כמה קלוריות שורפים ביום

ספגטי בולונז מפנק

איך זה שלכולנו יש את החבר שכל הזמן טוחן ולא עולה במשקל ואנחנו שאוכלים רק חסה ומלפפון (לצד הפסטה, הפיצה והביסלי) לא מצליחים לרדת? בואו נפתור את זה- אז כמה קלוריות שורפים ביום?

פיצה 8 משולשים

כמה אנחנו צריכים לאכול?

זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים. נדמה לפעמים שיש כאלה שזכו לאכול ולא לעלות במשקל, ויש את אלה, שמספיק שהם נושמים ועולים 2 קילו. כמה זה נכון? לא כל כך. ממעקב ארוך שנים עם מתאמנים, בדרך כלל האנשים שאוכלים הרבה ונשארים רזים הם או מתאמנים חזקים שמוציאים הרבה אנרגיה כל יום או אנשים "שלכאורה" אוכלים הרבה, כלומר לידכם הם אוכלים ארוחת צהריים גדולה, אך עם בירור איתם, מעבר לזה הם כמעט ולא אוכלים.

ומהצד השני אנחנו שמתקשים לרדת? בדרך כלל יש איזשהי חוסר מודעות לכמה אנחנו באמת אוכלים. ישאלו אותנו כמה אכלנו, נאמר שבקושי ונשכח לספר על הצ'יפס, החטיף והבירה שנשנשו.

תבינו, זה לא מדע טילים, זה עניין שתלוי בכמה קלוריות אנחנו מוציאים ביום לבין כמה קלוריות אנחנו מכניסים. אין קסמים, אין שיטות וכולם יכולים לעשות את זה, זאת האמת לטוב ולרע.

אם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, הדרך הטובה ביותר היא להפגש עם תזונאי ספורט, שיבצע התאמה נכונה, וילווה אתכם בכל מה שצריך.

אז איך יודעים  כמה קלוריות אנחנו שורפים ביום – לפניכם הפיתרון:

כמה אנרגיה (קלוריות) אנחנו שורפים ביום

תתפלאו לדעת (או שלא), כי רק בשביל לחיות, לנשום, ולשמור על הגוף והמח שלנו, אנחנו שורפים לא מעט קלוריות (בין 1300 ל 2600 קלוריות ביום!), זה משתנה בין אדם לאדם כתלות במין, גיל , ומסת גוף, ואפשר לחשב את זה. קוראים לזה RMR RESTING METABOLIC RATE = קצב מטבולי במנוחה.

לצד זה, ומה שאנחנו הכי יכולים להשפיע עליו, זה כמות האנרגיה שאנחנו מוציאים בפעילות גופנית.

אז איך מחשבים? כנסו למחשבון כאן והזינו את הגיל, הגובה והמשקל שלכם. לאחר מכן הכפילו את התוצאה שיוצאת לכם בהתאם לפעילות הספורטיבית שלכם:

  • כמעט ולא פעילים – אם אתם כמעט ולא פעילים הכפילו ב1.2
  • פעילות קלה – 1-3 אימונים קלים בשבוע הכפילו ב1.375
  • פעילות בינונית – 3-5 אימונים בינוניים בשבוע 1.55
  • מאוד פעילים – פעילות עצימה (גבוהה) של 6-7 אימונים בשבוע הכפילו ב 1.725
  • סופר פעילים – אימונים חזקים או עבודה פיזית מאוד קשה הכפילו ב1.9

מה קיבלתם – את כמות הקלוריות שאתם שורפים בממוצע ביום או במילים אחרות כמות הקלוריות שהגוף צריך כדי לא לעלות או לרדת במשקל.

מה המטרה שלנו?

עכשיו כשאנחנו יודעים כמה קלוריות אנחנו מוציאים בממוצע בכל יום, נישאר לנו להחליט כמה קלוריות אנחנו רוצים להכניס.

