פיקאפ – אומנות הפיתוי [כל האמת]

פיקאפ - אומנות הפיתוי

פיקאפ הידוע בכינוי אומנות הפיתוי, היא גישה שמטרתה ללמד גברים כיצד לגשת לנשים שהם לא מכירים ולהיפך. השוק מוערך בעולם בלא פחות מ 100 מליון דולר. אבל האם הגישה הזו באמת מובילה להשגת החלומות או שמדובר בתחום שצריך להעלם? אנחנו כאן כדי לעשות סדר. לשני הצדדים. לאלו שבנינו, שבאמת מחפשים דרך להכיר א.נשים בצורה שעושה טוב לשני הצדדים, ולא.נשים שבנינו, שרוצים להבין מה זה אומר אומנות הפיתוי, והאם באמת קיימות טכניקות שפשוט צריך ליישם. במדריך הקרוב נדבר על למה התחום הזה כל כך שנוי במחלוקת, אילו טיפים יש לנו כדי לעזור לגברים להכיר נשים, ולעזור לנשים להכיר גברים?

 

טיפים לפיקאפ – אומנות הפיתוי

טיפ #1  – רושם ראשוני הוא גורם מכריע

מתוך המחקרים שנעשו בתחום במסגרת 90 השניות הראשונות (ויש שטוענים כבר ה-15 השניות) אנחנו מגבשים דעה ותפיסה כלפי אדם חדש שאנחנו פוגשים. לכן, אנחנו רוצים לפתח יכולת ליצור רושם ראשוני חיובי. היכולת הזו לא תעזור לנו רק למציאת בני ובנות זוג, אלא בכל תחום בחיים שלנו. בין אם כדי להרחיב את המעגל החברתי ובין אם בלימודים ובקיירה. אז איך יוצרים רושם ראשוני חיובי? הכירו את הקיצור – הקתימבה.

  • הופעה
  • קול
  • תנועה
  • ידיים
  • מבט
  • התלהבות

בין אם ניגשתם ברחוב, בבר, אצל חברים או אפילו שלחתם הודעה באחת אפליקציות, בטח שמתם לב כמה השפעה יש לרגעים הראשונים בשיחה.

אז מה אפשר לעשות, כדי שמלכתחילה נשפר את הסיכוי שלנו להתפס באופן חיובי? התשובה: לדאוג להופעה טובה.

מה זה אומר?

  • לדאוג להיות נקיים ומסודרים.
  • להיות מסופרים.
  • ללבוש בגדים שמחמיאים לנו.
  • להריח טוב – לשים בושם ודאודורנט

בדיוק כמו שאנחנו רוצים שהצד השני יהיה כזה, עלינו ליישם את זה קודם כל בעצמנו.

טיפ #2 – מה לומר לה/לו?

זאת כנראה שאלת מליון הדולר בפיקאפ (אומנות הפיתוי) שחוזרת על עצמה אינספור פעמים. אך האמת היא שלא זאת השאלה הנכונה. לפי המחקר, בכל הקשור לשפת גוףלמילים יש הכי פחות משמעות. מה שחשוב יותר ממה אנחנו אומרים, זה איך אנחנו אומרים, ומה הגישה שאיתה אנחנו באים.

במילים אחרות, אותו "משפט פתיחה" יכול לעבוד בצורה מדהימה למישהו אחד, ולא לעבוד בכלל למישהו אחר.  אנחנו טועים לחשוב, שהמשפט הראשון שנגיד הוא החשוב ביותר, והוא זה שיקבע אם השיחה תהיה מוצלחת. אז נכון שהמשפט הראשון הוא חלק מהרושם הראשוני, אך ברוב המקרים אנחנו נותנים לו יותר מדי חשיבות. אז על מה אנחנו רוצים לשים דגש כשאנחנו רוצים לגשת למישהו/מישהי?

  • להיות אותנטיים קודם עם עצמנו. אם נגיד משפטים שאנחנו לא מתחברים אליהם, הם לא יצאו טוב. ככה פשוט.
  • להחמיא על משהו שמצא חן בעינינו. במקום המשפט הגנרי כמו "את נראת חמודה", להחמיא על משהו ספציפי כמו "יש לך חולצה ממש מגניבה", "הקעקוע שלך ממש יפה".
  • לגשת עם משפט ששובר את הקרח. אין ספק שצחוק, עוזר לנו לפתח שיחות קלילות יותר. חשבו על משהו מצחיק שקשור לסיטואציה.

