יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים: מחפשים פעילות גיבוש לעובדים? מעוניינים בפעילות חוויתית ומעשירה לארגון או לחברה? אנו שמחים להציע מגוון פעילויות חלקן בדגש על כיף והנאה, וחלקן בדגש על למידה ועבודת צוות. הכנו לכם רשימה של 20 רעיונות ליום גיבוש לעובדים ומה שנותר לכם זה לבחור, ואם תרצו ניתן גם להתייעץ איתנו. בין אם אתם רוצים שספק חיצוני יתכנן ויבצע את היום גיבוש, ובין אם לבד, הרשימה הבאה בטוח תיתן לכם כמה רעיונות שימושיים. אז בואו נתחיל.

 

מוכנים להתגבש? יאללה בואו נקבל כמה רעיונות שימושיים:)

יום גיבוש לעובדים רעיונות

אם אתם מעוניינים בפעילות גיבוש לעובדים שלכם, הכנו לכם כמה רעיונות שווים. כדאי לציין כי את הפעילויות הללו ניתן לקיים בקבוצות קטנות וגדולות, תוך התאמת התכנים לקבוצה.

הפעילויות השונות שלנו משלבות כיף, יצירתיות, אתגר, חשיבה מחוץ לקופסה, טעויות והצלחה. הכל כדי שהעובדים יצאו עם ידע חדש, וחוויה שיזכרו להמשך הדרך.

רעיון #1 – סדנת עבודת צוות

רוצים לגבש את העובדים ולשפר בניהם את התקשורת ושיתוף הפעולה? בדיוק לכך הסדנה נועדה. במסגרת סדנאות הגיבוש לעובדים, סדנאות רבות שמות דגש על שיתוף פעולה ועבודת צוות. במסגרת הסדנה שלנו, נשלב ידע אקדמי מעניין ועדכני לצד דגש על למידה חוויתית, ופרקטית. סדנת עבודת צוות, כוללת תרגילים הדורשים עבודה בקבוצות, דיון ותאוריה. ניתן לקיים סדנאות בטבע, במשרד וזאת בהתאם לצרכים ולרצון שלכם.

רעיון #2 – סדנת סגנונות תקשורת

סדנה מאוד שימושית לעובדים, עם המלצות טובות. פעמים רבות יש מתחים וחוסר הבנה בין עובדים ועמיתיהם ובין העובדים למנהלים. הפער פעמים רבות טמון בתקשורת. על אף שעובדי החברה מדברים שפה זהה לרוב (בין אם עברית ואנגלית). הפער פעמים רבון לא טמון במה אנחנו אומרים, אלא באיך אנחנו אומרים. אם נדע לזהות את סגנון התקשורת שלנו, ונכיר סגנונות תקשורת נוספים, נוכל לגשר על הפערים, וליצור תקשורת טובה, מקדמת ובטוחה.

רעיון #3 – חדר בריחה לעובדים

פעילות מרתקת ומהנה שמשלבת מיומנויות שונות ומגוונות. במסגרת הסדנה ניצון חדר בריחה מרתק, אינטרקטיבי ומשעשע, בטבע או במשרדי החברה. על צוות העובדים לפענח את השאלות, להצליח את המשימות ולמצוא את המפתח לכספת.

 

יום גיבוש לעובדים בחורף

אם אתם מחפשים יום גיבוש לעובדים בחורף, ולא רוצים לקחת את הסיכון לגשם, אז הינה כמה רעיונות שמרתחשים INDOOR. כמובן שאת הרעיונות האלה ניתן לקיים בכל ימות השנה

רעיון #4 – הרצאה מרתקת

במיוחד אם מדובר בפעילות גיבוש לארגון גדול, עם עובדים רבים. ניתן לקיים הרצאה מעניינת בנושא ספציפי אחד או יותר. ניתן לקיים את הסדנה על ידי מנחה חיצוני, ובמידה ורוצים ניתן למנות עובד / מנהל מטעם החברה שירצה (כמובן שחשוב לבדוק את יכולות ההנחייה שלו). בנוסף רעיון שווה, זה לעשות הרצאות בסגנון טד. להביא מספר מנחים, מתוך החברה או מחוצה לה ולתת לה X זמן (10/15/30 דקות). וכך נוצר גיוון ועניין.

