרה, היה עליכם לקבל החלטה משמעותית. בדיוק לפני 5 שנים. החלטה שאפשרה לכם להשיג את כל הדברים הנפלאים האלו. ההחלטה הזו היא _______.
  • ברגע שעולה ההחלטה – אתם מוצאים את עצמכם שוב בבית שלכם. חזרתם לתאריך המקורי. להווה. ועכשיו ברור לכם מה ההחלטה שאתם צריכים לקבל ממש עכשיו.
  • קחו נשימה עמוקה ותפתחו את העיניים

 

ועכשיו? זה הזמן לבצע את ההחלטה שקיבלתם.

רוצים להמשיך ולפתח מיומנויות להצלחה? לקבל כלים פרקטיים להשגת מטרות, פיתוח אישי ותקשורת בין אישית? אנחנו מזמינים אתכם לקורס NLP, שיעזור לכם לבצע צעדים משמעותיים אל עבר המטרות והחזון שלכם.

 

סדנת דמיון מודרך

סדנת דמיון מודרך

כולנו מעוניינים בבריאות טובה, יחסים טובים, הצלחה בעבודה ומה לא. ועם זאת, רובנו נתקלים בפער גדול בין הרצון למציאות. הפער הזה בין הציפיות לבין מה

קרא עוד »
דמיון מודרך לרגיעה

דמיון מודרך לרגיעה

דמיון מודרך לרגיעה הוא כלי אפקטיבי, יעיל וזמין אשר יכול לסייע לכולנו לחוות רוגע, שלווה ונחת, ללא כל עזרים חיצונייםי אלא בעזרת משהו שיש לכולנו

קרא עוד »
טיפול בדמיון מודרך

טיפול בדמיון מודרך

אם אתם חשים תקיעות בתחום מסוים, אם יש בעיה שמלווה אתכם כבר תקופה ולא מרפה ממכם, אם אתם חשים מועקה, אם אתם מרגישים חוסר מוטיבציה,

קרא עוד »
דמיון מודרך לחרדות

דמיון מודרך לחרדות

במדריך שלפניכם תמצאו צעדים פשוטים כדי להתחיל ולבצע דמיון מודרך לחרדות. דמיון מודרך לחרדה מערבב שימוש בטכניקות ויזואליזציה אשר עוזרים לגוף שלנו להכנס למצב של רוגע.

קרא עוד »
מה זה טנטרה

טנטרה

טנטרה היא האמנות העתיקה של מיניות מודעת. מיסטיקנים ממסורות רוחניות רבות הבינו במשך מאות שנים כי המיניות שלנו יכולה להיות כלי עוצמתי להתעוררות רוחנית. אף

קרא עוד »
קורס דמיון מודרך

קורס דמיון מודרך

מה בסך הכל אנחנו רוצים? בריאות, אושר, זוגיות, הגשמה בעבודה, הצלחה בקריירה? אולי לחיות עם פחות לחץ ודאגות, אולי להתגבר על אתגרים שפוגשים אותנו בתקופות

קרא עוד »
מדיטציה לחרדות

מדיטציה לחרדות

בין אם אתם מרגישים את העניין הזה על עצמכם ובין אם אתם שמים לב שהוא קיים אצל אחרים, היום כבר אי אפשר להתעלם מהחרדות שמלוות

קרא עוד »
וים הוף

וים הוף

שיטית וים הוף מעוררת סנסציה גדולה בעולם האקסטרים. אדם אחד ללא תכונות מיוחדות ששבר מעל ל-20 שיאים שונים הקשורים לחום וקור, מראה לנו כיצד הוא

קרא עוד »
דמיון מודרך

דמיון מודרך

דמיון מודרך הוא תרגול ממוקד אשר מערב את כל אחד מ-5 החושים שלנו. המדריך המלא על מה זה דמיון מודרך, דוגמאות לתרגול, השפעות על פי המחקר, דמיון מודרך לחרדות ולילדים

קרא עוד »
גלי מוח

גלי מוח

בבסיס של כל המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שלנו עומדת התקשורת בין נוירונים במוח שלנו. גלי מוח – כל המידע על הסוגים, ההשפעות, המחקר וכיצד ניתן להשפיע על גלי מוח.

קרא עוד »
מדיטציה להרגעה

מדיטציה להרגעה

מדיטציה להרגעה היא דרך מעולה ואפקטיבית שיכולה לעזור להקל על הסטרס. במדריך הבא תקבלו סרטון לתרגול, הסברים, מחקרים, טיפים והדרכות שיעזרו לכם לחוות הקלה והרגעה.

קרא עוד »
מדיטציה בארגונים

מדיטציה בארגונים

מה משותף לגוגל, נוקיה, IBM, HBO, לופטנזה, נאס”א ואפל? הן לא רק חברות מעולות ומצליחות אלא הן גם מהראשונות אשר החדירו מדיטציה בארגונים. רוצים גם? כל הפרטים.

קרא עוד »
ספרי מדיטציה מומלצים

ספרי מדיטציה

עולם המדיטציה טומן בחובו אוצרות, שאלות, תשובות ותגליות יוצאות דופן. 8 ספרי מדיטציה מומלצים אשר יעזרו לכם להכיר, ללמוד, לתרגל ולהטמיע את עקרונות המדיטציה בחייכם.

קרא עוד »
סדנת מדיטציה

סדנת מדיטציה

מעוניינים בסדנת מדיטציה עם טובי המורים והמתרגלים? הכנו לכם יום תרגול מלא של מדיטציה במספר מועדים שונים לבחירה. הצטרפו לקהילת המדיטציה שלנו.

קרא עוד »
ספריית המדיטציות

ספריית המדיטציות

ברוכים הבאים לספריית המדיטציות – מאגר ענק ומתעדכן של סרטוני מדיטציה לתרגול: מדיטצית נשימה, מדיטציה למתחילים, סריקת גוף, מיינדפולנס ועוד. הכנסו ותהנו.

קרא עוד »
תרגילי נשימה

תרגילי נשימה

4 תרגילי נשימה שאתם חייבים להכיר: תרגול נשימת אש, נשימה טבעית, פראניאמה, נשימה יוגית. הגיע הזמן לחזק את הנשימה, ללמוד לנשום נכון ובעיקר להנות מחווית תרגול מעולה

קרא עוד »
מדיטציה לפני השינה

מדיטציה לפני השינה

אנשים שמקפידים לבצע מדיטציה לפני השינה ישנים שנת לילה טובה ואיכותית יותר. אנחנו כאן כדי להסביר שלב אחרי שלב איך לעשות מדיטציה לפני השינה בנוחות, בהנאה ובחיוך.

קרא עוד »
קורס מדיטציה

קורס מדיטציה

בעזרת סדרת מפגשים במסגרת קורס מדיטציה, תקבלו גישה לכלי מדהים שמאפשר לפתח מודעות וקשיבות למתרחש בגופנו וסביבתנו ובכך להתמלא באנרגיה, להרגע ובעיקר – להנות.

קרא עוד »