"אוקיי אז ניגשתי והתחלנו שיחה מה אז?" אפשרו לשיחה לזרום למקומות שמעניינים אתכם, את הצד השני ואת שניכם יחד. חשבו שאתם בשיחה עם חבר.ה שאתם מכירים טוב. תמיד יש הגיון על הנושאים שאתם מדברים עליהם? בטוח שלא. זה טבעי לגמרי לקפוץ בין נושאים, לשאול שאלות שמעניינות אתכם, לספר סיפורים על החיים שלכם וכן הלאה. בדיוק ככה גם כאן.

טיפ #3 – קשרים חברתיים

נכון, אפשר לגשת בבר, ברחוב, באוטובוס, במסעדה ואיפה לא. אך האמת היא, שהרוב המכריע של האנשים מכירים זה את זו דרך מקומות וחברים משותפים. ההזמנה כאן, היא לא רק לשים בפוקוס את הקשרים הרומנטיים שלכם אלא גם את הקשרים החברתיים. חשבו היכן הייתם רוצים לפגוש את בן/בת הזוג שלכם. אולי בטניס, במועדון סלסלה, ביוגה, בסטודיו אימונים? כאשר אנחנו מכירים אדם בסיטואציה חברתית משותפת, קל יותר לבצע את החיבור, הצד השני עם פחות מגננות, ואנחנו כבר יודעים אחד על השנייה משהו. בנוסף, דרך קשרים חברתיים, תוכלו להגיד את מעגל החברים והחברות, וכך לפגוש אנשים נוספים שתוכלו לבלות איתם.

טיפ #4 – פחד גישה. מה עושים עם זה?

אחד הדברים שפוגשים גם גברים וגם נשים, כאשר הם רואים מישהו שמעניין אותם, זה פחד גישה. "הוא מוצא חן בעיני אבל.. מה אני אגיד לו?". הדבר הראשון שנרצה לומר, שזה טבעי. פחד גישה יכול לנבוע מסיבות שונות: פחד מדחייה, פחד מהצלחה, פחד חבתרתי ועוד. לפי הפסיכולוג ג'ורג' פטרסון, הפחד מדחייה הוא דבר אבולציוני והוא קשור למעמד שלנו. הוא מסביר: "כאשר גבר ניגש, התוצאה של התקשורת עם הצד השני משפיעה ישירות על המעמד שלו בשבט – האם הוא גבר אלפא או בטא".

אז איך מתמודדים?

  • יוצרים לנו סיטואציות שבהם קל יותר לגשת ולהכיר – כמו אירועים משותפים, חוגים, פעילויות, התנדבויות ועוד.
  • פועלים על פי דרך הקאיזן – אם מפחיד אותנו לגשת לבחור/ה ברחוב. בואו נחשוב מה הדברים הקטנים שאנחנו יכולים להתחיל ולעשות כבר עכשיו. אולי לפתוח בשיחה עם מישהי בפייסבוק, אולי להצטרף לשיעורי ריקוד, אולי לטייל בפארק ולפתוח שיחה רנדומלית עם אנשים כדי לפתח את יכולות התקשורת שלנו עם זרים. צעדים קטנים והדרגתיות הם אלה שעוזרים לנו להתמודד עם פחד.
  • בודקים במידת הצורך ממה זה נובע – לעיתים חוויות עבר, חינוך מההורים ומהסביבה משפיע על דרך התקשורת שלנו.

