הרצאת ניהול זמן

ניהול זמן הרצאה

“אם הייתה לכם עוד שעה ביום, איך הייתם מנצלים אותה?", את הרצאת ניהול הזמן, אני פותח לא פעם בשאלה הזו. ומקבל תשובות חשובות כמו: מבלה יותר עם הילדים, משקיע בלימודים, קורא ספר, לומדת לנגן בפסנתר, ישן יותר, נח, עושה ספורט ומה לא.

אז האמת היא שבמסגרת הרצאה על ניהול זמן, לא נצליח להפוך את שעון 24 השעות ל 25 שעות. מה כן נוכל לעשות? נלמד להשתמש ב24 השעות האלו בדרך חכמה, אפקטיבית ומתאימה יותר – עבורכם.

אז איך זה ב 24 שעות בדיוק ישנם אנשים שרובצים כל היום מול הטלוויזיה, חלק מתרוצצים בלחץ ממשימה למשימה, חלק מטפסים על הרים או צוללים עם דולפינים, וחלק מבלים ערב נעים עם המשפחה או החברים?  התשובה היא ניהול זמן.

הרצאת ניהול זמן – מה היא כוללת?

נושא ניהול הזמן, הוא נושא רחב, ועל כן הרכבנו 4 מפגשים ייחודים לניהול זמן, אשר מתאימים לצרכים שונים ומטרות מגוונות. ניתן לבחור הרצאה בודדת, לבחור בכל ההרצאות, או לחלופין לבקש הרצאה בהתאמה אישית.

 

☑️⁩ הרצאה #1 – ניהול זמן ברמת מאקרו

סטיבן קובי, מחבר ספר רב המכר “7 ההרגלים של אנשים אפקטיבים במיוחד” לימד מליוני אנשים וארגונים ברחבי העולם את מודל חשוב/דחוף.

בסדנה זו אנו נבצע הכרות עם המושג “ניהול זמן” ונבין את העקרונות והערכים שעל פיהם אנחנו רוצים לנהל את הזמן שלנו כך שנשיג מטרות ועם זאת נישאר חיוביים ואנרגטיים.

מה סוחט מאיתנו אנרגיה, מה מפתח אותנו ומה הם אותם “מבזבזי זמן”  – כל התשובות בסדנה הזו.

☑️⁩ הרצאה #2  – התמקדות בחשוב וטיפול במבזבי זמן

בסדנה זו נבצע תרגיל חשוב שייתן לנו פרספקטיבה לכל תחומי החיים שלנו. אתם תצאו מהסדנה הזו עם 2 כלים חשובים:

  1. כלי למעקב אחר ההתקדמות שלכם שיתן לכם פרספקטיבה חשובה על חייכם ויאפשר לכם לדעת מה הצעד הבא שלכם.
  2. כלי למעקב אחר דברים ששואבים ממכם אנרגיה וגורמים לכם לתסכול ולחוסר התקדמות

☑️⁩ הרצאה #3 – יצירת לו”ז על פי חוק ה -3

הגיע הזמן לרדת לשורש העניין. בסדנה זו נלמד איך לבנות את החיים שלנו מתוך מקום של חזון ותשוקה, ואיך מורידים את מה שלמדנו לרמת הביצוע – משימות ברמה השנתית/חודשית/שבועית ויומית.

☑️⁩ הרצאה #4 – סוגי דחיינות – איזה דחיין אני, ואיך מטפלים בזה.

אחחח דחיינות, זה טבעי? זה רע? זה נורא? אפשר לשנות את זה?
הגיע הזמן לחשוף את האמת, להבין מה עומד מאחורי דחיינות ואיך – אפשר אחרת.
אתם תצאו מהסדנה כשאתם יודעים מהם 5 סוגי הדחיינים, למה אנחנו דוחים דברים, איזה סוג אתם ואיך ניתן להתגבר על זה.

 

מחיר הרצאה ניהול זמן

מחיר הרצאה ניהול זמן עולה כ – 50 ש"ח למשתתפ.ת. חשוב לציין שהמחיר משתנה ותלוי במשך ההרצאה , המסגרת בה נערך הקורס (סדנה פתוחה/סדנה בארגון וכו'), בגודל קבוצת המשתתפים, באביזרים הניתנים ועוד.