אנחנו שמחים לספק הרצאות מרתקות על:

  • מיינדפולנס
  • התמודדות עם לחץ
  • קבלת החלטות
  • דחיינות
  • ניהול זמן
  • תקשורת בין-אישית
  • שפת גוף
  • ועוד

רעיון #5 – הופעת סטנדאפ במרכז

הומור עושה לנו טוב. לפעמים העובדים צריכים להשתחרר ולצחוק קצת, ולכן הופעת סטנדאפ לגמרי יכולה להיות יום גיבוש מעולה לעובדים. ניתן לקיים הופעה פרטית או לחילופין להרשם לסטנדאפ של אחד מהאמנים המוכרים.

רעיון #6 – אמן חושים

אמן חושים, יכול להכניס המון עניין לתוך יום הגיבוש. אמן חושים איכותי הוא כזה שיודע לרתק את הקהל, להקסים אותו, לשגע אותו, להפתיע אותו, להצחיק אותו ולרגש אותו. ניתן לקיים מופע באורכים משתנים. לרוב בין 30-120 דקות.

הרצאה ערן שני - מעודכן

יום גיבוש לעובדים במרכז

יום גיבוש לעובדים במרכז – פעמים רבות יש ביקוש לקיים את הסדנאות באזור המרכז. תא, רמת גן, פ"ת וכדומה. חשוב לדעת שהסדנאות שאנו מציעים, הן בפריסה ארצית. ואנו עובדים ברחבי הארץ באר שבע ועד קריית שמונה.  אז הינה כמה רעיונות לפעילויות גיבוש במרכז שניתן לקיים:

רעיון #7 – סדנת דמיון מודרך ומיינדפולנס

שיגרת העבודה גורמת פעמים רבות לעומס ולחץ. קשיי שינה, קשיי ריכוז, מחלות, חוסר מצב רוח, כאבים פיזיים ונפשיים, כולם תופעות לוואי לסטרס הכרוני. סדנה להתמודדות עם לחץ וסטרס. לא רק תעשה לעובדים טוב, אלא תשפר את התפוקה ותקטין את ימי המחלות. לעוד מידע על סדנת מיינדפולנס או סדנת דמיון מודרך.

סדנאות אלו מעניקים לעובדים כלים פרקטיים להתמודד עם הלחץ והסטרס הנחווה מדי יום.

רעיון #8 – סדנת קבלת החלטות

מדי יום אנו מקבלים אלפי החלטות בין אם בחיים האישיים ובין אם בעבודה. אך מתי בפעם האחרונה למדנו על התהליך של קבלת החלטה? מתי לסמוך על האינטואיציה ומתי היא עשויה לבלבל אותנו? איך נכון לקבל החלטה? סדנה מקורית, מעניינת, מלמדת וחוויתית שתקנה לעובדים חוויה, ידע, אימון וכלים לקבלת החלטות.

רעיון #9 – יום כיף בספא

יום כיף בספא יכול להיות לפעמים פיתרון מעולה. העובדים מתנפקים ונרגעים. ניתן לארגן יום שכולל בריכה, ים, מסאז, ארוחתת בוקר טובה, מיצי בריאות ועוד.

יום גיבוש לעובדים בדרום

יום גיבוש לעובדים בדרום – אם אתם מעוניינים ביום גיבוש באזור באר שבע, שדרות, ערד, אשקלון או אשדוד, הינה כמה רעיונות מאוד שימושיים. אתם דווקא מהמרכז או מהצפון? אל דאגה, גם שם הרעיונות יכולים להיות שימושיים.

רעיון #10 – סדנת בישול

ניתן להתארח אצל שף מקצועי או להביא אותו אליכם למשרדים. במסגרת סדנת בישול, אפשר להנות מפסטה, לחמים, מאפים, בשר, טבעוני ומה לא. אפשר גם לארגן את הסדנה בבית של אחד מהעובדים, ואולי לתת למישהו שמתחביבו לבשל או לאפות להוביל את העניין.

רעיון #11 – התנדבות

התנדבות ללא ספק יכולה להיות יום גיבוש אדיר. לצאת מהמשרדים ולעשות טוב למישהו אחר. להתנתק מהעבודה, ולהתמקד בנתינה, בהערכה ובסובלנות. אצל עמותת רוח טובה, ניתן למצוא שלל אפשרויות לפעילויות לרבות מפגשים עם גיל הזהב, ילדים, נוער בסיכון, עבודה במפעל, חקלאות ועוד.