"במקום שנמצא הפחד, שם גם נמצאת ההתקדמות שלנו"

טיפ #5 – "אני לא מתאימ.ה לכולם ולא כולם מתאימים לי"

חשוב להבין שכולנו בני אדם שונים. אתם לא חייבים להתאים לכל אדם וזה בסדר, וגם להיפך. לכל אחד יש עולם שונה, כל אחד נמצא במצב-רוח שונה ובסיטואציה שונה בחיים. מצד אחד עשו כמיטב יכולתכם, כדי שגם אתם וגם הצד השני תהנו מהשיחה. כשאחת המטרות היא, לא משנה מה, לשמור על שיח מכבד ולא פוגעני. ועם זאת, אם הצד השני, לא מגיב בצורה טובה, זה לאו דווקא אשמתכם. לכל אחד יש ימים טובים יותר ופחות, יכול להיות שהם בזוגיות, ויכול להיות שאתם לא הטעם שלהם – וזה בסדר.

טיפ #6 – שלבו התפתחות אישית

NLP הם ראשי תיבות של המונח Neuro Linguistic Programming (ובעברית: ניתוב לשוני פיזיולוגי). מדובר בשיטת אימון אישי, אשר נועדה לסייע להתפתחות אישית ושינוי עצמי.
נל"פ עוזר לך להיות האדם שאתה באמת רוצה להיות. כאשר אדם ניגש לתהליך שינוי והתפתחות עצמית חשוב שיהיה נחוש להצליח ולהאמין באמת במה שהוא עושה.

מייסד מתודולוגיית NLP, ריצ'רד בנדלר, סבור כי תכנות עצבי לשוני היא שיטה המצריכה מצד מתרגליה יצר הרפתקנות, סקרנות טבעית ורצון לדעת יותר וללמוד את המיומנויות בהן אדם יכול לגלות אילו סוגים שונים של תקשורת יכולים להשפיע על אנשים אחרים סביבו. זו גישה טיפולית שמאפשרת לאנשים לראות את החיים כהזדמנות חסרת תקדים ונדירה, לא רק ללמידה, אלא גם להשגת צמיחה בתחומים שונים בחייו של אדם, לרבות התחום הרומנטי והמיני.

במסגרת קורס NLP תוכל ללמוד לעומק על תקשורת בין אישית – להשתמש בטון הדיבור שלך, בבחירת המילים שלך ובשפת הגוף שלך, על מנת להשיג את התוצאה שאתה מצפה לה. במילים אחרות, שימוש מושכל במיומנויות התקשורת מתחום הנל"פ יאפשר לך להצליח עם א.נשים באופן שמעולם לא שיערת שאפשרי לגביך.

אילו כישורים חיוניים לעולם הדייטים ניתן ללמוד בשיטת ה – NLP?

להלן חלק מן המיומנויות הבולטות והמועילות יותר ששיטת ה – NLP מלמדת, אשר יכולות לשמש גברים המעוניינים ללמוד איך להצליח עם נשים:

  • כיצד ליצור קשר עם אחרים
  • פיתוח יכולת השפעה
  • הבנה ושימוש בשפת גוף
  • כיצד לחשוב ולהשיג את התוצאות הרצויות לך
  • האמנות של לדעת אילו שאלות לשאול
  • יעילות בתהליכי משא ומתן ומכירה

כמובן, זהו רק חלק מצומצם ומדגמי מן הרשימה המלאה של הכישורים שטכניקת ה – NLP יכולה להעניק למי שלומד אותה לעומק.

טיפ #7 – תשאיר את הצד השני עם מצב-רוח טוב יותר מזה שהוא היה בו

בין אם זה בשיחה פיזית, בפייסבוק, בווטסאפ או בכל מקום, לא משנה אם השיחה התפתחה בדיוק כמו שרציתם או דווקא לא. אם הצד השני לא עונה להודעות, או לא מגיב כמו שרציתם, יכולת חשובה בקשרים בין אישיים היא גם לדעת לעצור. לומר תודה – ולהמשיך הלאה. זה יעשה גם לכם טוב וגם לצד השני.

