fbpx

שייק הטחינה המפורסם

שייק טחינה

 היי, אנחנו שמחים שהצטרפת לסדרת השייקים והמאכלים הבריאים שלנו והפעם בבלנדר – שייק טחינה.

בכל שבוע מצפה לנו מאכל או שייק חדש, מרענן וטעים.

אנחנו נדאג גם לתת לכם טיפים חשובים לאורח חיים בריא ונסייע לכם למלא את המקרר והמטבח במוצרים וציוד שיבטיחו שהאוכל יהיה גם בריא, אך חשוב לא פחות – טעים. 

10 טיפים לירידה במשקלי – 10 טיפים שכתב מאמן כושר מקצועי, שאם תעקבו אחריכם אתם תראו ירידה במשקל תוך זמן קצר אך לא פחות חשוב – עם הנאה.

כמה קלוריות אנחנו שורפים ביום – מדריך פשוט ויעיל שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לקלוריות!

ועכשיו – הגיע הזמן להכיר את שייק הטחינה המפורסם:

השייק הבא מושלם בתור קינוח טעים, אך שלא יהיה לכם ספק – מדובר בשייק בריא שיכול להוות ארוחה משביעה.

כמות הטחינה שבשייק תורמת לנו באזור ה – 100 מ"ג סידן ולצידה האגוזים והתמרים מעניקים לנו ברזל וסיבים תזונתיים.

יש לקחת בחשבון שלטחינה יש לא מעט שומן – אמנם שומן בלתי רווי שנחשב לחיוני ואף מסייע למערכת הלב אך עם זאת לא מדובר בשייק "דל קלוריות".

במידה ואתם נמצאים בתפריט מיוחד של ירידה במשקל או עלייה במסת שריר, מומלץ להתייעץ עם התזונאי שלכם כיצד לשלב את השייק.

 

אלו הערכים של השייק:

עבור מנה אחת:

– 260 קלוריות

– 18 גרם פחמימה

– 18 גרם שומן

-4.5 גרם חלבון

 

 רכיבים עבור שייק טחינה: 

  • 2 תמרים (חשוב להוציא את הגרעינים)
  • 1 אגוז מלך  – מומלץ קצוץ
  • 1 אגוז פקאן – מומלץ קצוץ
  • כף 1 של טחינה גולמית (שומשום מלא מומלץ)
  • 1 כפית סילאן טבעי (עדיף ללא תוספת סוכר) או לחילופין שליש בננה.
  • חצי כוס מים קרים (במידה ורוצים שייק דליל יותר ניתן להגדיל את הכמות ל3/4 או כוס מלאה)
  • להוסיף 2-4 קוביות קרח

תוספת מושחתת ובריאה: ניתן לפזר מעל השייק אבקת קקאו או שוקולד מריר טחון.

תהליך ההכנה פשוט למדי:

שמים את כל המרכיבים יחד במעבד מזון או בבלנדר וטוחנים. מומלץ להוסיף את המים בהדרגה כך שתוכלו להגיע למידת המסיכות המושלמת לטעמכם.

שייק ירוק

שייק ירוק מתכון

שייק ירוק הפך להיות בעיני רבים לתרופת הקסם. שייק שמנקה את הבטן, מחזק את הבריאות ושומר עלינו צעירים. שייק ירוק מתכון – מרכיבים, טיפים, יתרונות וטעמים שווים..

קרא עוד »

בננה לפני אימון

נדמה כי כולם שמעו על ההמלצה לאכול בננה לפני אימון. האם היא נכונה? ואם כן, למה? במדריך הקצר הבא, נסביר בדיוק מדוע כדאי לאכול בננה לפני אימון – אל תפספסו.

קרא עוד »
שתיית מים

שתיית מים

8 כוסות? 3 ליטר? בקבוק מים מינרליים גדול? כוס לפני ואחרי כל ארוחה? כל המידע שחובה לדעת על שתיית מים, נוסחא לחישוב, דוגמאות, זמנים, שתייה בזמן מאמץ, תזונה ועוד.

קרא עוד »
תזונאי ספורט

תזונאי ספורט

בפגישה עם תזונאי ספורט, תקבלו אפשרות ליצור את התפריט שמתאים לך במיוחד. בזכות תפריט, מעקב, ידע וליווי תזכו להגיע לתוצאות שאתם רוצים, תתמלאו אנרגיה והרגשה טובה.

קרא עוד »
איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן

לרדת במשקל ולעלות במסת שריר זן משימה אפשרית, אך דורשת עבודה קפדנית, תכנית נכונה ותזונה מתאימה. אז למה צריך לשים לב, ומה ההיגיון מאחורה? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »
האם שומן הופך לשריר

האם שומן הופך לשריר

רבים מבקשים ממאמן הכושר שיעזור להם בזה – להפוך את השומן המציק לשריר חלומי. אבל האם זה באמת אפשרי? האם שומן הופך לשריר? כל התשובות בפנים על השאלה המבוקשת.

קרא עוד »
ירידה במשקל בעזרת תפריט תזונה

10 טיפים לירידה במשקל

כשאנחנו מחליטים לרדת במשקל, לפעמים אפילו לעצמנו קשה להאמין. גלו את 10 הטיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל מסבל מתמשך לתהליך מהנה,מחזק והכי חשוב – אפשרי.

קרא עוד »
ספגטי בולונז מפנק

כמה קלוריות שורפים ביום

איך זה שלכולנו יש את החבר שטוחן ולא עולה במשקל ואנחנו שאוכלים רק חסה ומלפפון פשוט ל-א מצליחים לרדת. בואו נפתור את זה אחת ולתמיד במדריך לכמה קלוריות שורפים ביום.

קרא עוד »
אבקת חלבון - Whey

אבקת חלבון – המדריך המלא

אבקת חלבון הינה מוצר שנתפס בעיני רבים באחת משתי הדרכים: הסוד לגוף המושלם או רעל עכברים. אז מה נכון עבור אבקת חלבון ומה היתרונות שלה, כל התשובות בפנים.

קרא עוד »

רוצים לראות תוצאות?

אימוני כושר וסדנאות תזונה אונליין ללא עלות

הצטרפו ללמעלה מ – 100 אנשים בקבוצת ווטסאפ, וקבלו בחינם מדי יום:

V סדנאות בנושא תזונה ובריאות

V אימוני כושר ביתיים

V סדנאות להתפתחות אישית

אל תעשו את זה לבד! הצטרפו לקבוצה תומכת, מפרגנת וחזקה! שתיצור לכם מומנטום חיובי בחיים.