רעיון #12 – יום ספורט אתגרי

פעילות ספורטיבית היא דרך מעולה לגבש את העובדים. הינה דוגמאות אפשריות ליום ספורט אתגרי

1 – מסלול תחנות: לבנות 6-15 תחנות שבכל תחנה מטרה אחרת. כדורגל, כדורסל, באולינג, פאזל, ריצה, טיפוס, שימוש בביצים, בלונים, מים הכל הולך.

2. תחרויות בין קבוצות: משיכה בחבל, כדורגל, כדורסל, תחרות בניית מגדל, תחרות מסלול מכושלים, תחרות הובל עיוורים ועוד.

3 – יום ספורט אתגרי במקום כלשהו – זה יכול להיות בפארק חבלים, בספורט ימי, בבאולינג, בלייזר טאב, בריינג'רים ועוד.

רעיון #13 – סדנת קוקטיילים / שייקים

אין כמו קוקטייל טוב או שייק טוב כדי לעשות שמח. סדנת קוקטיילים יכולה להיות בכל מקום. במשרד, בבית או במקום ייעודי. אפשר להזמין ברמן שילמד את העובדים להכין קוקטיילים או שייקים מסוגים שונים. כי אין כמו מוחיטו או שייק פירות טוב כדי שיהיה לכולם כיף וטעים.

התנסות נאסא - התרסקות חללית (1)
התנסות נאסא – התרסקות חללית

פעילויות גיבוש במשרד

ואם אחרי כל אלה, אתם דווקא מעוניינים, בפעילות גיבוש שאתם תנחו, הינה כמה רעיונות פרקטיים, עם PDF מתאים שמפרט על הנושא.

רעיון #14 – פעילות התרסקות חללית

המשימה: במסגרת טיסה בחלל, החללית נדרשת לנחות נחיתת חירום. היא לא הגיעה ליעד, וכעת אתם הצוות בספינה, צריך לקבל החלטה גורלית. איזה ציוד יאפשר לכם לעשות את המסע לצד השני של מאדים.

המטרה: הפעילות נמשכת כ 60-90 דקות ועוסקת בעבודת צוות, שיתוף פעולה, אסטרטיביות, ניהול זמן ועוד.

לחיצה כאן – לדף תרגיל נאסא

*בדף תמצאו את ה PDF להורדה – בתחתית העמוד.

רעיון #15 – תרגיל הזברה

המטרה: תרגיל הזברה נועד, לשים את העובדים תחת אתגר של פיתרון חידה. לשם כך עליהם לשתף פעולה, לעבוד בצורה מסודרת ושיטתית ולהיות מאורגנים.

המשימה: כל צוות מקבל עובדות מבולבלות. על כל צוות לקרוא את העובדות ולענות על 2 השאלות הבאות:
1. מי מגדל את הזברה?
2. מי שותה מים?

לחיצה כאן – לדף תרגיל הזברה

רעיון #16 – הובלת עיוור

המטרה: תרגיל מעולה שממחיש עבודה עם אנשים שונים – לקוחות, מנהלים, נותני שירות ומקבלי שירות, עמיתים ועוד. התרגיל מאפשרה המחשה של לקיחת אחריות, פאסיביות מול אקטיביות, סגנונות תקשורת ועוד.

המשימה: מתנדב או מתנדבת שמים כיסוי עיניים. לאחר מכן, כשהם מחוץ לכיתה, בונים מסלול מכשולים בכיתה (בקבוק, כיסא, פח ותיק למשל). בוחרים 3 מתנדבים נוספים. כל מתנדב בתורו צריך להעביר את המתנדב עם כיסוי העיניים מעל המכשולים ובחזרה. הקאץ' המשימה היא להעביר את המתנדב עם הכיסוי עיניים בדרך הטובה ביותר עבורו. כמעט כולם מתעלמים מהחלק הזה, ומנסים לעשות את זה כמה שיותר מהר/יעיל עבורם.

לחיצה כאן – הובלת עיוור

יום גיבוש לעובדים מהבית, אונליין ובזום

רוצים לגבש את העובדים אך מהבית. בזום או אונליין? הינה כמה רעיונות שימושיים:

רעיון #17 – הקרנה של סרט

ניתן לבחור סרט ולהקרין אותו במשרדי החברה / בבית של מישהו / או לקחת את כולם לקולנוע. ניתן לבחור סרט הומוריסטי, דרמה או מתח.