טיפ #8 – לתת ספייס. נידיות אאוט

ספייס (מרווח אישי) תקף גם לשיחות פיזיות וגם לשיחות אונליין. מכירים את החבר שכל הזמן שולח הודעות? נכון שבאיזשהו שלב זה יכול להיות מציק ומעייף, ולפעמים כבר לא באלנו להסתכל על מה הוא שולח גם אם זה מעניין? אז קורה כאן אותו הדבר. כשאנחנו ניגשים בצורה פיזית, אנחנו רוצים לוודא שאנחנו לא חודרים את המרחב הפרטי של הצד השני (כ – 2 מטרים). זה יאפשר גם לכם וגם לצד השני להרגיש יותר נינוחות. ומה קורה באונליין? תאפשרו מרווח בשיחות. אין צורך לשלוח כמות היסטרית של הודעות, ולהיות תגובתי לכל הודעה שאתם מקבלים, וגם אם הצד השני לא עונה לכם ישר. תנו לזה זמן. עברו יומיים ולא קיבלתם תשובה? זה לא אומר שצריך לשלוח הודעה של "למה את מסננת". אלא אולי תחליפו נושא שיחה, ותנסו לפתוח שיחה חדשה. תופתעו לגלות כמה שזה יכול לפתור את המצב.

טיפ #9 – איך להצליח עם נשים ואיך להצליח עם גברים

מודל ידוע בפסיכולוגיה חברתית נקרא ABC MODEL. ראשי התיבות הם:

Affect – רגשות

Behavior – התנהגות

Cogintion – חשיבה / תודעה /ידע

גם בתחום היחסים, אנחנו רוצים ליישם את המודל

Affect – אנחנו רוצים ללמוד, להכיר ולווסת את הרגשות שלנו בתחום הזה. הרגשות שלנו משפיעים בצורה ישרה על הדרך שבה אנחנו יוצרים או לא יוצרים יחסים. לכן אנחנו רוצים ללמוד לזהות מה התהליכים הרגשיים שאנחנו עוברים בזמן שאנחנו מקיימים אינטראקציה עם אישה / גבר.

  • אנחנו רוצים לדעת איך להפוך פחד, או חרדה לכח מניע ולא מעכב.
  • אנחנו רוצים לראות בהכרות עם הצד השני בתור משהו מרגש, מעורר מוטיבציה ולא להיפך.

Behavior – אנחנו רוצים לפעול. בפסיכולוגיה, הולך ונעשה ברור יותר, שדווקא ההיבט ההתנהגותי הוא החשוב מכל. כדי להצליח עם א.נשים אנחנו רוצים לעשות פעולות שיקדמו אותנו. קחו אחריות, עשו צעדים קטנים והבינו שכמו כל תחום מדובר באימון. ככל שנקיים יותר אינטרקציות חברתיות כך נחזק את היכולות החברתיות שלנו.

Cogition – חשוב לצבור ידע אמיתי ונכון בתחום. לצערנו, תחום הפיקאפ ואומנות הפיתוי, מלא באנשים שקוראים לעצמם מנטורים ומאמנים, אך בפועל הם נותנים עצות לא נכונות. לכן, אם אתם בוחרים מאמן זוגי, וודאו כי הוא אכן בעל ידע וניסיון בתחום. חשוב להבין שלכל אחד ואחת מאיתנו יש דרך שונה לראות את העולם. אנחנו רוצים ללמוד להסתכל על העולם גם דרך המשקפיים של הצד השני. כשאנחנו מבינים טוב יותר את הצד השני, קל יותר לתקשר ולייצר אינטימיות. ספר מומלץ להתחיל ממנו הוא בנים ממאדים ובנות מונוס, שמדבר על הבדלים בין גברים לנשים.

 

על NLP ואומנות הפיתוי

היכולת "לפתות נשים" או "לפתות גברים" היא אמנות שלמה בפני עצמה. המילה "פיתוי" מקבלת קונוטציה שלילית לעיתים, כאילו אנו גורמים לאדם בצד השני לעשות משהו שהוא לא רוצה, או משהו שלא לטובתו. ועם זאת, בכל הקשור להכרויות זה ממש לא מה שאנחנו רוצים לעשות. בין אם זה לטווח קצר או לטווח ארוך.

אם יש לכם הבנה מעמיקה על תקשורת בין אישית או  NLP הצלחה ביחסים תמונה ביצירת WIN-WIN. כלומר, התקשורת הכי טובה, היא כאשר שני הצדדים מרוויחים מהתקשורת.  יש הטוענים כי שימוש בשיטות מעולם ה – NLP לפיתוי בני המין השני אינו אתי, וכי איננו צריכים להשתמש ב"שליטה מוחית" לטובת שינוי דפוסי המשיכה של אנשים אחרים, אולם הטעות ביסוד, היא ההנחה שאנחנו יכולים "לשלוט במוח" של אדם בניגוד לרצונו.