חברות וארגונים – לקבלת הצעת מחיר, ניתן לשלוח בקשה למייל [email protected]

להלן המחירים המוערכים. המחירים הינם בעבור הרצאה מוזמנת:

 

סוג הסדנה
משך
כמות משתתפים
עלות 
הרצאת ניהול זמן – מפגש חד פעמי
60 דקות
15-30
1,200 ש"ח + מע"מ
הרצאת ניהול זמן – מפגש חד פעמי (אפשרי כחלק מיום גיבוש עובדים)
90 דקות
15-30
1,800 ש"ח + מע"מ
הרצאת ניהול זמן – מפגש חד פעמי
4 שעות
15-30
2,800 ש"ח + מע"מ
הרצאת ניהול זמן – מפגש חד פעמי, תוספת משתתפים
30+
200-1,000 ש"ח תוספת, כתלות בגודל הקבוצה
קורס ניהול זמן 4 מפגשים (כחלק מקורס מנהלים)
90-120 דקות
15-30
1,200 ש"ח + מע"מ למפגש
קורס התפתחות אישית ומקצועית 10 מפגשים
90-120 דקות
15-30
1,000 ש"ח + מע"מ למפגש

 

כמה זמן נמשכת הרצאה

בין 60-90 דקות לרוב.

ניתן לקיים הרצאה ארוכה יותר הנמשכת כחצי יום 4-6 שעות, או לקיים מספר מפגשים במסגרת קורס ניהול זמן.

 

מה כוללת הרצאה

במסגרת ההרצאה אנו משלבים תאוריה מתוך מחקרים ומתוך עולם האימון. בנוסף, אנו מבצעים תרגילים (כתיבה, חשיבה והתנסויות) על מנת שהמשתתפים והמשתתפות יחוו את הנושא בצורה המעמיקה והמעניינת ביותר.

 

על המרצה

ערן שני, בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה באונ' בן גוריון, מנהל מרכז סטרונגר לגוף לתודעה, שמסייע ללמעלה מ 20,000 אנשים מדי חודש בעזרת המדריכים, הסדנאות והקורסים שלנו.

ההכרות הראשונה שלו עם ניהול זמן הייתה בתקופת הפסיכומטרי. תחושת התסכול שחווה, כשיש כל כך הרבה חומר וכל כך מעט זמן. שם ערן הבין כי אם הוא רוצה להוציא ציון טוב ועדיין להיות מסוגל להתאמן ולפגוש חברים – עליו ללמוד לנהל את הזמן בצורה הטובה ביותר.

דרך החוויה הזו, השירות הצבאי, העבודה בתור מנהל פרויקטים בחברת פיתוח סטארטפים וכיום כבעלים של 2 עסקים, ערן למד את הכח של ניהול זמן.

מסר מערן:

"ממקום של קושי לקום בבוקר, רעיונות תקועים ועבודה שלא נגמרת, אני שמח להיות במקום היום, שמאפשר לי לנהל 2 עסקים, להיות עם המשפחה, להתאמן, לקרוא ספרים, לפתח תחביבים חדשים ולא פחות חשוב – לנוח.

זה לא שנולדתי עם “חוש זמן” מצוין. ממש לא. אלא דרך התסכול, הרצון להצליח, החווית האישיות שלי, הספרים והאנשים שהיוו עבורי מודל השראה – זיקקתי עבורי, וכעת – עבורכם, את הכלים והגישות הכי חשובים בניהול זמן."

למדריך מפורט שכתבתי על ניהול זמן

 

 

ארגונים וחברות שבחרו בנו

 

למי ההרצאה מתאימה

ההרצאה יכולה להתאים למתעניינים הבאים

  • ארגון, חברה, עסק, עמותה, מוסד אשר מעוניין לקיים הרצאה פרטית למנהלים/עובדים/צוות/מחלקה בתחום המיינדפולנס. במסגרת הרצאה זו, ניתן להתאים את התוכן לתחום התעסוקתי ולדון גם בנושא של התמודודת עם לחץ וסטרס.
  • הקהל הרחב אשר מעוניין להכיר את התחום, לתרגל ולהנות מהרצאה מעולה.
  • משפחה, חברים אשר מעוניינים לקיים ערב מרענן בתחום המיינדפולנס

 

