fbpx

שייקים בריאים – 5 מתכונים מנצחים

שייקים בריאים

שייקים הם בדיוק הדבר שאנחנו זקוקים לו ביום קיץ חם. אבל האם ידעתם שהם יכולים לעזור לכם להוריד משקל עודף מבלי להיות רעבים?רוב האנשים שמנסים דיאטות כאלה ואחרות, בדרך כלל מדלגים על ארוחת הבוקר או ארוחה חשובה אחרת במהלך היום, ובסופו של דבר מנשנשים המון שטויות בין הארוחות. כדי להימנע מכך, שייקים בריאים, יכולים לעזור לכם להיות שבעים לכל אורך היום.

 

יתרונות בריאותיים נוספים של שייקים

עכשיו עם כל הקורונה מסביב, שייקים בריאים הם דרך הטבעית ובריאה להגנה על המערכת החיסונית שלנו! כל זאת בזכות הבטא-קרוטון, חומר הנמצא במגוון רב של פירות אשר נותן בוסט למערכת החיסון. ואם זה לא מספיק, האנזימים הנמצאים בהרבה מאוד פירות, מסייעים להורדה בשומן הגוף ומנקים את הדם. צריכת פירות דרך שייקים גם תמלא את גופכם בוויטמינים ונוגדי חמצון הנחוצים לחיזוק העצמות ובריאים מאוד לעור.

 

5 שייקים בריאים שאפשר להכין ב-5 דקות

 

אופן ההכנה: הוסיפו את כל המרכיבים לתוך בלנדר עד שהשייק הופך לנוזלי וסמיך.

 

שייק #1 – שייק אננס תות בננה

רמת קושי: בינוני
כשרות: חלבי (ניתן להשתמש ביוגורט סויה כדי שיהיה פרווה\טבעוני)
מצרכים:
– 1 כוס תותים
– 1 כוס אננס חתוך לקוביות
– 1 בננה
– 2 כוסות של מיץ תפוזים (עדיף סחוט טרי)
– 2\1 כוס יוגורט
– 1 כוס תרד (אופציונאלי)
– 1 כף זרעי צ’יה (אופציונאלי)
– קרח

 

שייק #2 – שייק ירוק ונפלא

שייק ירוק תופס תאוצה בשנים האחרונות וניתן למצוא אותו במגוון אפשרויות. למתכונים נוספים של – שייק ירוק. להלן אפשרות מומלצת אחת:

רמת קושי: קל
כשרות: פרווה
מצרכים:
– 1 כוס אננס חתוך לקוביות
– 2 כוסות תרד
– 2\1 כוס ענבים
– 1.5 כוסות של מיץ תפוזים (עדיף סחוט טרי)
– 1 בננה
– קרח

 

שייק #3 – שייק דובדבנים שקדים מתוק


רמת קושי: קל-בינוני
כשרות: פרווה
מצרכים:
– 1.5 כוסות דובדבן קפוא
– 1 כוס חלב שקדים
– סקופ אבקת חלבון (אופציונאלי)
– 1 בננה
– קרח

 

שייק #4 – שייק “זוהר הנעורים”


רמת קושי: בינוני
כשרות: פרווה
מצרכים:
– 2 כוסות קייל
– 2 כוסות תרד בייבי
– 2 כוסות של מיץ תפוחים טבעי (100%)
– 2\1 מלפפון
– 2\1 לימון סחוט
– 1 בננה
– 1 כפית ג’ינג’ר
– קרח

 

שייק #5 – שייק מנגו אפרסקי

רמת קושי: קל
כשרות: פרווה
מצרכים:
– 1 כוס אפרסק חתוך לקוביות
– 1 כוס מנגו חתוך לקוביות
– 1 בננה
– 1כוס של מיץ תפוזים (עדיף סחוט טרי)
– 2\1 כפית כורכום
– 2\1 כפית ג’ינג’ר

 

טיפים קטנים לפני שמתחילים

  • בננה קפואה עובדת הרבה יותר טוב בשייקים בריאים, הקפיאו אחת במשך הלילה בתוך שקית אטומה.
  • הוסיפו קרח בהתאם לטמפרטורה הרצויה של המשקה.
  • הוסיפו עוד תרד או קייל כדי להפוך את השייק לבריא יותר.
  • במידה ואתם מעוניינים לרדת באחוזי השומן מומלץ להתייעץ עם תזונאי כיצד לשלב את השייקים בתפריט.