במסגרת NLP לומדים איך לתקשר בצורה טובה יותר, ואם נחשוב על זה לרגע – ממילא זה מה שכל אחד מאיתנו עושה כאשר הוא מנסה למשוך אדם שבו הוא מעוניין בצורה מינית או רומנטית, בין אם אנו עושים זאת במודע ובין אם לאו. לצורך העניין, כאשר אנו קונים זר פרחים לאישה, מתיזים על עצמנו אפטר שייב, או מבשלים למישהי ארוחת ערב, יש לכך השפעה פסיכולוגית עמוקה בהרבה ממה שניתן לצפות על האדם שאנו מחזרים אחריו.

זר פרחים – מה הסיפור שלו?

האם מחווה תמימה לכאורה, כמו גבר שמעניק זר פרחים לאישה, היא סוג של ניסיון השפעה על הצד השני? התשובה אולי תפתיע אותך, אבל כן. לא זאת בלבד שהאישה תתחיל לקשר בין "קבלת פרחים" לבואו של הגבר. היא משייכת את הריח הנעים של הפרחים שקיבלה לאותו הגבר. בניגוד לרוב החושים, הריח עובר ישירות למערכת הלימבית במוחנו, המאחסנת זיכרונות, והיא למעשה, מקום מושבם של הרגשות. הגבר שמעניק זר לאישה בעצם אומר בעשותו כן: "הנה ורד, עכשיו כשתחשבי עליי, תיזכרי בניחוח נעים ואת הרגש החיובי שמעורר בך הריח  הזה". אף שזהו אינו הקשר שהאישה תעשה באופן מודע, התת מודע שלה בהחלט עשוי להתחיל ולקשר זאת.

האם אפשר להפוך מישהי שממש נרתעת ממני למישהי שנמשכת אליי?

התשובה היא לא. NLP זו שיטה יעילה אבל לא מדובר בקסם או מעשה כשפים.
אף אחד אינו יכול לגרום למישהו שאינו נמשך אליו כלל לרצות לקרוע ממנו את הבגדים לפתע.
אתה לא יכול לגרום לאישה ששונאת אותך לשכוח פתאום הכל ולהתנפל עליך בנשיקות, אפילו בעזרת הכלים העוצמתיים ביותר של NLP. זה פשוט לא עובד ככה. למען האמת, גם היפנוזה לא יכולה לעשות זאת. אבל אנחנו כן יכולים לשפר את יכולת המשיכה ואת הקסם הכללי שלנו, על מנת להוציא את המירב מן האינטראקציות שלנו עם הצד השני

הצלחה עם נשים וגברים היא כישרון נלמד שמצריך תרגול

אם אנחנו רוצים להצליח עם נשים, ואם אנחנו רוצות להצליח עם גברים (או מיקס כלשהו), אנחנו רוצים ללמוד גישות וכלים לתקשורת אפקטיבית כמו טכניקת ה – NLP. למה? מכיוון שזו דרך יוצאת דופן בעוצמתה לשפר את האינטראקציה שלך עם האנשים סביבך ולהעצים את יכולת ההשפעה שלך עליהם. אף שלהתחיל עם נשים זו לא משימה קלה עבור גברים רבים, כאשר יודעים באילו כלים להשתמש, היא הופכת ליכולת טבעית בהדרגה שקל לשוב ולהשתמש בה במצבים שונים.
כלי ה – NLP סייעו לגברים רבים לפתח תקשורת מהנה וטובה עם בנות המין היפה, וסייעו לנשים להכיר גברים שבהן הן מעוניינות.

בשורה התחתונה

אם אנחנו רוצים לדעת יותר איך להצליח עם נשים בעזרת שימוש בכלים מעולם ה – NLP, קורס NLP און ליין למשל הוא מקום מצוין להתחיל בו. מדוע מומלץ לפנות דווקא לקורס NLP ולא להסתפק בקריאת מאמרים מסוג זה באינטרנט? התשובה לשאלה זו הינה שכדי שנוכל להטמיע את הכישורים והמיומנויות החדשות שלנו ולא להשאיר אותם באוויר, אנחנו רוצים לתרגל אותם.