אם נאכל יותר מהקלוריות שאנחנו מוציאים בכל יום. נעלה במשקל (במידה ואנחנו במסה, ההמלצה הרווחת היא 500 קלוריות מעל ההוצאה הקלורית היומית).

אם אנחנו מרוצים ממצבנו הגופני, ואנחנו רוצים לשמור עליו ולא לעלות או לרדת במשקל. נקפיד שהקלוריות שנכניס יהיו הקלוריות שנוציא

אם נאכל פחות מהקלוריות שאנחנו מוציאים בכל יום. נרד במשקל (במידה ואנחנו בחיטוב, כלומר רוצים לאבד שומן, ההמלצה הרווחת היא 500 קלוריות מתחת ההוצאה הקלורית היומית).

עכשיו אתם יודעים בדיוק, כמה אתם מוציאים ביום וכמה אתם צריכים להכניס כדי להשיג את המטרה שלכם.

טפחו לעצמכם על השכם, כי כבר התקדמתם שלב חשוב בדרך להצלחה שלכם.

המדריך נכתב על ידי ערן שני, מאמן כושר אישי

איך מחשבים כמה קלוריות שרפתי?

הגיע הזמן לראות תוצאות! ועכשיו!

סדנת אונליין "הגוף שתמיד רציתי" עכשיו ללא עלות (במקום 47 ש"ח)

60 דקות שבהן תלמדו עם ערן שני, מאמן כושר וקואצ'ינג:

V מהן הטעויות הנפוצות בתזונה ובאימונים.

V מהם 3 הפרמטרים הכי חשובים להצלחה!

V כמה קלוריות אנחנו שורפים ביום.

V איך ממשיכים ומתמידים במטרה שלנו.

V בונוס! תרגיל ייחודי שייתן לך בוסט מוטיבציה להצלחה.

הסתבכתם? מעוניינים שאיש מקצוע יסייע לכם? אנחנו כאן לעזור

תנו למאמן כושר מקצועי, לבצע את החישוב עבורכם, ותגלו:

  • כמה קלוריות אתם שורפים בזמן מנוחה.
  • כמה קלוריות אתם שורפים בזמן פעילות ספורטיבית: כמות קלוריות בזמן הליכה, ריצה, אימון במכון כושר, אופניים וריצה.
  • כמה קלוריות אתם צריכים להכניס לגוף על מנת להגיע למטרות שלכם – על מנת לרדת באחוז שומן או לחילופין לעלות במסת שריר.

איך אפשר לשרוף יותר קלוריות?

דרך נוספת להורדת מספר קלוריות גבוה יותר ביום הוא ביצוע ספורט מכל סוג שהוא ועדיף ספורט בעצימות גבוהה גם ברמה האירובית וגם ברמה האן אירובית.

סוגי אימונים מומלצים: אימון בחדר כושר, שחייה, אפניים, ריצה, אימוני קליסטניקס, קרב מגע, קרוספיט ועוד.

רוצה להוריד אחוזי שומן? להתחטב? להרגיש ולהראות טוב? בואו לקבל ליווי של מומחים.
השאירו פרטים לקבלת ייעוץ תזונה וספורט.

תוספי תזונה

תוספי תזונה

בין אם בעבור ספורט תחרותי, בין אם בעבור שיפור איכות התזונה, בין אם בעבור הרזייה ובין אם בעבור פיתוח גוף, אנו עדים לשוק המגלגל מליארדי

קרא עוד »
שייק בננה תמר

שייק בננה תמר

אין כמו שילוב של בננה ותמר כדי לגרום לנו להרגיש כאילו אנחנו באיזו חופשה קיצית לחופיו של אי טרופי שטוף שמש. אבל למעשה, השילוב הזה