רעיון #18 – משחקי קופסה

מונופול, ג'אנגל ספיד, המשחק קאשפלואו ועוד – הם רק חלק מהדוגמאות למשחקים משעשעים ו/או לחילופין משחקים בעלי מסר מעולה. בקאשפלואו לומדים לעבוד עם כסף, במשחקי זיכרון למיניהם משתפים פעולה ועובדים על איכות הזיכרון. ובג'אנגל ספיד עובדים על מהירות תגובה ופתרון סכסוכים (למרות שבתכל'ס שם הפתרון נפתר באלימות לעיתיםי).

רעיון #19 – קהוט

ניתן לארגן קהוט על נושא מסוים או על עובד או עובדת  בחברה. ניתן לכתוב שאלות על המשתתפים והמשתתפות השונות, לשים תמונות אווירה, סרטונים ומה לא. זוהי דרך מעולה להכיר יותר אחד את השנייה, או אדם מסוים שנכנס לתפקיד או עוזב, או סתם לחזק את הידע בנושא מסוים. דרך הממשק של קהוט תוכלו לעשות זאת בצורה נוחה וקלה. לאתר קהוט.

רעיון #20 – הקשיבו לעובדים שלכם

יכול להיות שלעובדים יש רעיונות מעולים. אתם יכולים לבצע סקר ולראות מה הם חושבים, או לבחור בעובד או עובדת ולתת לו את האחריות בבחירת יום הגיבוש.

 

ואם תרצו, אנחנו כאן כדי לתכנן לכם יום גיבוש לעובדים שיענה על הצרכים שלכם. בין אם סדנאות אצלכם או בחוץ, קצרות או ארוכות, מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

 

לקבלת פרטים על קורסים, סדנאות ומפגשים לשיפור הלמידה והזיכרון

מדריכים ומאמרים בנושא אסטרטגיות למידה וזיכרון

התנסות הובלת עיוור

תרגיל "הובלת עיוור"

המטרהתוכן ענייניםיום גיבוש לעובדים רעיונותרעיון #1 – סדנת עבודת צוותרעיון #2 – סדנת סגנונות תקשורתרעיון #3 – חדר בריחה לעובדיםיום גיבוש לעובדים בחורףרעיון #4 –

קרא עוד »
פעילות גיבוש

פעילות גיבוש

פעילות גיבוש: מחפש פעילות גיבוש לצוות? מחפשת פעילות חוויתית לחברה או לארגון שבו את עובדת? פעילות טובה, יכולה לשפר את המצב-רוח של המשתתפים בה, אבל

קרא עוד »
סדנת ניהול זמן

סדנת ניהול זמן

איך הופכים להיות מאסטרים בניהול זמן? איך מספיקים פי 2 במחצית מהזמן? איך מתעדפים משימות בצורה שתשקף את מה שחשוב לי באמת? איך מסיימים יום

קרא עוד »
זיכרון (1)

מה זה זיכרון

זיכרון זו היכולת של יצורים חיים (ושל מכונות) לשמור מידע. מושגי מפתח בזיכרוןתוכן ענייניםיום גיבוש לעובדים רעיונותרעיון #1 – סדנת עבודת צוותרעיון #2 – סדנת

קרא עוד »
איך להצליח בתואר

איך להצליח בתואר?

שנת הלימודים כבר בפתח, ולחלקנו היא כבר אף התחילה. אז הגיע הזמן לענות על השאלה איך להצליח בתואר? קודם כל, אנחנו רוצים לומר תודה ללמעלה

קרא עוד »
הרצאת ניהול זמן

ניהול זמן הרצאה

“אם הייתה לכם עוד שעה ביום, איך הייתם מנצלים אותה?", את הרצאת ניהול הזמן, אני פותח לא פעם בשאלה הזו. ומקבל תשובות חשובות כמו: מבלה

קרא עוד »

טיפים – איך ללמוד אנגלית

קשה להתעלם מהעובדה שהשפה האנגלית הופכת יותר רלוונטית בחיי היום-יום שלנו ובתוכן שאנחנו צורכים: סדרות טלוויזיה, מוסיקה, אתרי אינטרנט ואפילו סביבות העבודה. לכן, ניתן להבין

קרא עוד »
קורס שפות

קורס שפות

היכולת ללמוד שפה חדשה היא מופלאה – להכיר תרבות חדשה, אנשים חדשים, לפתח את המח, ולהתענג על צלילים, ביטויים, מילים וסיפורים שלא הכרנו קודם. קורס

קרא עוד »
לימוד שפות

לימוד שפות

חולמים ללמוד שפה זרה חדשה? מחפשים דרך ללמוד אותה ביעילות? לימוד שפות היא יכולת מדהימה שתאפשר לכם ללמוד כל שפה שתרצו בקלות ובמהירות. אנחנו כאן