כמובן, אם אתם מכירים אנשים שהשתמשו בכלים מעולם ה – NLP, אתם יכולים גם לפנות אליהם ולבקש המלצות או עצות. בסופו של יום, בתחום היחסים שבינו לבינה – כמו בכל תחום בחיים, ידע הוא כלי משמעותי ואתה יכול להשיג ידע שישרת אותך כהלכה רק כאשר אתה מחפש אותו במקום הנכון. על ידי השגת ידע והבנת שיטת ה – NLP, תוכל להשיג את הכוח למשוך ולפתות נשים שמוצאות חן בעיניך. בהצלחה!

 

קורס NLP בזום

קורס NLP בזום

הרי שזה רק מתבקש שגם קורס NLP בזום יעמוד גם הוא בתור אפשרות שכזו. קורס NLP זום הוא קורס מעולה שיכול לעשות שינוי ענק בחיים

קרא עוד »
מה זה NLP - נלפ

מה זה NLP?

נ.ל.פ או NLP זה ראשי התיבות של ניתוב-לשוני-פיזיולוגי. במדריך הבא תמצאו את כל ההסברים, הדגשים, המחקרים וההנחות שאתם חייבים לדעת על NLP + בונוס של תרגול מיוחד.

קרא עוד »
אהבה עצמית

אהבה עצמית

ככה זה לאהוב את עצמך: משפטי אהבה להעצמת האהבה העצמיתתוכן ענייניםטיפים לפיקאפ – אומנות הפיתויטיפ #1  – רושם ראשוני הוא גורם מכריעטיפ #2 – מה לומר

קרא עוד »
ניהול עצמי

ניהול עצמי

אחד מן האתגרים הגדולים ביותר שכולנו מתמודדים עימם מדי יום ביומו, הוא ניהול עצמי. ניהול הרגשות שלנו, במיוחד במצבי חיים קשים, אינו עניין של מה בכך.

קרא עוד »
תקשורת בין הורים לילדים

תקשורת בין הורים לילדים

לכל אדם באשר הוא, יש מטרות ושאיפות אישיות המייחדות אותו, אשר המעניקות לו את הדחף לבניה והתפתחות אישית מתמדת וכך גם במסגרת תקשורת בין הורים

קרא עוד »
איך לרדת במשקל

איך לרדת במשקל בעזרת NLP?

אם אתם מרוצים מהמשקל שלכם ומצורת הגוף שלכם, כנראה שלא יעניין אתכם לדעת שאחת הדרכים היעילות ביותר להרזיה ולשמירה על המשקל לאורך זמן, היא בעזרת

קרא עוד »
כעס - התמודדות עם כעס

כעס – התמודדות עם כעס

מתוך כלל הרגשות השליליים הרבים שאנו חווים בתור בני אדם, ניתן להתייחס לתחושה של כעס כאל הרגש הנפוץ ביותר שגורם לאי נעימות רבה – הן

קרא עוד »
קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה נועד לסייע לנו לפתח דרכי חשיבה, פעולה והתנהגות, אשר מועילים ומקדמים אותנו ואת הסובבים אותנו. מכירים את הרגע הזה שבו אתם נוסעים

קרא עוד »
קורס NLP ברעננה

קורס NLP ברעננה

קורס NLP ברעננה הוא אחד מהקורסים הבולטים בעניין הזה, והוא זה שגורם לאנשים רבים שחיים ברעננה לעצור לרגע את מירוץ החיים, לשאול את עצמם שאלות

קרא עוד »
קורס NLP בכפר סבא

קורס NLP בכפר סבא

רוצים להתחיל לקבל החלטות בצורה שקולה ומודעת? רוצים להטיל ספק בדברים שנראים לכם מובנים מאליהם? רוצים לעשות קצת סדר בחיים שלכם? מחפשים מאיפה להתחיל לשאול

קרא עוד »
קורס NLP באילת

קורס NLP באילת

בואו נחשוב רגע על העיר אילת, וננסה להבין מה בדיוק הופך אותה לכל כך מיוחדת. אז מה אפשר למצוא בה? ובכן, הכל! חופי הים המרהיבים