 

תוספי תזונה

תוספי תזונה

תוכן ענייניםיתרונות בריאותיים נוספים של שייקים5 שייקים בריאים שאפשר להכין ב-5 דקותשייק #1 – שייק אננס תות בננהשייק #2 – שייק ירוק ונפלאשייק #3 – שייק

קרא עוד »
פירמידת המזון

פירמידת המזון

תוכן ענייניםיתרונות בריאותיים נוספים של שייקים5 שייקים בריאים שאפשר להכין ב-5 דקותשייק #1 – שייק אננס תות בננהשייק #2 – שייק ירוק ונפלאשייק #3 – שייק

קרא עוד »
שייק אבטיח

שייק אבטיח

תוכן ענייניםיתרונות בריאותיים נוספים של שייקים5 שייקים בריאים שאפשר להכין ב-5 דקותשייק #1 – שייק אננס תות בננהשייק #2 – שייק ירוק ונפלאשייק #3 – שייק

קרא עוד »
חטיפי בריאות מתכון

חטיפי בריאות מתכון

תוכן ענייניםיתרונות בריאותיים נוספים של שייקים5 שייקים בריאים שאפשר להכין ב-5 דקותשייק #1 – שייק אננס תות בננהשייק #2 – שייק ירוק ונפלאשייק #3 – שייק

קרא עוד »
שייק טחינה

שייק הטחינה המפורסם

השייק הבא מושלם בתור קינוח טעים, אך שלא יהיה לכם ספק – מדובר בשייק בריא שיכול להוות ארוחה משביעה. הטחינה שבשייק תורמת לנו באזור ה 4.5 גרם חלבון, 100 מ”ג סידן ועוד.

קרא עוד »
שייק ירוק

שייק ירוק מתכון

שייק ירוק הפך להיות בעיני רבים לתרופת הקסם. שייק שמנקה את הבטן, מחזק את הבריאות ושומר עלינו צעירים. שייק ירוק מתכון – מרכיבים, טיפים, יתרונות וטעמים שווים..

קרא עוד »

בננה לפני אימון

נדמה כי כולם שמעו על ההמלצה לאכול בננה לפני אימון. האם היא נכונה? ואם כן, למה? במדריך הקצר הבא, נסביר בדיוק מדוע כדאי לאכול בננה לפני אימון – אל תפספסו.

קרא עוד »
שתיית מים

שתיית מים

8 כוסות? 3 ליטר? בקבוק מים מינרליים גדול? כוס לפני ואחרי כל ארוחה? כל המידע שחובה לדעת על שתיית מים, נוסחא לחישוב, דוגמאות, זמנים, שתייה בזמן מאמץ, תזונה ועוד.

קרא עוד »
תזונאי ספורט

תזונאי ספורט

בפגישה עם תזונאי ספורט, תקבלו אפשרות ליצור את התפריט שמתאים לך במיוחד. בזכות תפריט, מעקב, ידע וליווי תזכו להגיע לתוצאות שאתם רוצים, תתמלאו אנרגיה והרגשה טובה.

קרא עוד »
איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן

לרדת במשקל ולעלות במסת שריר זן משימה אפשרית, אך דורשת עבודה קפדנית, תכנית נכונה ותזונה מתאימה. אז למה צריך לשים לב, ומה ההיגיון מאחורה? כל הפרטים בפנים.

קרא עוד »
האם שומן הופך לשריר

האם שומן הופך לשריר

רבים מבקשים ממאמן הכושר שיעזור להם בזה – להפוך את השומן המציק לשריר חלומי. אבל האם זה באמת אפשרי? האם שומן הופך לשריר? כל התשובות בפנים על השאלה המבוקשת.

קרא עוד »
ירידה במשקל בעזרת תפריט תזונה

10 טיפים לירידה במשקל

כשאנחנו מחליטים לרדת במשקל, לפעמים אפילו לעצמנו קשה להאמין. גלו את 10 הטיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל מסבל מתמשך לתהליך מהנה,מחזק והכי חשוב – אפשרי.

קרא עוד »
ספגטי בולונז מפנק

כמה קלוריות שורפים ביום

איך זה שלכולנו יש את החבר שטוחן ולא עולה במשקל ואנחנו שאוכלים רק חסה ומלפפון פשוט ל-א מצליחים לרדת. בואו נפתור את זה אחת ולתמיד במדריך לכמה קלוריות שורפים ביום.

קרא עוד »
אבקת חלבון - Whey

אבקת חלבון – המדריך המלא

אבקת חלבון הינה מוצר שנתפס בעיני רבים באחת משתי הדרכים: הסוד לגוף המושלם או רעל עכברים. אז מה נכון עבור אבקת חלבון ומה היתרונות שלה, כל התשובות בפנים.

קרא עוד »

מתכונים בריאים ללא עלות

מדי שבוע נשלח לכם מתכון חדש, בריא וגם - טעים

בעזרת 20 המתכונים שלנו לשייקים ומאכלים בריאים, תוכלו להנות יותר מהארוחות וסופסוף לאכול גם בריא וגם טעים! נשמע טוב? השאירו מייל ותקבלו מייד את המתכון הראשון:)