קרא עוד »
קורס לשיפור הזיכרון

קורס לשיפור הזיכרון

אם אתם מעוניינים להפסיק לומר משפטים כמו “מצטער, אבל אני גרוע בשמות”, “וואי הזיכרון שלי על הפנים”, “הזיכרון שלי לא כמו שהיה פעם” – קורס לשיפור הזיכרון,

קרא עוד »
קורס ניהול זמן - מאסטר הזמן

קורס ניהול זמן

קורס ניהול זמןתוכן ענייניםיום גיבוש לעובדים רעיונותרעיון #1 – סדנת עבודת צוותרעיון #2 – סדנת סגנונות תקשורתרעיון #3 – חדר בריחה לעובדיםיום גיבוש לעובדים בחורףרעיון

קרא עוד »
מפת חשיבה

מפת חשיבה

מפות חשיבה הן כלי לניהול מידע ויזואלי אשר מאפשר לנו לבנות, לארגן ולזכור מידע בדרך אפקטיבית מאוד. המדריך המלא על מה זה מפות חשיבה, איך יוצרים מפת חשיבה וטיפים..

קרא עוד »
אפקטיביות מול יעילות

אפקטיביות מול יעילות

ישנו הבדל חשוב בין אפקטיביות לבין יעילות. שתי המילים מושכות את תשומת הלב של כולנו. מה זה אפקטיבי, מה זה יעיל, איך הופכים להיות אפקטיבים? כל המידע שאסור לפספס.

קרא עוד »
ניהול זמן

ניהול זמן

מהו ניהול זמן, מה החשיבות שלו ומה אתם חייבים לדעת כדי לשפר את ניהול הזמן שלכם. 7 עקרונות זהב שישפרו את הביצועים שלכם, ו 7 טעויות נפוצות שאתם חייבים להמנע מהן.

קרא עוד »
ערן כץ

ערן כץ

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לסופר ויצאתם בלי הדבר שבגללו הגעתם מלכתחילה? עם שבעה ספרים מאחוריו, למעלה מ 1,000 הרצאות והמון ידע וניסיון – ערן כץ יעזור לכם לזכור.

קרא עוד »
מה ללמוד

מה ללמוד

השאלה מה ללמוד פוגשת עשרות אלפי ישראלים מדי שנה. במדריך הבא תקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם למצוא סופסוף את התשובה וכן טיפים שכדאי לדעת כאשר מתלבטים מה ללמוד.

קרא עוד »
איך ללמוד למבחן

איך ללמוד למבחן

מבחנים הם הסיוט של רוב הלומדים. אך עם טיפים מנצחים לאיך ללמוד למבחן, תוכלו להפוך את הלמידה לנכונה יותר, ממוקדת יותר ומוצלחת יותר. המדריך שחובה להכיר ללמידה.

קרא עוד »
כיצד המח שלנו עובד

כיצד המוח שלנו עובד

המוח הוא האיבר המסתורי ביותר בגוף האדם. חוקרים רבים עוסקים בשאלה כיצד המוח שלנו עובד ומנסים לפצח את החידה המרתקת הזאת. במאמר הבא, תקבלו הצצה למסקנות ולתגליות שנמצאו

קרא עוד »
קריאה מהירה

קריאה מהירה

ליכולת לקרוא מהר יותר יש כח יוצא דופן: ללמוד יותר, בקלות, תוך כדי הנאה ובפחות זמן. הטכניקה הבאה תסייע לכם לקריאה מהירה בכ 200%, וב 10 דקות השקעה. מוכנים? הכנסו

קרא עוד »
אסטרטגיות למידה

אסטרטגיות למידה

אסטרטגיות למידה מתקדמות מסייעות לנו ללמוד בקלות ולהגיע להצלח ולהצטיינות. אנחנו כאן כדי לחשוף את האסטרטגיות שטובי המומחים משתמשים בהן. מוכנים? אנחנו מתחילים.

קרא עוד »
שיפור הזיכרון

שיפור הזיכרון

קרה לכם שראיתם מישהו שאתם מכירים ברחוב ולא הצלחתם לזכור איך קוראים לו? או ששמתם לב לבעיות זיכרון? אנחנו כאן עם טיפים לשיפור הזיכרון שיעזרו לכם – להנות מהזכרון.

קרא עוד »