קרא עוד »
קורס NLP ברמת גן

קורס NLP ברמת גן

במסגרת קורס NLP ברמת גן נלמד לבחון את ההחלטות שאנחנו מקבלים מדי יום, להבין אילו מהן אנחנו רוצים לשקול מחדש, נתרגל כלים פרקטיים לבניית חזון,

קרא עוד »
קורס NLP באשדוד

קורס NLP באשדוד

קורס NLP באשדוד בא במטרה לשים תמרור עצור לכל ההתנהלות האוטומטית והמנטרלת הזו, ופוקח למשתתפים בו את העיניים. בהתאם, משתתפי קורס NLP באשדוד מוצאים את

קרא עוד »
טכניקות NLP

טכניקות NLP

טכניקות הטיפול שמציעה שיטת ה – NLP מאפשרות לאדם לשלוט, כאמור במחשבותיו, בלשונו ובמעשיו, וכפועל יוצא של אלו – לשנות את דפוסי ההתנהגות שלו. 4

קרא עוד »
קורס NLP בראשון לציון

קורס NLP בראשון לציון

תארו לעצמכם שהיינו מספרים לכם שהחיים שאתם מקיימים עכשיו יכולים להפוך להיות הרבה יותר טובים וזאת בעזרת קורס NLP בראשון לציון. היינו מספרים לכם שיש

קרא עוד »
קורס NLP אונליין

קורס NLP אונליין

הרי שזה רק מתבקש שגם קורס NLP אונליין יעמוד גם הוא בתור אפשרות שכזו. קורס NLP אונליין הוא קורס מעולה שיכול לעשות שינוי ענק בחיים

קרא עוד »
קורס NLP בנתניה

קורס NLP בנתניה

קורס NLP בנתניה, כמו גם קורס NLP בשאר חלקי הארץ, כבר הפך את חייהם של עשרות אלפי אנשים ברחבי הארץ והעולם להרבה יותר טובים, אז

קרא עוד »
קורס NLP בפתח תקווה

קורס NLP בפתח תקווה

בין הקורסים הבולטים ביותר שמתקיימים היום בפתח תקווה ניתן למצוא את קורס NLP – אחד הקורסים החשובים ביותר של המאה ה-21, בעיר, בארץ ובעולם בכלל.

קרא עוד »
קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים שם במרכזו את כל הדברים הכי חשובים שאדם יכול לקבל במהלך חייו. למעשה אתם נכנסים קצת למעין מנהרת זמן שכוללת מגוון ענק

קרא עוד »
קורס NLP בבאר שבע

קורס NLP בבאר שבע

חשבו על הסטטוס הנוכחי שלכם בחיים: האם אתם מסופקים ממקום העבודה שלכם? האם אתם מרגישים שאתם עושים צמיחה אישית באופן מתמיד? האם אתם חולמים להשיג

קרא עוד »
תקשורת מקרבת

תקשורת מקרבת

תקשורת מקרבת הינה גישה ידועה בתחום התקשורת הבין אישית שמטרתה לסייע לנו ליצור יחסים טובים עם אנשים שקרובים לנו בפרט ואנשים בכלל. מדובר בגישה שניתן

קרא עוד »
זוגיות טובה

זוגיות טובה

האם זוגיות טובה היא כזו שאין בה בכלל ויכוחים? האם אנחנו אמורים ואמורות להרגיש שמצאנו את החצי השני שלנו, ובכל יום מחדש להרגיש ככה? איך

קרא עוד »
קורס NLP חיפה

קורס NLP בחיפה

כל אחד ואחת מאיתנו היו שמחים לבצע צמיחה והתפתחות הן במישור האישי והן במישור המקצועי של חיינו. מרבית האנשים מנסים לשפר את עצמם מעת לעת,

קרא עוד »
איך לבנות חזון

איך לבנות חזון

מה התכניות שלנו 5 שנים קדימה? 10 שנים קדימה? 20 שנים קדימה? בדיוק בשביל זה צריך לדעת איך לבנות חזון. חזון הוא אחד מהכלים האפקטיבים