מספרים על הסדנאות  וההרצאות שלנו

Aviv Zafrani
Aviv Zafrani
2023-08-12
ערן מדהים, מומלץ בחום!
לבנה אלאופר
לבנה אלאופר
2023-06-07
מורה בזכות סובלני וקשוב מלא נתינה יודע להעביר את החומר הנדרש כראוי נתן ביטחון בכיתה מורה משכמו ומעלה
דיקלה בוחבוט
דיקלה בוחבוט
2023-06-07
ערן שני למד אותי באוניברסיטה בעם בארשבע מבוא לפסוכליגיה ערן עביר את החומר בהבנה רבה היעה מאוד קשוב גם לאחר הלימודים ערן הייה מענה . ממליצה בחום
zila Daniel
zila Daniel
2023-06-01
שלום. ברצוני להביע את הערכתי לערן שני התותח.מרצה מצויין ומיוחד.סבלני וסובלני.יודע להקשיב ולפרגן.הרים ברגעים קשים ובכלל.כל הכבוד ויישר כח. עלה והצלח בהמשך דרכך.תודה רבה.
חן יטמנו
חן יטמנו
2023-01-22
מדהים! נהנתי מאוד ולמדתי קצת על עצמי ושיטות מעולות להתמודד עם המצב הקיים. תודה רבה!
Rachely Lalush
Rachely Lalush
2023-01-22
מרצה מקסים ,מעביר את הנושא בצורה עניינית ומראה לכל אחד את האופציה הצמית שלו למצוא פתרונות צעד אחר צעד - מעלה את המודעות שלנו על עצמנו. תודה רבה רבה !
Lihi Sabag
Lihi Sabag
2023-01-22
החוויה הציפה דברים מהתת מודע, הייתה משמעותית וממוקדת. ממליצה מאד

לקבלת פרטים על קורסים, סדנאות ומפגשים לשיפור הלמידה והזיכרון

מדריכים ומאמרים בנושא אסטרטגיות למידה וזיכרון

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים: מחפשים פעילות גיבוש לעובדים? מעוניינים בפעילות חוויתית ומעשירה לארגון או לחברה? אנו שמחים להציע מגוון פעילויות חלקן בדגש על כיף והנאה, וחלקן

קרא עוד »
התנסות הובלת עיוור

תרגיל "הובלת עיוור"

המטרהתוכן ענייניםהרצאת ניהול זמן – מה היא כוללת?⁦⁩ הרצאה #1 – ניהול זמן ברמת מאקרו⁦⁩ הרצאה #2  – התמקדות בחשוב וטיפול במבזבי זמןבסדנה זו נבצע

קרא עוד »
פעילות גיבוש

פעילות גיבוש

פעילות גיבוש: מחפש פעילות גיבוש לצוות? מחפשת פעילות חוויתית לחברה או לארגון שבו את עובדת? פעילות טובה, יכולה לשפר את המצב-רוח של המשתתפים בה, אבל

קרא עוד »
סדנת ניהול זמן

סדנת ניהול זמן

איך הופכים להיות מאסטרים בניהול זמן? איך מספיקים פי 2 במחצית מהזמן? איך מתעדפים משימות בצורה שתשקף את מה שחשוב לי באמת? איך מסיימים יום

קרא עוד »
זיכרון (1)

מה זה זיכרון

זיכרון זו היכולת של יצורים חיים (ושל מכונות) לשמור מידע. מושגי מפתח בזיכרוןתוכן ענייניםהרצאת ניהול זמן – מה היא כוללת?⁦⁩ הרצאה #1 – ניהול זמן

קרא עוד »
איך להצליח בתואר

איך להצליח בתואר?

שנת הלימודים כבר בפתח, ולחלקנו היא כבר אף התחילה. אז הגיע הזמן לענות על השאלה איך להצליח בתואר? קודם כל, אנחנו רוצים לומר תודה ללמעלה

קרא עוד »

טיפים – איך ללמוד אנגלית

קשה להתעלם מהעובדה שהשפה האנגלית הופכת יותר רלוונטית בחיי היום-יום שלנו ובתוכן שאנחנו צורכים: סדרות טלוויזיה, מוסיקה, אתרי אינטרנט ואפילו סביבות העבודה. לכן, ניתן להבין

קרא עוד »
קורס שפות

קורס שפות

היכולת ללמוד שפה חדשה היא מופלאה – להכיר תרבות חדשה, אנשים חדשים, לפתח את המח, ולהתענג על צלילים, ביטויים, מילים וסיפורים שלא הכרנו קודם. קורס

קרא עוד »
לימוד שפות

לימוד שפות

חולמים ללמוד שפה זרה חדשה? מחפשים דרך ללמוד אותה ביעילות? לימוד שפות היא יכולת מדהימה שתאפשר לכם ללמוד כל שפה שתרצו בקלות ובמהירות. אנחנו כאן