קרא עוד »
פירמידת המזון

פירמידת המזון

פירמידת המזון מתייחסת ל-6 קבוצות המזון אשר אנו צורכים כבני אדם. מתוך 6 הקבוצות קיימות 5 קבוצות אשר מומלצות לצריכה יומית קבועה ואילו קבוצה שישית

קרא עוד »
שייק אבטיח

שייק אבטיח

כל אחד שתשאלו אותו מה מזכיר לו הקיץ הישראלי מיד ישיב: ״שמש, ים ואבטיח״. אז הקיץ והחום שכל כך מאפיין אותו כבר הגיעו, אבל אל תדאגו

קרא עוד »
חטיפי בריאות מתכון

חטיפי בריאות מתכון

חטיפי בריאות הם נשנוש טעים ומקור אנרגיה נהדר לאמצע היום או לאחר פעילות גופנית. הם מזינים את גופנו בערכים תזונתיים כגון: חלבונים (העוזרים לפיתוח השרירים

קרא עוד »
שייק טחינה

שייק הטחינה המפורסם

השייק הבא מושלם בתור קינוח טעים, אך שלא יהיה לכם ספק – מדובר בשייק בריא שיכול להוות ארוחה משביעה. הטחינה שבשייק תורמת לנו באזור ה 4.5 גרם חלבון, 100 מ"ג סידן ועוד.

קרא עוד »
שייק ירוק

שייק ירוק מתכון

שייק ירוק הפך להיות בעיני רבים לתרופת הקסם. שייק שמנקה את הבטן, מחזק את הבריאות ושומר עלינו צעירים. שייק ירוק מתכון – מרכיבים, טיפים, יתרונות וטעמים שווים..

קרא עוד »

בננה לפני אימון

נדמה כי כולם שמעו על ההמלצה לאכול בננה לפני אימון. האם היא נכונה? ואם כן, למה? במדריך הקצר הבא, נסביר בדיוק מדוע כדאי לאכול בננה לפני אימון – אל תפספסו.

קרא עוד »
שתיית מים

שתיית מים

8 כוסות? 3 ליטר? בקבוק מים מינרליים גדול? כוס לפני ואחרי כל ארוחה? כל המידע שחובה לדעת על שתיית מים, נוסחא לחישוב, דוגמאות, זמנים, שתייה בזמן מאמץ, תזונה ועוד.

קרא עוד »
תזונאי ספורט

תזונאי ספורט

בפגישה עם תזונאי ספורט, תקבלו אפשרות ליצור את התפריט שמתאים לך במיוחד. בזכות תפריט, מעקב, ידע וליווי תזכו להגיע לתוצאות שאתם רוצים, תתמלאו אנרגיה והרגשה טובה.

קרא עוד »
איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן

לרדת במשקל ולעלות במסת שריר זן משימה אפשרית, אך דורשת עבודה קפדנית, תכנית נכונה ותזונה מתאימה. אז למה צריך לשים לב, ומה ההיגיון מאחורה? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »
האם שומן הופך לשריר

האם שומן הופך לשריר

רבים מבקשים ממאמן הכושר שיעזור להם בזה – להפוך את השומן המציק לשריר חלומי. אבל האם זה באמת אפשרי? האם שומן הופך לשריר? כל התשובות בפנים על השאלה המבוקשת.

קרא עוד »
ירידה במשקל בעזרת תפריט תזונה

10 טיפים לירידה במשקל

כשאנחנו מחליטים לרדת במשקל, לפעמים אפילו לעצמנו קשה להאמין. גלו את 10 הטיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל מסבל מתמשך לתהליך מהנה,מחזק והכי חשוב – אפשרי.

קרא עוד »
אבקת חלבון - Whey

אבקת חלבון – המדריך המלא

אבקת חלבון הינה מוצר שנתפס בעיני רבים באחת משתי הדרכים: הסוד לגוף המושלם או רעל עכברים. אז מה נכון עבור אבקת חלבון ומה היתרונות שלה, כל התשובות בפנים.

קרא עוד »