קרא עוד »
ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן יעיל אינו קשה כפי שהוא עשוי להיראות במבט ראשון. אם חושבים על זה לרגע, כישורי משא ומתן חזקים הם עניין של היגיון

קרא עוד »
השגת מטרות

השגת מטרות

השאלה איך להגיע למטרות ובמילים אחרות השגת מטרות, היא שאלה שטומנת בחובה אינספור שאלות נוספות, תאוריות שונות, פחדים, הצלחות ומה לא. ולכן, בניסיון ולפצח את

קרא עוד »
מטפל NLP

מטפל NLP

כל מה שרציתם לדעת על מטפל ‏NLP. כולנו מתמודדים עם אתגרים במהלך חיינו. אתגרים קטנים וגדולים. ניהול הרגשות שלנו, במיוחד במצבי חיים קשים, אינו עניין של מה

קרא עוד »
טיפול NLP

טיפול NLP 

התמודדות עם בעיות, קשיים, חוסר מוטיבציה, חוסר תקשורת, טראומות ואף מחלות, לא עלינו, אינה עניין של מה בכך. כאן תמצאו את כל המידע על שיטת טיפול

קרא עוד »
טיפול בטראומה NLP

‏NLP טיפול בטראומה

הנתון הבא עשוי להפתיע אתכם, אבל מסתבר שאחד מכל שלושה אנשים, חווה מידה מסוימת של טראומה בחייו. אירועים טראומטיים יכולים להיות בעלי השפעה שלילית ביותר

קרא עוד »
טוני רובינס

טוני רובינס

טוני רובינס הוא יזם, פילנתרופ, מחבר רב מכר #1 ב New York Times, אסטרטג לעסקים ולחיים.  למעלה מ – 50 מליון אנשים ברחבי העולם נהנו מהחום,

קרא עוד »
ספרי NLP

ספרי NLP

קיימים אינספור ספרים בנושא התפתחות אישית ומקצועית שניתן לקבל מהם השראה. במאמר זה נמליץ על מספר ספרי NLP מובילים וכן מעולם האימון האישי . לא

קרא עוד »
סטוריטלינג Storytelling

סטוריטלינג – Storytelling

מדובר בלא פחות מאמנות. הגיע הזמן ללמוד איך לפתח את יכולות הסטוריטלינג (ובאנגלית Storytelling) כדי לשדרג את הכישורים החברתיים שלכם, למנף את העסק ולקדם פגישות,

קרא עוד »
טכניקות שכנוע

 טכניקות שכנוע

אנחנו לא שמים לב לזה, אבל אנו נתקלים הרבה פעמים במהלך היום 'בקרב' שכנוע. תלמיד- מורה, הורה- ילד, מוכר-קונה ובמיוחד אנשי עסקים, לרוב מטרת המפגש

קרא עוד »
Nlp פרקטישינר

NLP פרקטישינר

האם תרצו לקבל כלים ומיומנויות פרקטיים להצלחה? לראות, לחוות ולהבין את הדברים בצורה חדה יותר, ברורה יותר? האם תרצו לשנות את דעתכם? לא על החלטה

קרא עוד »
NLP טריינר

NLP טריינר – NLP Trainer

קורס הכשרת NLP Trainer – נועד ליצור מאמנים, מנחים ומרצים מוסמכים בתחום ה NLP.   מה חשוב לדעת?תוכן ענייניםטיפים לפיקאפ – אומנות הפיתויטיפ #1  – רושם

קרא עוד »
NLP מאסטר

NLP מאסטר – NLP Master

על ידי השתתפות בהכשרה מרגשת של קורס NLP Master אתם תקבלו את הסמכת המתרגלים (Practioner) הגבוהה ביותר הקיימת כיום. קורס NLP מאסטר מבוסס על העקרונות,

קרא עוד »
קורס NLP - נלפי

קורס NLP

קורס NLP מיועד לאנשים שרוצים לעשות שינוי בחייהם הפרטיים, הזוגיים והעיסקיים. בסדרת מפגשים תקבלו כלים עוצמתיים לכל תחום. כל הפרטים על הקורס בפנים.

קרא עוד »