קרא עוד »
קורס לשיפור הזיכרון

קורס לשיפור הזיכרון

אם אתם מעוניינים להפסיק לומר משפטים כמו “מצטער, אבל אני גרוע בשמות”, “וואי הזיכרון שלי על הפנים”, “הזיכרון שלי לא כמו שהיה פעם” – קורס לשיפור הזיכרון,

קרא עוד »
קורס ניהול זמן - מאסטר הזמן

קורס ניהול זמן

קורס ניהול זמןתוכן ענייניםהרצאת ניהול זמן – מה היא כוללת?⁦⁩ הרצאה #1 – ניהול זמן ברמת מאקרו⁦⁩ הרצאה #2  – התמקדות בחשוב וטיפול במבזבי זמןבסדנה

קרא עוד »
מפת חשיבה

מפת חשיבה

מפות חשיבה הן כלי לניהול מידע ויזואלי אשר מאפשר לנו לבנות, לארגן ולזכור מידע בדרך אפקטיבית מאוד. המדריך המלא על מה זה מפות חשיבה, איך יוצרים מפת חשיבה וטיפים..

קרא עוד »
אפקטיביות מול יעילות

אפקטיביות מול יעילות

ישנו הבדל חשוב בין אפקטיביות לבין יעילות. שתי המילים מושכות את תשומת הלב של כולנו. מה זה אפקטיבי, מה זה יעיל, איך הופכים להיות אפקטיבים? כל המידע שאסור לפספס.

קרא עוד »
ניהול זמן

ניהול זמן

מהו ניהול זמן, מה החשיבות שלו ומה אתם חייבים לדעת כדי לשפר את ניהול הזמן שלכם. 7 עקרונות זהב שישפרו את הביצועים שלכם, ו 7 טעויות נפוצות שאתם חייבים להמנע מהן.

קרא עוד »
ערן כץ

ערן כץ

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לסופר ויצאתם בלי הדבר שבגללו הגעתם מלכתחילה? עם שבעה ספרים מאחוריו, למעלה מ 1,000 הרצאות והמון ידע וניסיון – ערן כץ יעזור לכם לזכור.

קרא עוד »
מה ללמוד

מה ללמוד

השאלה מה ללמוד פוגשת עשרות אלפי ישראלים מדי שנה. במדריך הבא תקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם למצוא סופסוף את התשובה וכן טיפים שכדאי לדעת כאשר מתלבטים מה ללמוד.

קרא עוד »
איך ללמוד למבחן

איך ללמוד למבחן

מבחנים הם הסיוט של רוב הלומדים. אך עם טיפים מנצחים לאיך ללמוד למבחן, תוכלו להפוך את הלמידה לנכונה יותר, ממוקדת יותר ומוצלחת יותר. המדריך שחובה להכיר ללמידה.

קרא עוד »
כיצד המח שלנו עובד

כיצד המוח שלנו עובד

המוח הוא האיבר המסתורי ביותר בגוף האדם. חוקרים רבים עוסקים בשאלה כיצד המוח שלנו עובד ומנסים לפצח את החידה המרתקת הזאת. במאמר הבא, תקבלו הצצה למסקנות ולתגליות שנמצאו

קרא עוד »
קריאה מהירה

קריאה מהירה

ליכולת לקרוא מהר יותר יש כח יוצא דופן: ללמוד יותר, בקלות, תוך כדי הנאה ובפחות זמן. הטכניקה הבאה תסייע לכם לקריאה מהירה בכ 200%, וב 10 דקות השקעה. מוכנים? הכנסו

קרא עוד »
אסטרטגיות למידה

אסטרטגיות למידה

אסטרטגיות למידה מתקדמות מסייעות לנו ללמוד בקלות ולהגיע להצלח ולהצטיינות. אנחנו כאן כדי לחשוף את האסטרטגיות שטובי המומחים משתמשים בהן. מוכנים? אנחנו מתחילים.

קרא עוד »
שיפור הזיכרון

שיפור הזיכרון

קרה לכם שראיתם מישהו שאתם מכירים ברחוב ולא הצלחתם לזכור איך קוראים לו? או ששמתם לב לבעיות זיכרון? אנחנו כאן עם טיפים לשיפור הזיכרון שיעזרו לכם – להנות מהזכרון.

קרא עוד »